דגמי פורד MS-RT
מסחריות ספורטיביות - דגמי פורד MS-RT.
דגמי פורד MS-RT
מסחריות ספורטיביות - דגמי פורד MS-RT.

חטיבת המסחריות של פורד (פורד פרו) משיקה מותג משנה M-Sport Road Technology, או בקיצור MS-RT, שהמטרה שלו היא לשווק גרסאות בהשראת עולם הספורט המוטורי לרכבים המסחריים של פורד המיועדים לשוק האירופי. 

 

שני הדגמים הראשונים שזכו לטיפול MS-RT הם הוואן המסחרי טרנזיט קאסטום החשמלי והטנדר הקל פורד ריינג'ר. בטרנזיט קאסטום החשמלי בגרסת MS-RT ההספק המרבי עלה ל-285 כ"ס והוא מתקבל במצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה, במצב הרגיל ההספק מוגבל ל-217 כ"ס ובמצב ECO ההספק המרבי מוגבל ל-135 כ"ס כדי לחסוך בצריכת האנרגיה. 

 

פורד טרנזיט ספורטיבי
פורד טרנזיט קאסטום MS-RT.

פורד ריינג'ר MS-RT מצויד במנוע 3.0 ליטר V6 טורבו דיזל בהספק מרבי של 240 כ"ס ומומנט מרבי של 61.2 קג"מ, נתונים שהופכים את הדגם לגרסה החזקה ביותר של הדגם, מתחת כמובן לריינג'ר רפטור הקיצוני לו הספק מרבי של 292 כ"ס בגרסה האירופית או 392 כ"ס בגרסתו לשוק האמריקאי. 

 

המנוע של הריינג'ר MS-RT משודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה קבועה e4WD וכמו בשאר גרסאות הריינג'ר לדגם כושר העמסה גבוה של 1 טון וכושר גרירה של עד 3,500 ק"ג. 

 

פורד ריינג'ר MS-RT ספורטיבי
פורד ריינג'ר MS-RT.

שני הדגמים זכו למקצה שדרוגים ויזואלי מקיף המעניק לדגמים מראה דינאמי וספורטיבי יותר, זה כולל עיצובים ייחודיים לפגושים מלפנים ומאחור, לגריל הקדמי, חישוקי סגסוגת בקוטר של "19 בטרנזיט או "21 בריינג'ר הנועלים צמיגי כביש טהורים על הצד הספורטיבי, הרחבה של מפסק הסרנים מלפנים ומאחור ב-40-50 מ"מ וכיול ייעודי למתלים, במיוחד במקרה של הריינג'ר שזה להנמכת מרכב של 40 מ"מ לטובת הנמכת מרכב הכובד ושיפור היכולות הדינמיות כך שאם הריינג'ר רפטור הוא טורף השטח, הריינג'ר MS-RT הוא טורף הכביש והעיקולים. 

 

האווירה הספורטיבית ממשיכה אל חלל תא הנוסעים של הדגמים עם מושבי ספורט אוחזים, גלגל הגה ספורטיבי, תקרה כהה בריינג'ר ועוד. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 7

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.