מסירות רכב חדש מאי 2011 – יונדאי מגדילה את הפער

20,712 רכבים חדשים נמסרו בחודש מאי כאשר יונדאי עדיין בראש וקיה שרק החלה במסירת הפיקנטו החדשה שומרת על עלייה של יותר מ-100%.

יונדאי ממשיכה להוביל את טבלת המכירות

לפי נתונים שמפרסם היום איגוד יבואני הרכב, יונדאי שומרת על המקום הראשון ומגדילה את הפער מ-מאזדה עם מסירות של 3002 רכבם בחודש מאי ו-13,129 מתחילת השנה מה שמציג עלייה של 14.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מבט קצר בטבלת מסירות רכב חדש לחודש מאי, מציג תמונה מעניינת. מהתמונה נראה לכאורה שכל מה שמאזדה מכרה פחות, יונדאי מכרה יותר. בתקופה המקבילה אשתקד מה01-05.2010 מאזדה מסרה 13,429 רכבים ואילו יונדאי 11,463. מתחילת השנה, מאזדה מסרה 11,454 רכבים ויונדאי 13,129 רכבים.

 

מאזדה כאמור במקום השני עם מסירות החודש של 2384 רכבים וירידה של 14.7% מתחילת השנה. טויוטה ושברולט שומרות על מקומן בטבלה עם מסירות החודש של 1554 רכבים (9117 מתחילת השנה) ו-1028 רכבים (6455 מתחילת השנה) בהתאמה, זאת כאשר שברולט מציגה עלייה נאה של 51% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

קיה ממשיכה לבלוט לטובה ומציגה שיפור של יותר מ-100% לעומת התקופה המקבילה אשתקד עם מסירות של 1495 רכבים החודש ו-6360 רכבים מתחילת השנה. צריך להביא בחשבון שזהו רק החודש הראשון של מכירות הפיקנטו שללא ספק טרפה את הקלפים בשוק רכבי המיני, מספיק לבקר בסוכנות בכדי להבין את הבאז. בדרך עוד ממתינות לקיה הריו החדשה וכן האופטימה.

 

מבצעי המכירות של פולקסווגן (מקום 6) מוצאים ביטוי גם בטבלת המסירות וזו מציגה גידל נאה של 44% מהתקופה המקבילה אשתקד. גם המותג סקודה ממשיך עם השיפור שחל כבר בשנה שעברה (מקום 8) עם עלייה של 73% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

יורדת נוספת היא הונדה, שנמצאת במקום ה-14 המציגה ירידה של 11.8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, למרות הגעתה של הג'אז החדשה. בהונדה וודאי מצפים להגעתם של דגמים חדשים כמו הסיוויק וה-CR-V.

 

אופל כמובן מציגה את הגידול הרב ביותר של 202% עם מסירות של 2212 רכבים מתחילת השנה, אך צריך לזכור שהשוק הפרטי הוא לא זה שהביא את אופל למקומה אלא השוק המוסדי, ליסינג וחברות השכרה ויקח עוד זמן עד שנדע כמה השיווק מחדש של אופל בישראל אכן הצליח כאשר כל רכבי הליסינג וההשכרה יצאו לשוק היד השנייה.

 

סיטרואן ופיג'ו מציגות עלייה נאה לעומת שנה שעברה עם 53% ו-35% בהתאמה. לא מעט בזכות המסחריות הקטנות הברלינגו והפרטנר המהווים יותר מ-50% מסך המכירות.

 

בתחום רכבי היוקרה, אודי עדיין מובילה עם מסירות של 863 רכבים מתחילת השנה, גידול של 33.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. וולוו לא מצליחה לחדש את ההצלחה במכירות עם ה-S60 החדשה ורושמת ירידה של 14.5% עם מסירות של 501 רכבים מתחילת השנה. בהמשך נמצא את ביואיק שקצת נבלמה ומסרה 495 רכבים (+10%) ו-ב.מ.וו ומרצדס כמעט ללא שינו, 456 ו-397 בהתאמה.

 

העולה המרשימה של רכבי הפרמיום היא אלפא רומיאו עם עלייה של 28% ו-303 רכבים שנמסרו מתחילת השנה, הרבה בזכות המיטו.

 

בתחום מותגי הנישה, סמארט שחזרה לישראל מסרה 63 רכבים, מיני מסרה 49 רכבים (100% יותר), אבארט עם 24 רכבים ופורשה עם 39 רכבים (גידול של 69%).

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות