מסירות רכב חדש מאי 2014: דוהרים לשיא חדש

עם מסירות של 21,701 רכבים חדשים בחודש מאי האחרון, שוק הרכב הישראלי דוהר לעבר שיא מסירות של כל הזמנים.

לקסוס IS300H

112,425 מכוניות פרטיות חדשות נמסרו בישראל בחמשת החודשים הראשונים של השנה, כך לפי דו"ח מסירות רכב חדש של איגוד יבואני הרכב שפורסם היום (יום ב'). אם הזרמת האשראי האדירה לשוק הרכב תימשך, שוק הרכב הישראלי בדך לשיא של כל הזמנים, עם צפי של כ-260-260 אלף רכב חדשים שימסרו השנה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

{jathumbnail off}

לאחר חודש אפריל חלש יחסית בשל חג החירות, חודש מאי רושם לזכותו מסירות של 21,701 רכבים חדשים. החמישייה המובילה של טבלת המכירות, שומרת על מיקומה מתחילת השנה כאשר יונדאי, ממשיכה להוביל את טבלת המכירות/מסירות עם 14,989 רכבים חדשים מתחילת השנה והכי הרבה מסירות בחודש מאי - 3,678 רכבים. למרות זאת עבור יונדאי מדובר בירידה של 3.6% לעומת תקופה המקבילה אשתקד. ברגע שה-i20 החדשה תגיע לישראל (תוצג בקרוב) ויונדאי אירופה תשחרר מלאי גדול יותר של ה-i10 החדשה, אין ספק כי יונדאי תעבור למאזן חיובי.

 

טויוטה שומרת על המקום השני בטבלה עם מסירות של 13,028 רכבים חדים מתחילת השנה (מאי:2,548 ), עלייה של 63.4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בטויוטה ממתינים להגעתה של האייגו החדשה שתושק ממש בקרוב ובהמשך השנה, גם ליאריס החדשה שהוצגה לאחרונה והספייס ורסו המחודש.

 

קיה במקום השלישי, סוגרת חודש מוצלח למדי ומגדילה משמעותית את הפעם ממזאדה שבמקום הרביעי עם מסירות של 11,032 רכבים חדשים מתחילת השנה (מאזדה:8404) ו-2,119 רכבים חדשים בחודש מאי (מאזדה:1,361). קיה רושמת לזכותה גידול של 30% לעומת התקופה המקבילה אשתקד (מאזדה:58.4%).

 

סוזוקי שבמקום החמישי ממשיכה לדהור קדימה עם שנה מצוינת, 6,472 רכבים חדשים מתחילת השנה ו-1,310 רכבים חדשים שנמסרו בחודש מאי האחרון. צמודה אליה במקום השישי ועוקפת אותה אם מחשיבים גם מוניות, סקודה רושמת מסירות של 6,293 רכבים חדשים מתחילת השנה, עלייה של 14.9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

שברולט (מקום 7), מיצובישי (מקום 8), סובארו (מקום 17) ולקסוס (מקום 24) הם ארבעת המותגים שרשמו מתחילת השנה את הגידול המשמעותי ביותר לעומת אשתקד, עם עלייה במסירות רכב חדש של 119 אחוז, 215 אחוז, 170 אחוז ו-94 אחוז בהתאמה (מבין המותגים שמסרו מעל ל-500 מכוניות מתחילת השנה).

 

בשוק היוקרה הישראלי, אודי ממשיכה להוביל בבטחה עם מסירות של 1,604 רכבים חדשים מתחילת השנה, כ-300 רכבים פחות ממותגים עממיים כגון פיאט, פיג'ו וסובארו. גם מרצדס עם מסירות של 1,044 רכבים חדשים רושמת שנה מוצלחת (עלייה של 18% כמו באודי) וזאת עוד לפני שה-C קלאס החדשה נכנסה לטבלה וה-GLA החדש שיושק רק בשבוע הבא. ב.מ.וו, למרות צי דגמים רענן עם מספר גדול של דגמים חדשים, דורכת במקום עם מסירות של 806 רכבים, ירידה של 1.2%.

 

לקסוס, קאדילק ו-וולוו הן אלו שרושמות את השיפור המשמעותי ביותר בשוק היוקרה, עלייה של 94 אחוז, 66 אחוז ו-40 אחוז בהתאמה. לקסוס צפויה לשפר עוד את מעמדה בשוק היוקרה עם הגעתו של הקרוסאובר הקומפקטי לקסוס NX לקראת סוף השנה. שיפור נוסף, אך בעיקר תדמיתי, יקרה עם השקתה של הלקסוס RC קופה החדשה שתגיע גם היא בהמשך השנה.

 

 

טבלת מסירות רכב חדש מאי 2014

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

  • ירון כהן

    המותג הזה לא יורד מהטבלה. הקוראנים מחזקים את מעמדם קיה פיקנטו זה אחד הרכבים הנמכרים בשנה שעברה ששומר על הערך שלו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אחי

    זה שהמזרח הרחוק, ובמיוחד הקוראניות אפשר להגיד ב 3 המקומות הראשונים, נובע מזה שבפחות מחיר מקבלים רכבים עם אותם ביצועים, בדיוק כמו הדוגמה שלמעלה , הקיה סיד לדוגמה "ניצחה" במבחני ההשוואה את הפולספגן גולף , אז למה לשלם יותר רק בגלל השם ?

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    האם אתה יודע כמה רכבים מסך המכירות של הרכבים היפניים הולכים לליסינג , לדעתי הרבה מעבר ל60% ואת המבצעים האמיתיים מקבלות חברות הליסינג לא הצרכנים הפרטיים וגם לחברות אלו אין כל בעיה שהרכבים שלהם לא יימכרו ללקוחות הפרטיים מספיקות להם המכירות לליסינג ולכן אתה לא רואה מבצעים . הנוסף תבדוק כמה רכבים אירופאים נמכרים לליסינג ואז תבין לבד את ההבדלים .כולם נותנים מבצעים חלקם חסויים וחלקם לא <br />חג שמח

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    קודם כל אני רושם דברים מניסיון ונהגתי ונסעתי ביפנית כולל מזדה וכולל טויוטה ואין על האירופאיות מבחינת נוחות נסיעה , המבחן הכי פשוט שיש תסגור דלת של רכב אירופאי ותרגיש את ההבדל מול יפני או קוריאני , תקום אחרי נסיעה של שעה שעה וחצי מיפני או קוריאני ותקום מאותה נסיעה ברכב אירופאי ואז תבדיל ותבין, מבחינת אמינות האם קראת לאחרונה כמה ריקולים יש לטויוטה ויש למזדה ויש לעוד הרבה יצרנים אבל אין על טויוטה במיוחד שהם הסתירו את זה מהציבור ושילמו קנס מירבי לרשויות בארה״ב .הסקר בגרמניה אלו סקרים מגמתיים , תיסע לאירופה ותסתכל לצדדים . איזה רכבים אתה רואה יפני , קוריאני או אמריקאי?

    כתובת URL מקוצרת:
  • רכביסט

    לפי נתונים שפורסמו רק לפני שנה, בקרב רוכשי המכוניות הפרטיות הרוב המכריע מעדיף שלא לקנות תוצרת אירופית.<br />השטות הזו של איכות עדיפה כביכול של המכוניות האירופאיות לא רק שלא נכונה להיום אלא שגם לא היתה נכונה ללפני 5 שנים ואף מעבר לכך. <br />הקיה סיד למשל, ניצחה כאן בכל מבחן השוואתי שבוצע כולל מול הפוקוס והגולף החדשה. <br />תשאל את עצמך למה היבואנים שמבצעים הכי הרבה מבצעי מכירות במשך השנה הם אלו של המכוניות האירופאיות (בייחוד פולקסוואגן) <br />על הדרך אתם מוזמן להיכנס לכתבה הזו ולראות מאיזו מכונית הכי מרוצים בגרמניה...<br />http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4525969,00.html<br /><br />חג שמח.

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    המכירות של המותגים הנמצאים במקומות ראשון - חמישי מושפעות מאוד מהמכירה לחברות הליסינג.<br />שיתנו נתונים מלאים כמה רכשו רכב חדש לא בעזרת הליסינג אלא אנשים פרטיים וכמה נרכשו על יידי חברות הליסינג ואז תראו את ההבדל במכירות .ה איכות קובעת ואין על הרכבים האירופאיים ומי שלא נסע עליהם והרגיש אותם לא ידע

    כתובת URL מקוצרת: