מפחידה: שברולט קאמרו ZL1 החדשה

הקאמרו ZL1 החדשה מצוידת במנוע V8 עם 640 כ"ס, חזית מאיימת ותיבת 10 הילוכים אוטו' כאופציה.

2016 שברולט קאמרו ZL1
קאמרו ZL1 החדשה

הקאמרו החדשה נחתה לאחרונה בישראל בגרסה אחת בלבד עם מנוע V6 בהספק של 335 כ"ס, בשוק האמריקאי לעומת זאת ניתן לקבל את הדגם בשלל גרסאות והספקים, כעת מצטרפת להציע גרסת על חדשה של הקמארו – ZL1 – המצוידת במנוע ה- V8 של הקורבטZ06.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

מנוע ה-V8 בנפח של 6.2 ליטר נעזר במגדש-על בכדי לייצר הספק מרבי של 640 כ"ס ומומנט מרבי של 88.5 קג"מ, מדובר בתוספת של 60 כ"ס לעומת הקאמרו ZL1 היוצאת, זאת בנוסף לדיאטה של 91 ק"ג שעברה ה-ZL1 החדשה.

 

שברולט עדיין לא חושפת את נתוני הביצועים של הדגם, אך בהחלט שניתן לצפות לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של כ-3.6-3.8 שניות, בדגם האוטומטי. אם כבר הזכרנו את התיבה האוטו', הקאמרו ZL1 היא המכונית הראשונה בג'נרל מוטורס לקבל את תיבת ה-10 הילוכים אוטו' החדשה של החברה, שפותחה במשותף עם פורד. תיבת 6 הילוכים ידנית עם גז ביניים אוטו' מוצעת בדגם כסטנדרט.

 

הקאמרו ZL1 מצוידת במערכת בולמים אדפטיבית (Magnetic Ride) עדכנית, מערכת בקרת יציבות בכיול שהותאם לדגם, דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית, מערכת בקרת יציאה מהמקום ובורר מצבי נהיגה השולט על הכל. ה- ZL1 נשענת על חישוקי "20 עם צמיגי GOODYEAR EAGLE F1 SUPERCAR במידות של  285/30ZR20 מלפנים ו-305/30ZR20 מאחור. מערכת בלימה של ברמבו אחראית על עוצמת הבלימה.

 

 

מעבר לחזית המאיימת מהסוג שמפנה נתיבים, הדגם כולל תוספות אווירודינמיות רבות שהם תוצאה של "מעל ל-100 שעות עבודה במנהרת רוח לטובת שיפור כוח ההצמדה במהירויות גבוהות וקירור המנוע בנהיגת מסלול".

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות