מרצדס C קלאס 2014 החדשה - נחשפת רשמית

מרצדס C קלאס החדשה היא מיני S קלאס, עם תא נוסעים עשיר, מרווח משופר לנוסעים, פלטפורמה חדשה ועם כל הכלים לכבוש את הבכורה סגמנט מכוניות הספורט סדאן פרימיום.

מרצדס C קלאס 2014 החדשה

מרצדס חושפת היום (יום ב') את ה-C קלאס 2014 החדשה W205 ששיווקה בגרמניה כבר החל למעשה, זאת לפני הופעת הבכורה העולמית של הדגם שתיעשה בתערוכת דטרויט בחודש הבא. לישראל צפויה להגיע ה-C קלאס החדשה במהלך המחצית הראשונה של 2014.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מרצדס, שאיבדה את הבכורה בסגמנט היוקרה לב.מ.וו ואודי, יורה בשנתיים האחרונות בכל התותחים הכבדים שלה וגם ה-C קלאס החדשה עושה שימוש בכל הידע שיש אצל מהנדסי ומעצבי מרצס בכדי לחזור לראשות סגמנט היוקרה - לשמור על הלקוחות הקיימים אך יחד עם זאת ובעיקר, להביא לקוחות חדשים שנטשו בשנים האחרונות לטובת מותגי פרימיום אחרים, בעיקר ב.מ.וו ואודי. בנוסף לתצורת הסדאן המוצגת זה עתה, בעתיד יצטרפו גם גרסאות קופה, קבריולט, סטיישן ולראשונה גם גרסת לפיטבק - מתחרה ל-A5 ספורטבק או סדרה 3GT.

 

חיצונית, ה-C קלאס החדשה מעוצבת כמיני S קלאס החדשה ונושאת את אותה שפת עיצוב עדכנית של מרצדס, יותר ספורטיבית מלפנים (תוצע עם גריל קלאסי או ספורטיבי) אך עדיין עם אותם קווים קלאסיים המעניקים לדגם את אותו מראה יוקרתי המאפיין את רוב דגמי מרצדס – קריצה ללקוחות צעירים וחדשים וחיבוק ללקוחות הוותיקים.

 

תא הנוסעים של הדגם מהווה קפיצת מדרגה גדולה במיוחד לעומת הדור הקודם שהיה איך לומר, מביך באיכותו, במיוחד טרום מתיחת הפנים האחרונה לדגם. העיצוב משדר יוקרה, תחכום ואלגנטיות כמו שאף מתחרה אחרת בסגמנט לא מציעה וזאת כמו העיצוב החיצוני, עם קריצה ללקוחות צעירים יותר שנרתעו בעבר מהעיצוב המרובע והשמרני של הדגם היוצא.

 

 

מרצדס C קלאס החדשה יושבת על פלטפורמה מודולרית חדשה (MRA) והיא ארוכה ורחבה יותר מהדגם היוצא, זאת גם בכדי להתרחק מה-CLA החדשה שהיא למעשה ארוכה יותר מהדגם היוצא ב-40 מ”מ. לדגם החדש מידת אורך של 4,686 מ"מ, רוחב של 1,810 מ”מ, גובה של 1,442 מ"מ ובסיס הגלגלים של 2,840 מ"מ. לעומת הדגם היוצא, ה-C קלאס החדשה ארוכה ב-95 מ”מ, רחבה ב-40 מ"מ ובסיס הגלגלים התארך ב-80 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 480 ליטר. למרות הגידול במידות, הדגם קל יותר בכ-100 ק"ג בממוצע וחסכוני ב-20% מהדגם היוצא.

 

מרצדס C קלאס 2014 החדשה - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

עם תחילת השיווק באירופה, הדגם יוצע עם שלושה מנועים: שני מנועי בנזין 156-184 כ"ס ודיזל אחד 170 כ”ס. כל המנועים משודכים למערכת עצור/סע ובלימה רגנרטיבית ומוצעים עם תיבת 6 הילוכים ידנית כסטנדרט או 7 הילוכים כפולת מצמדים 7G-Tronic Plus.

 

C180: תוצע עם מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק מרבי של 156 כ"ס ב-5,300 סל"ד ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ בין 1,200-4,000 סל"ד. ביצועים: 8.2 שניות 0-100 קמ"ש (אוטו': 8.5 שניות) ומהירות מרבית של 225 קמ"ש (אוטו':223 קמ"ש). צריכת דלק: 20 ק"מ לליטר בדגם הידני ו-18.4 ק"מ לליטר בדגם האוטו'.

 

C200: תוצע עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 184 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ בין 1,200-4,000 סל"ד. ביצועים: 7.5 שניות 0-100 קמ"ש (אוטו': 7.3 שניות) ומהירות מרבית של 237 קמ"ש (אוטו':235 קמ"ש). צריכת דלק: 18.9 ק"מ לליטר בדגם הידני ו-18.9 ק"מ לליטר בדגם האוטו'.

 

C220 BlueTEC: דגם הדיזל מוצע עם מנוע 2.1 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 170 כ"ס בין 3,000-4,200 סל"ד ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ בין 1,400-2,800 סל"ד. ביצועים: 8.1 שניות 0-100 קמ"ש (אוטו': 7.8 שניות) ומהירות מרבית של 237 קמ"ש (אוטו':235 קמ"ש). צריכת דלק: 25.0 ק"מ לליטר בדגם הידני ו-23.2 ק"מ לליטר בדגם האוטו'.

 

בהמשך, מרצדס תציע את הדגם גם עם מנועים רבים נוספים, חלשים יותר וחזקים יותר כולל כמובן C63 AMG ביצועיסטית וכן גרסה היברידית C300 BlueTEC המשלבת בין מנוע טורבו דיזל 204 כ"ס למנוע חשמלי בהספק של 27 כ"ס (בעתיד מתוכננת גם גרסה היברידית נטענת). הדגמים החזקים יותר יוצעו לראשונה עם תיבת תשעה הילוכים - 9G Tronic החדשה של מרצדס, כאופציה. בנוסף, מרצדס תציע את הדגם גם עם אופציה להנעה כפולה 4MATIC.

 

 

 

בתחום האבזור, הדגם מוצע גסטנדרט עם מערכת מולטימדיה עם מסך "7, כאופציה ניתן לקבל את מערכת הקומנד מהדור החדש עם מסך "8.4 ומשטח מגע חדש הרגיש למחוות ידיים כמו בטלפון הסלולרי לצד כפתורי התפעול הרגילים של המערכת. מרצדס לא תציע נגם CD עם המערכת אלא שתי כניסות USB, כניסה לכרטיסי SD וכמובן התממשקות BT למכשירים סלולריים.

 

מרצדס C קלאס החדשה היא הראשונה בסגמנט להציע מתלי אוויר - מערכת AIRMATIC של מרצדס - כאופציה, הדגמים המצוידים בקפיצי פלדה יצוידו במערכת בולמים אדפטיבית עם שלוש אפשרויות לבחירת הנהג כאשר במצב ספורט, הרכב מונמך ב-15 מ"מ. הדגמים המצוידים במערכת בקרת אקלים דו אזורית, כוללים סנכרון למערכת ה-GPS המספיק את זרימת האוויר מהחוץ בזמן מעבר במנהרה. הדגם יוצע עם שלל מערכות בטיחות, תאורת LED ראשית כאופציה ועוד ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

  • זאב צייטלין

    נהדרת רק שלא תהיה יקרה למונית

    כתובת URL מקוצרת:
  • אורי

    יש הבדל בין מתלים מבוקרי מפלס נוזל לעומת מופעלי משאבת אוויר שכל הזמן עובדת?

    כתובת URL מקוצרת:
  • מרק

    איפה ב.מ.וו סדרה 3 או אודי A4 לעומת תא הנוסעים המרשים הזה. סוף כל סוף מרצדס מפסיקה להיות רכב לפנסיונרים, לפחות עבורי. בהחלט פעם ראשונה שאני חושב בכלל לרכוש מרצדס.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    עיצוב מוצלח, תהיה להיט!

    כתובת URL מקוצרת: