מרצדס E קלאס 2013 החדשה בישראל – מחיר החל מ- 389,900 שקל

מרצדס E קלאס מגיעה לאחר מתיחת פנים מקיפה ומשמעותית, תוצע עם 3 מנועים בהספקים של בין 184-252  כ"ס ורמת אבזור גבוהה.

2013 מרצדס E קלאס החדשה בישראל

כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, משיקה היום (רביעי) את מכונית הסאלון מרצדס E קלאס 2013 החדשה, לאחר שהדגם זכה לאחרונה למתיחת פנים מקיפה במיוחד (לא פחות מ-2000 שינויים) הכוללת חזית חדשה לחלוטין, כיול מתלים מחדש, תא נוסעים מחודש ואיכותי מבעבר ומנועים מעודכנים וחסכוניים יותר. מחירה של מרצדס E קלאס החדשה יחל מ-390 אלף שקל עבור דגם E200 ועד 470 אלף שקל לדגם E300.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

במקביל תשווק E קלאס החדשה גם בדגם E300 BlueTEC HYBRID ההיברידית-דיזל החדשה של מרצדס עם צריכת דלק של 24.4 ק"מ לליטר וכן דגם הדיזל E350 BLUETEC אך אין עדיין תג מחיר לדגמים אלו. בהמשך השנה יתווספו להיצע המקומי דגם E400 עם 333 כ"ס וכן בדגם הביצועים E63 AMG החדשה עם מנוע V8 כפול מגדשים בהספק מרבי של 575 כ"ס ומעל ל-70 קג"מ ביחד עם הנעה כפולה 4MATIC. עוד בהמשך יוצעו גם גרסאות הסטיישן הקופה והקבריולט של E קלאס החדשה.

 

מתיחת הפנים לדגם כוללת חזית חדשה עם פנסים חדשים הכוללים תאורת LED ייחודית ליום, גריל חדש ובולט, פגוש קדמי בעיצוב ספורטיבי מבעבר ופנסי בלימה חדשים מבוססי תאורת LED. תא הנוסעים שומר על המראה של הדגם היוצא, אך רבות חודש בו כולל גלגל הגה חדש, לוח מחוונים חדש, מערכת בקרת אקלים חדשה, גימור עור על הדשבורד ועוד.

 

ל-E קלאס החדשה מידות דומות לדגם המוחלף עם אורך של 4,879 מ"מ, רוחב של1,854 מטר, גובה של 1,474 מטר ובסיס גלגלים של 2,874 מטר. מרצדס E קלאס החדשה תשווק בתחילה בישראל בשלושה דגמים: E200 הבסיסית עם 184 כ”ס, E250 עם 211 כ"ס, E300 עם 252 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת שבעה הילוכים אוטו' 7G-TRONIC PLUS וכן למערכת עצור סע.

 

 

מרצדס E קלאס 2013 - מנועים ביצועים וצריכת דלק:

מרצדס E200: מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 184 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ המתקבל בין 1,200-4,000 סל"ד. עם תיבת 7G מספק מנוע זה ביצועים של 7.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 233 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת: 16.4-17.2 ק"מ לליטר.

 

מרצדס E250: מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 211 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ המתקבל בין 1,200-4,000 סל"ד. עם תיבת 7G מספק מנוע זה ביצועים של 7.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 243 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת: 16.4-17.2 ק"מ לליטר.

 

מרצדס E300: מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר בהספק של 252 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 34.6 קג"מ המתקבל בין 3,500-4,500 סל"ד. עם תיבת 7G מספק מנוע זה ביצועים של 7.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת: 14.3-14.7 ק"מ לליטר.

 

מרצדס E400: מנוע V6 בנפח 3.0. ליטר טורבו בהספק של 333 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 48.9 קג"מ המתקבל בין 1,400-4,000 סל"ד. עם תיבת 7G מספק מנוע זה ביצועים של 5.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת: 12.6-13.3 ק"מ לליטר.

 

E קלאס החדשה תשווק בשתי רמות גימור: דגם E200 ברמת גימור אלגאנס (Elegance) ודגמי E250 ו-E300 ברמת גימור אבנט-גיירד (Avantgarde). כל רמות הגימור מוצעות עם חישוקי "17 קלים, תאורת LED ליום, ריפודי עור, תאורת אווירה פנימית, משענת יד מרכזית, חלון גג חשמלי, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, בקרת אקלים דו אזורית, חבילת זכרונות למושב הנהג, ההגה, מראות הצד והנוסע, חיישני תאורה וגשם, מערכת שמע עם מסך "5.8 ושמונה רמקולים עם כניסת USB, דיבורית BT ועוד. מרצדס E קלאס 2013 - המפרט הטכני המלא.

 

מרצדס E קלאס החדשה כוללת את מערכת Intelligent Drive המסייעת בין השאר במניעת מצבי תאונה, שמירה על נתיב הנסיעה ובמניעת סנוור. במרכזה של המערכת חיישנים מבוססי בינה מלאכותית, הניזונים ממכ"מים ממצלמה רב תכליתית. מערכת Intelligent Drive כוללת עוד את מערכת Distronic Plus - המסייעת בשמירת נתיב הנסיעה ובחזרה למסלול במקרה של סטייה, את מערכת Brake assist Plus  - מערכת בלימה מתקדמת היכולה לזהות רכבים חולפים והולכי רגל ולהגביר את כוח הבלימה בהתאם, מערכת למניעת התנגשות במהירות של מעל 50 קמ"ש ומערכת עזר לחנייה.

 

למערכת החניה אפשרות למצלמה בעלת כושר כיסוי של 360 מעלות. המצלמה מקנה למערכת יכולת ראיה מרחבית של סביבת הרכב ממעוף הציפור ומספקת מידע חזותי תלת מימדי על סכנות מידיות ואפשריות מצד כלי רכב, הולכי רגל ומכשולים.

 

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, מציין כי סדרה חשובה זו של מרצדס בנץ מושקת בתקופה בה נהנה המותג מגידול במעגל הלקוחות הנובע בין השאר מכניסתן של לקוחות חדשים שרכשו דגמים מסדרת ה-A קלאס החדשה. עוד מציין פינטו כי מעמדה המוביל של סדרת ה- E CLASS, הטכנולוגיות המתקדמות הנכללות בה ומדיניות המחירים החדשה והאטרקטיבית של כלמוביל יביאו להערכתנו רוכשים רבים וחדשים המצפים לסדרה זו.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

  • מישהו

    גרסת ה-250 של הסדאן הגיעה. (לפי אתר אוטו) בהמשך יגיעו גרסאות ה-קופה ,קבריולה, AMG, סטיישן, הייבריד. בקיצור בלבול אחד גדול.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מישהו אחר

    יש משהו מאוד ייחודי ברכב יוקרה בתצורת סטיישן, סוג של אנינות טעם.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מישהו

    ינחת בישראל דגם ה AMG ברבעון השלישי של שנת 2013.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מישהו

    אתה טוען שלא מביאים את הסטיישן וזה לא נכון. מצאתי בוואלה רכב שכתוב שמרצדס e-class החדשה בישראל. כתוב בסוף הכתבה שדגם ה250 (דגם הסטיישן) עולה 419,990. נ.ב. בעבר צרצדס ייבאה את גרסת הסטיישן ל e-class (ראיתי בתל אביב ביום שני כמונית)

    כתובת URL מקוצרת:
  • מישהו אחר

    מי מביא לישראל דגמי סטיישן יוקרתיים? רק הסדאן ובהמשך קופה וקבריולט.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ירון א

    נראה כמו מונית משנת 1982

    כתובת URL מקוצרת:
  • מישהו

    לפי מה שהבנתי גרסאות הסדאן והסטיישן הגיעו היום וגרסאות הקופה,קבריולט,הייבריד ו AMG יגיעו בהמשך השנה.מהו מחיר של גרסת הבסיס של סדאן ומה מחיר של גרסת הבסיס של הסטיישן?

    כתובת URL מקוצרת: