מתחדשת: מנוע 1.0 TSI שלושה צילינדרים ומערכת DCC לאוקטביה 2017

סקודה מעניקה לדגמי 2017 של האוקטביה שדרוג טכנולוגי הכולל החלפת מנוע ה-1.2 טורבו במנוע 1.0 שלושה צילינדרים טורבו, אופציה למערכת בקרת שלדה DCC ועוד מספר שדרוגים נוספים.

2017 סקודה אוקטביה מנוע 1.0 טורבו TSI
אוקטביה 2017 - מנוע 1.0TSI שלושה צילינדרים במקום מנוע 1.2TSI.

כחלק מתהליך החלפת/עדכון המנועים בקבוצת פולקסווגן שכאשר יושלם היצע המנועים בדגמי פולקסווגן, סקודה וסיאט יתבסס על מנועי 1.0 ליטר, 1.5 ליטר TSI Evo החדש ו-2.0 ליטר, דגמי 2017 של סקודה אוקטביה יצוידו בהמשך השנה במנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו, מנוע שיחליף את מנוע ה-1.2 ליטר ארבעה צילינדרים טורבו המוכר של הדגם. בנוסף לכך, סקודה תצייד, כאופציה, את האוקטביה במערכת מתלים אדפטיבית DCC שתוצע עם בדגמים עם מנועים בהספקים של 150 כ"ס ומעלה.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

מנוע ה-1.0 ליטר TSI המוכר מדגמים אחרים בקבוצת פולקסווגן מייצר באוקטביה הספק מרבי של 115 כ"ס ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ בין 2,000-3,500 סל"ד, זאת לעומת 110 כ"ס ו-17.8 קג”מ (1,400-4,000 סל”ד) של מנוע ה-1.2 TSI היוצא.

 

בשידוך לתיבת שבעה הילוכים DSG, מנוע השלושה צילינדרים מאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ”ש ב-10.0 שניות או 9.9 שניות עם תיבת שישה הילוכים ידנית, המהירות המרבית זהה ועומדת על 202 קמ”ש – שיפור של 0.3 שניות לעומת מנוע ה-1.2TSI. האוקטביה קומבי (סטיישן) זקוקה לעוד 0.2 שניות והמהירות המרבית עומדת על 200 קמ”ש.

 

לפי סקודה, צריכת הדלק המשולבת עם מנוע ה-1.0 TSI בדגם נמוכה יותר בכ-8% לעומת מנוע ה-1.2 TSI ועומדת על 22.2 ק"מ לליטר. בנוסף לכך, סקודה תציעה את רמות האבזור אמביש'ן וסטייל עם חבילת AERO הכוללת הנמכת מרכב וכמה שיפורים אווירודינמיים המאפשרים לדגם לרשום שיפור קל בצריכת הדלק – 22.7 ק"מ לליטר (השיפור משמעותי יותר בצריכת הדלק הבינעירונית).

 

2017 סקודה אוקטביה
בקרת שלדה DCC, טעינה אלחוטית למכשיר הסלולרי וחישוקי 17 אינצ' חדשים.


כאמור, בנוסף למנוע החדש סקודה תחל לצייד את הדגמים עם מנועים בהספקים של 150 כ"ס ומעלה באופציה למערכת בולמים אדפטיביים DCC, מערכת המוכרת לנו מהסופרב החדשה. החל מרמת הגימור Ambition המערכת השולטת על קשיחות הבולמים, תגבור ההיגוי, תגובת תיבת ההילוכים ודוושת הגז, תציע לנהג בחירה בין חמישה מצבים – חיסכון, נוחות, רגיל, ספורטיבי ואפיון אישי המאפשר לשלב בין ארבעת המצבים השונים.

 

בנוסף לכך סקודה עדכנה את מערכת המולטימדיה בדגם (MIB II) וכאופציה ניתן להוסיף משטח טעינה אלחוטי למכשיר הסלולרי. חידוש נוסף בדגמי 2017 של האוקטביה אלו חישוקי "17 בעיצוב חדש (Teron) שנוספו להיצע ברמות הגימור אמביש'ן וסטייל.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

  • הטרנד של הישראלי הממוצע שחושב שיש לו רכב פאר גרמני ולמעשה נוסע ברכב תקון מהיסוד

    סקודה זה לא פולסוואגן

    כתובת URL מקוצרת:
  • נכון סקודה זה לא פולסוואגן. זה כל כך יותר ממנו ! האוקטביה לא רואה את הג'טה ממטר !!!
    מכונית הכי טובה שהייתה לי עד היום בליסינג והיו לי הרבה, אין סיכוי שאני מחליף למשהו אחר בהחלפה הבאה.
    רק אוקטביה ! כמו כן מערכת הסאונד בדגם הבסיסי שניתן בליסינג היא המערכת הכי איכותית ששמעתי בכל רכבי ליסינג רמות 2 ו-3. איכות סאונד מדהימה יחסית לכל הקוריאניות ו/או יפניות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מתן

    הכל טוב ויפה עד שיש בעיה ברכב בעיה קטנה כגדולה והאחריות רק 2 שנים בלבד וכנראה שיש משהו למעלה שיודע מה הוא עושה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יצחק

    מתן

    מתן צודק במאה אחוז!!!
    ושלא נדבר על מחירי הטיפולים המופקעים. מי שיעשה בדיקה יראה שיש הפרשי מחירים גבוהים בין מוסכי השירות של סקודה בטיפולים השונים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אייל 32

    מתי יחל השיווק של הדגם בארץ ?

    כתובת URL מקוצרת:
  • יניב

    אייל 32

    לא בטוח שישווק, כלומר לא בטוח שמנוע ה-1.0 ישווק כאן. מאזדה עם מנוע 2.0 ליטר, פורד עם 1.5 טורבו, אסטרה עם 1.4 טורבו... בקיצור, הסטנדרט המשפחתי היום עולה כיתה.

    כתובת URL מקוצרת: