2023 שברולט סילברדו HD 2500 החדש
שברולט סילברדו HD המחודש.
2023 שברולט סילברדו HD 2500 החדש
שברולט סילברדו HD המחודש.

שברולט חושפת את דגמי 2023 המחודשים של הסילברדו HD אשר זכו למתיחת פנים מקיפה למדי כולל שדרוג מקיף מאוד לתא הנוסעים של הדגם. גרסאות HD של הסילברדו הן הגרסאות של הדגם המשווקות בישראל - דגמי 2500 או דגמי 3500 עם דאבל ג'אנט מאחור.

 

נתחיל דווקא מתא הנוסעים של הסילברדו המחודש שכן שם שברולט פשוט ביצעה מהפכה שלמה ואת המראה התעשייתי/מסחרי הגס של הדגם הנוכחי מחליף תא נוסעים חדש ומודרני המעניק אווירה של רכב פרטי ולא של רכב עבודה. האבזור והגימור משתנים כמובן עם בהתאם לרמות הגימור אך באלו הגבוהות יותר נמצא טכנולוגיה עדכנית כולל לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 עם תצוגה משתנה ומערכת מולטימדיה מתקדמת המבוססת על מערכת הפעלה של גוגל עם מסכי מגע בגדלים של עד "13.4. זה אומר כמובן שלרשות הנהג עומד הסייען הקולי של גוגל להפעלה של מערכת המולטימדיה והאבזור השונה ברכב, מפות גוגל עדכוני OTA ועוד. 

 

2023 שברולט סילברדו HD
מנוע טורבו דיזל משופר וחזק יותר.

מי שממש רוצה להרגיש ברכב פרטי יכול לבחור ברמת הגימור הבכירה High Country המוסיפה דיפוני עץ, שפע של עור בכל מקום אפשרי, חימום ואוורור למושבים, תפעול חשמלי כמעט לכל דבר אפשרי, כולל הגה, דוושות, דלת תא מטען ועוד, מערכת שמע פרימיום של BOSE ועוד. רוכשי רמת גימור זו יוכלו להוסיף חבילת השחרה (Midnight Edition) כך שכל מה שצבעו בכרום בוהק בדגמים הרגילים זוכה עם החבילה לגימור בצבע שחור. 

 

2023 שברולט סילברדו החדש תא הנוסעים
מהפכה של מממש בתא הנוסעים.

בתחום ההנעה, מנוע ה-6.6 ליטר V8 טורבו דיזל דוראמקס זכה למספר שדרוגים, כולל מגדש טורבו חדש, כך שמנוע זה מייצר כעת הספק מרבי של 470 כ"ס ומומנט מרבי של 134.5 קג"מ, זאת לעומת 445 כ"ס ו-124.5 קג"מ בדגם הנוכחי. מי שמעדיף מנועי בנזין יכול לבחור במנוע ה-6.6 ליטר V8 של הדגם, אטמוספרי, בהספק מרבי של 407 כ"ס ומומנט מרבי של 64 קג"מ. בשני המקרים המנוע משודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית משופרת המאפשרת לדגם כושר גרירה גבוה יותר. 

 

בצד הויזואלי, דגמי 2023 של הסילברדו מציגים עיצוב חדש לפנסים הראשיים ולתאורת היום המקיפה אותם, עיצוב חדש לפגוש הקדמי, עיצוב חדש לפנסים האחוריים ועיצוב חדש לפגוש האחורי. 

 

2023 שברולט סילברדו HD
שברולט סילברדו HD המחודש.

בתחום הטכנולוגי, מערכת בקרת השיוט האדפטיבית תומכת כעת גם בחיבור של נגרר כך שהמערכת בולמת מוקדם יותר כאשר נגרר מחובר מאחור. מערכת ניטור שטח מת שודרגה וכעת היא לוקחת בחשבון את האורך של הנגרר מאחור ומערך המצלמות ההיקפי (15 מצלמות) המאפשר להפוך את הנגרר "לשקוף" עבור הנהג (במראה המרכזית הדיגיטלית) שודרג למגוון רחב יותר של נגררים. חיישני לחץ יאפשרו לרכב להתריע על משקל עודף – העמסה או גרירה. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.