2024 פיג'ו 208 החדשה
פיג'ו 208 החדשה - מתיחת פנים.
2024 פיג'ו 208 החדשה
פיג'ו 208 החדשה - מתיחת פנים.

פיג'ו חושפת את דגמי 2024 המחודשים של ה-208 שזכו למתיחת פנים מקיפה הכולל עדכון לעיצוב החיצוני, מערכת מולטימדיה חדשה לצד מגוון שדרוגים נוספים לתא הנוסעים ושתי יחידות הנעה 1.2 טורבו חדשות עם סיוע היברידי 48V. גם הגרסה החשמלית של הדגם שודרגה גם היא אך זו הוצגה כבר אשתקד בדגם היוצא.

 

המראה מוכר אך פיג'ו ביצעה לא מעט שינויים ויזואליים בדגם, כולל עיצוב חדש לפגוש הקדמי, פנסים ראשיים ראשיים עם יחידות תאורה חדשות וכמובן שלא ניתן להתעלם מחתימת תאורת היום החדשה בעיצוב 3 "ניבים" במקום אחד בדגם היוצא. מאחור השינוי מסתכם בחתימת תאורה חדשה עם שלושה פסים אופקיים וצרים במקום אנכיים ורחבים בדגם היוצא. צבעים חדשים למרכב ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון המוצלח לסופרמיני של פיג'ו. שינוי ויזואלי דומה פגשנו לאחרונה גם פיג'ו 2008 שזכתה גם היא למתיחת פנים. 

 

2024 פיג'ו 208 החדשה
פיג'ו 208 החדשה.

תא הנוסעים של פיג'ו 208 המחודשת שומר על המוכר אך מוסיף כעת כסטנדרט מולטימדיה "10 בכל רמות הגימור (במקום "7 בדגמי הבסיס בעבר). זו מערכת חדשה ומתקדמת יותר המבטיחה פעולה חלקה ומהירה יותר לצד הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, אפליקציה לשליטה מרחוק ועוד. למעט דגם הבסיס עם לוח מחוונים אנלוגי, בכל רמות הגימור נמצא לוח מחוונים דיגיטלי "10 עם גרפיקה מעודכנת, שברמת הגימור GT הבכירה כולל תצוגת 3D. 

 

שינויים נוספים שנוכל למצוא בתא הנוסעים הם תאורת אווירה דינמית ברמת הגימור GT, ריפודים חדשים, תוספת של שקעי USB בחלק מרמות הגימור (2 טייפ C מלפנים וטייפ C עם טייפ A מאחור), משטח טעינה אלחוטי בהספק של 15W במקום 5W בדגם היוצא, מצלמת חניה באיכות גבוהה יותר עם אופציה למצלמת 360 מעלות ברמות הגימור הבכירות. 

 

פיג'ו 208 החדשה 2024 תא הנוסעים
מולטימדיה 10 אינץ' חדשה.

בתחום ההנעה, דגמי 2024 של פיג'ו 208 זכו למנועי ה-1.2 ליטר טורבו החדשים של פיג'ו, הנתונים אולי דומים לאלו של הדגם היוצא אך מדובר במנועים חדשים לחלוטין  העושה שימוש במגדש טורבו VGT, מחזור הצתה מילר, שרשרת תזמון במקום רצועה ועוד. המנוע הזה עושה שימוש בסיוע חשמלי 48V המאפשר חיסכון של כ-15% בצריכת הדלק לעומת הדגם היוצא והוא משודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים e-DCS6, שפותחה במיוחד עבור סיוע חשמלי, המחליפה את תיבת ה-8 הילוכים אוטומטית של הדגם היוצא. דגמים עם המנוע החדש ישווקו בגרסת הספק של 100 כ"ס או 136 כ"ס. 

 

לקוחות שיחפשו חיסכון במחיר הרכישה יוכלו לרכוש את ה-208 המחודשת עם מנוע ה-1.2 ליטר הקודם בגרסה אטמוספרית 75 כ"ס או בגרסת טורבו עם 100 כ"ס, בשני המקרים המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד. 

 

2024 פיג'ו 208 החדשה
פיג'ו 208 החדשה.

פיג'ו e-208 החשמלית כבר זכתה אשתקד למערכת ההנעה החשמלית החדשה של פיג'ו, את מנוע ה-136 כ"ס החשמלי מחליף מנוע חדש בהספק של 156 כ"ס ו-26.5 קג"מ ועם סוללה חדשה בקיבולת של 51kWh (נטו:48.1kWh), התוצאה היא נתון 0-100 קמ"ש של 8.1 שניות וטווח נסיעה של 400 ק"מ, לעומת 361 ק"מ בדגם היוצא. נתוני הטעינה נותרו ללא שינוי עם מטען פנימי חד פאזי 7.4kW או תלת פאזי 11kW וטעינה מהירה DC בהספק של עד 100kW. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 19

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.