נחשף: סובארו אאוטבק 2015 החדש

סובארו אאוטבק החדש מוצג בתערוכת ניו יורק, מרווח יותר, איכותי יותר וכמובן עם הנעה כפולה.

2015 סובארו אאוטבק החדש

סובארו חושפת ביומה השני של תערוכת הרכב של ניו יורק את האאוטבק 2015 החדש, דור חמישי לסטיישן הרב תכלתי של החברה שחוגג השנה 20 שנות דגם. האאוטבק החדש מרווח יותר לנוסעים מבעבר, בעל שלדה משודרגת, בעל תא נוסעים איכותי יותר וכל זאת, מבלי לוותר על יכולות השטח.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

האאוטבק החדש, כמו בכל הדורות של הדגם, מהווה את גרסת הפנאי-סטיישן של הלגאסי/B4, זה החדש מבוסס מבוסס על הלגאסי/B4 החדשה שהוצגה רק לפני חודשיים בתערוכת שיקגו. למרות שהאאוטבק החדש לובש את שפת העיצוב העדכנית של סובארו עם הגריל הבולט והפנסים המעוצבים ובסך הכל מציג שדרוג עיצובי מוצלח לעומת הדגם הנוכחי, כמו במקרה של הפורסטר החדש גם כאן הדמיון לדגם הנוכחי רב למדי ומשאיר אצל הצופה תחושה של מתיחת פנים מקיפה ופחות תחושה של רכב חדש לחלוטין.

 

האאוטבק החדש לא שונה במיוחד במידותיו מהדגם אותו הוא מחליף כאשר בסיס הגלגלים התארך ב-5 מ"מ לכדי 2,745 מ"מ, לאורך נוספו 15 מ"מ לכדי 4,817 מ"מ ולרוחב נוספו 18 מ"מ לכדי 1,840 מ"מ, הגובה עומד על 1,680 מ"מ. לפי סובארו, האאוטבק החדש מרווח יותר לנוסעים, בכל המדדים. גם נפח תא המטען השתפר ועומד בדגם החדש על כ-1000 ליטר (עד התקרה) וגדל לכ-2000 ליטר עם קיפול המושבים מאחור היוצרים תא מטען שטוח.

 

כדגם המבוסס על הלגאסי החדשה, לא מפתיע לגלות שעיצוב תא הנוסעים של האאוטבק החדש זהה לחלוטין ונבדל רק בגימור איכותי יותר. לעומת הדגם היוצא, בהחלט מדובר בשיפור משמעותי. כמו בכל דגמי סובארו החדשים, תשומת לב רבה ניתנה לשדה הראיה של הנהג ותחושת האווריריות בתא הנוסעים, תחום בו רוב הרכבים החדשים דווקא מציגים רגרסיה בטענה של תקנות בטיחות וצריכת דלק – סובארו מוכיחה שאפשר גם אחרת. לפי סובארו, תא הנוסעים החדשה שקט משמעותית מבעבר.

 

כמו בלגאסי החדשה, גם כאן נמצא מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מרכזי בגודל "6.2 או 7” וכאופציה ניתן לקבל את מערכת הבטיחות המתקדמת של סובארו EyeSight II הכוללת מערכת לזיהוי הולכי רגל, מערכת בלימה אוטו', בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה ועוד.

 

 

האאוטבק לשוק האמריקאי מצוידת באותם המנועים של הלגאסי החדשה: 2.5 ליטר בוקסר בהספק מרבי של 175 כ"ס ומומנט מרבי של 24 קג"מ. המנוע הבכיר הוא מנוע השישה צילינדרים בוקסר בנפח של 3.6 ליטר המייצר הספק מרבי של 256 כ"ס ו-34.1 קג"מ. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים רציפה  Lineartronic CVT המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה סימטרית. עבור הגרסה האירופאית של הדגם שתוצג מאוחר יותר השנה, אנחנו כבר מצפים לראות גם את מנועי הטורבו החדשים של סובארו.

 

עם מרווח גחון של 22 ס"מ, סובארו ממשיכה להיות ייחודית/עקבית ולא מוותרת על יכולת השטח של הדגם שלפי סובארו, שופרה לעומת הדגם היוצא. בשוק האמריקאי, הדגם מוצע כסטנדרט עם מערכת X-Mode המעניקה לדגם יכולות שטח משופרות.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • נחום

    ברשותי סובארו אאוטבק כבר כמעט 16 שנים. המכונית מאוד נוחה לנהיגה ממושכת וגם במפתיע, זריזה בכביש ובדרכי עפר. יש בה גם הרבה נפח לאיחסון. הדגם החדש מעוצב מאוד יפה ובוגר, לא הג'יפון הסטנדרטי . לפי מה שקראתי, הוא מצויד עד השיניים באביזרים ועיצוב הפנים שלו אפילו נאה (מוזר בסובארו) . מערכות העזר כוללות X מוד, כמו בפורסטר, לנהיגה בתנאי החלקה ודרדרת ואפילו מערכת DYNAMIC TORQUE VECTORING לשיפור ההיגוי בפניות חדות ובתנאי דרך קשים. בסיבובים בחשיכה, פנס הערפל הסמוך מצודד ומאיר לכוון הפניה. בארה"ב רואים את האאוטבק בכל מקום שבו יורד שלג בחורף. בארץ המכונית המצוינת הזאת די נדירה. כנראה בשל מחירה הגבוה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ליאור

    מדובר באחד הרכבים הורסטיליים הטובים ביותר שיש בטווח המחיר שלו - סופר מרווח, נוח, תנוחת נהיגה מצוינת (ולא צריך לטפס למושב) וכמובן, מצוין בשבילים בשטח (קצת פחות טוב בשטח מהפורסטר). <br /><br />רק שלא יתקעו לו מחיר דמיוני בארץ (סמל"ת שמעתם?!).

    כתובת URL מקוצרת: