נחשף: סוזוקי קרוסאובר החדש – מתיחת פנים [וידאו]

2016 סוזוקי קרוסאובר המחודש זכה לעיצוב חדש לחזית הדגם ולמנועי טורבו חדשים בהספקים של 112-140 כ"ס.

2016 סוזוקי קרוסאובר החדש - מתיחת פנים
סוזוקי קרוסאובר החדש - מנועי 1.0 ו-1.4 ליטר טורבו חדשים.

לאחר שזכינו בתחילת החודש להצצה מוקדמת לסוזוקי קרוסאובר 2016 החדש, כעת, בחסות סוזוקי איטליה, אנחנו נחשפים לתמונות ופרטים מלאים של הקרוסאובר המחודש (SX4 S-Cross בשאר העולם) שזכה למתיחת פנים. זו כוללת עדכון משמעותי לעיצוב החיצוני, קל יותר לזה הפנימי ומשמעותי במיוחד בתחום היצע המנועים בדגם המתבסס כעת על שני מנועי הטורבו Boosterjet החדשים של סוזוקי בהספקים של 112-140 כ"ס.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

את השינוי הוויזואלי המשמעותי ביותר בקרוסאובר המחודש אנחנו מוצאים בחזית, זו שונתה לחלוטין עם מכסה מנוע חדש, בולט וגבוה יותר, יחד עם גריל עם צלעות אנכיות ומסגרת כרום עבה במיוחד, הפנסים הראשיים עוצבו מחדש עם תאורת LED ליום אינטגרלית (כולל אופציה לתאורת LED ראשית) ובתחתית החזית נמצא גם פגוש קדמי חדש. שנויים נוספים ניתן למצוא במסילות הגג, בעיצוב חישוקי הגלגלים, בעיצוב הפנסים מאחור המבוססים כעת על תאורת LED ועוד.

 

בתא הנוסעים השינויים מינוריים יותר ומתרכזים בעיקר במערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע “7 וסנכרון מלא למכשירים סלולריים באמצעות אפל CarPlay ואנדרואיד Auto ולפי סוזוקי, גם איכות החומרים והגימור בתא הנוסעים שודרגה. מידות הדגם נותרו כשהיו עם אורך של 4.30 מטר, רוחב של 1.76 מטר, גובה של 1.57 מטר, בסיס גלגלים של 2.60 מטר ונפח תא מטען של 430 ליטר הגדל לנפח של 875 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.

 

 

מנועי טורבו חדשים.

כאמור, העדכון המשמעותי ביותר בדגם הוא קבלתם של שני מנועי הטורבו בנזין החדשים של סוזקי מסדרת Boosterjet החדשה, בנפחים של 1.0 ו-1.4 ליטר. עבור השוק האירופאי לפחות, מנוע ה-1.0 ליטר משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו' עם הנעה קדמית בלבד ומנוע ה- 1.4 ליטר משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטו' ולהנעה כפולה בלבד - ALLGRIP 4WD. דגם הדיזל, שפחות רלוונטי לשוק שלנו, מוצע עם הנעה קדמית או כפולה ותיבת הילוכים ידנית או כפולת מצמדים DCT.

 

1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו, הספק מרבי של 112 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 17.32 קג"מ בטווח של 2,000-3,500 סל"ד עם תיבה ידנית או 16.3 קג”מ בטווח של 1,800-4,000 סל”ד עם תיבה אוטו'. המהירות המרבית בדגם עומדת על 180 או 170 קמ"ש וצריכת דלק המשולבת על 20 או 19.2 ק"מ לליטר עם תיבה ידנית או אוטומטית, בהתאמה.

 

1.4 ליטר ארבעה צילינדרים טורבו, הספק מרבי של 140 כ"ס ב- 5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ החל מ-1,500 סל"ד. המהירות המרבית בדגם עומדת על 200 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת על 17.85 ק"מ לליטר עם תיבה ידנית או 17.5 ק"מ לליטר עם תיבה אוטו'.

 


לדגם הדיזל מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק מרבי של 120 כ"ס ומומנט מרבי של 32.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד. עם מנוע זה, הנעה קדמית ותיבת שישה הילוכים ידנית צריכת הדלק המשולבת עומדת על 24.4 ק"מ לליטר.

 

יש לציין כי מנוע ה-1.6 ליטר 120 כ"ס של הדגם הנוכחי ימשיך לשרת את הדגם בשווקים מסוימים, כך שלא מן הנמנע שמנוע זה ימשיך גם אצלנו לשרת כמנוע העיקרי של הדגם. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

  • אפי

    מנוע 1.4 ליטר טורבו 140 כ"ס הותקן בסוזוקי ויטארה S כבר בשנת 2015 אבל לא במדינות העולם השלישי וישראל בתוכם .

    כתובת URL מקוצרת:
  • בקרוב אצלנו

    בעוד כמה שנים, אחרי שבהודו ייצרו משהו במיוחד לישראל

    כתובת URL מקוצרת:
  • פפ

    מה נסגר עם הגריל? האם הרכב מיוצר עבור מדינות עולם שלישי?
    הפנסים הקדמיים (ובכלל הפרונט) מזכירים בצורה כלשהי את רוח העיצוב של ב.מ.וו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיאגיא

    ברכות לסוזוקי על שהצליחו לקחת רכב כעור ולעשות אותו להכי מכוער ביקום...חתיכת הישג!!
    נראה כמו עבודת פאזל גרועה במיוחד, שנוצרה מחיבור שלל שאריות של כל מיני רכבים ממשחטת רכב בשטחים.

    וכל כך חבל, כי מתחת לשכבת הכיעור, יש אחלה רכב!

    כתובת URL מקוצרת:
  • מישו

    גיאגיא

    אני דווקא חושב שהוא נראה הרבה יותר טוב מהיצור המכוער הקודם.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נעלבתי

    גיאגיא

    אפשר לחשוב שהקרוסאובר היה נאה או יפה לפני :-). השאלה היא האם בכלל מנועי הטורבו האלו ישווקו כאן או שנפגוש שוב את מנוע ה-1.6 ליטר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • חיים

    מתי בארץ?

    כתובת URL מקוצרת: