נחשפה: מרצדס C63 AMG החדשה 2015

מרצדס C63 AMG החדשה, שתוצע בגרסת סדאן או סטיישן, מציבה בחרטומה מנוע 4.0 ליטר טווין-טורבו V8 חדש בהספק של 470 כ"ס בדגם הרגיל או 510 כ"ס בגרסת C63S, הרבה מעל ה-431 כ"ס של המתחרה ב.מ.וו M3.

2015 מרצדס C63 AMG

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

גרסת הביצועים של ה-C קלאס החדש – מרצדס C63 AMG – נחשפת לראשונה, אמנם עדיין לא באופן רשמי מלא אך כל הנתונים כבר לפנינו, לפני הופעת הבכורה העולמית של הדגם בתערוכת פריז שתיפתח בשבוע הבא.

 

ה-C63 AMG החדשה מצוידת במנוע 4.0 ליטר טווין-טורבו V8 החדש של חטיבת AMG, מנוע המחליף את מנוע ה-6.2 ליטר V8 האטמוספרי של הדגם היוצא ושהוצג לראשונה עם מכונית הספורט קופה החדשה של מרצדס – AMG GT.

 

מרצדס תציע את ה-C63 החדשה בשלוש תצורות מרכב לפחות: סדאן, סטיישן וקופה (שעדיין לא הוצגה). זה יאפשר למרצדס להתחרות במקביל גם ב-M3 סדאן ו-M4 קופה של ב.מ.וו, גם באודי RS4 ספורטבק וגם בלקסוס RC F החדשה. סביר להניח שגרסת הקבריולט העתידית של ה-C קלאס , שכמו גרסת הקופה טרם הוצגה, תוצע גם היא בגרסת AMG ותתחרה ב-M4 קבריולט של ב.מ.וו.

 

מנוע ה-4.0 ליטר טווין-טורבו V8 יוצע בשתי גרסאות הספק: 476 כ"ס בין 5,500-6,250 ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ בין 1,750-4,500 סל"ד בדגם C63 או 510 כ"ס בין 5,500-6,250 סל"ד ו-71.3 קג"מ בין 1,750-4,500 סל"ד. לעומת הדגם היוצא (W204) מדובר בתוספת הספק של 20 כ"ס בגרסה הרגילה או 23 כ"ס לעומת חבילת הביצועים של הדגם היוצא.

 

בהשוואה למתחרות שלה, C63 AMG החדשה חזקה יותר משמעותית: ל-ב.מ.וו M3 הספק של 431 כ"ס ממנוע 3.0 ליטר טווין טורבו שישה צילינדרים, לאודי RS4 אוונט – שתוחלף בשנה הבאה – הספק של 450 כ"ס (ב-8,250 סל"ד) ממנוע 4.2 ליטר V8 אטמוספרי וללקסוס RC F קופה החדשה הספק של 467 כ"ס ממנוע 5.0 ליטר V8 אטמוספרי.

 

המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים אוטו' MCT AMG המעבירה את הכוח אל הגלגלים מאחור, כאופציה תוצע לראשונה גם הנעה כפולה 4MATIC. לתיבה מנופי העברה מגלגל ההגה והיא מציעה לנהג עד 5 תכניות העברה. לדגם צריכת דלק של כ-12.2 ק"מ לליטר, שיפור של 30% לעומת הדגם היוצא.

 

עם המנוע החדש ומשקל מופחת במעט העומד בדגם הסדאן על 1,640 ק"ג, לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.1 שניות, 0.4 שניות מהיר יותר מהדגם היוצא וזמן זהה ל-M3 החדשה עם תיבה אוטו'. בגרסת ה-C63S החזקה יותר זמן זה מתקצר ל-4.0 שניות. גרסת הסטיישן (אסטייט) דורשת המתנה נוספת של 0.1 שניות, בשתי הגרסאות. המהירות המרבית מוגבלת בשני הדגמים ועומדת על 250 קמ"ש.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות