נחתה בישראל: ניסאן סנטרה – מתחרה לקורולה

ניסאן ישראל צפויה לשווק בהמשך השנה את הסנטרה, המשפחתית סדאן האמריקאית של ניסאן עם מנוע 1.8 ליטר 130 כ"ס.

2016 ניסאן סנטרה
ניסאן סנטרה - המשפחתית סדאן של ניסאן לשוק האמריקאי.

לניסאן אין כיום בישראל מתחרה בסגמנט הפופולרי של המשפחתיות סדאן, אך זה כנראה ישתנה בקרוב שכן נצפתה לאחרונה בישראל ניסאן סנטרה – המשפחתית סדאן של ניסאן לשוק האמריקאי והאחות הגדולה לאלמרה הקומפקטית. 

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

תזכורת: ניסאן הייתה אמורה לשווק בישראל את הפלוסאר, המשפחתית האצ'בק של ניסאן לשוק האירופאי, אך שיווקה של זו, נכון לעכשיו, בוטל, כנראה בשל חוסר היענות של חברות הליסינג או מחיר לא מספיק אטרקטיבי מצד היצרן.

 

הדור הנוכחי של הסנטרה (Sentra) של ניסאן משווק בארה"ב החל משנת 2012 ובחודש נובמבר אשתקד הדגם זכה למתיחת פנים. לסנטרה מידות של משפחתית סדאן מהשורה, עם אורך של 4.62 מטר, רוחב של 1.76 מטר, גובה של 1.50 מטר ובסיס גלגלים של 2.70 מטר. נפח תא המטען בדגם עומד על 421 ליטר (בתקן אמריקאי, מחמיר יותר).

 

הסנטרה מצוידת במנוע אחד בלבד: 1.8 ליטר אטמוספרי בהספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 17.7 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים CVT רציפה ומספק בדגם נתון תאוצה 0-96 קמ"ש של 9.5 שניות (נתון לא רשמי) ומהירות מרבית של 193 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 13.6 ק"מ לליטר, לפי תקן EPA האמריקאי והמציאותי יותר מזה האירופאי.

 

ניסאן סנטרה תא הנוסעים
תא נוסעים שמרני בעיצובו.

אנחנו לא יודעים עדיין לומר באיזו רמת גימור הדגם ישווק, אך כדגם השואף להתחרות בקורולה של טויוטה או באלנטרה של יונדאי, בהחלט ניתן לצפות לבקרת אקלים מפוצלת, מולטימדיה מקורית עם דיבורית BT, בקרת שיוט, שליטה מההגה, חישוקי סגסוגת ועוד.

 

המחיר? בתחום זה אנחנו לא מצפים להפתעות אלא לתמחור ליסינג מובהק של כ-130 אלף שקל. במידה והסנטה אכן תשווק, זו תהיה השלמה של רבעיית דגמי סדאן של ניסאן המשווקים אצלנו ישירות מהשוק האמריקאי, החל מהאלמה הקומפקטית, ממשיך לניסאן אלטימה – המשפחתית הגדולה, ולניסאן מקסימה – מכונית הסאלון של ניסאן.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • שפיצלה

    עוד שעמום מוחלט
    רכב מיושן ללא טורבו עם צריכת דלק לא מבריקה ומוניטין של קרסו

    הבעיה היא בתמחור
    כ 35-40 אלף ש״ח רווח נקי לכל פרטי שימכר פה לפרטי פרייאר !

    מחיר לחברת ליסינג 105.000
    מחיר לפרטי שקונה יד ראשונה מליסינג 111-115 אלף ש״ח

    כתובת URL מקוצרת:
  • Dov

    לא מבין על סמך מה קבעתם שהניסן היא תחרות למשהוא, כנסו לאתרים בצפון אמריקה ותראו שרכב זה עם אותו מנוע ואותו הגיר, מקבל ביקורות צוננות ובבדיקה השואתית ונמצא כירוד בהשוואה לסיויק מזדה 3 וכו' .

    כתובת URL מקוצרת:
  • מירב דולב

    הגיע הזמן למתחרה אמיתי לקורולה

    כתובת URL מקוצרת: