ניסאן ג'וק ניסמו Nismo בישראל – מחיר החל מ-164,900 שקל

גרסת הביצועים של ניסאן ג'וק – ג'וק ניסמו – נוחתת בישראל עם 200 כ"ס, תיבה ידנית או CVT רציפה ו-7.8 שניות 0-100 קמ"ש.

ניסאן ג'וק ניסמו NISMO בישראל

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן בישראל, משיקה את ניסאן ג'וק ניסמו (NISMO), גרסת הביצועים של ניסאן ג'וק שעברה כיול בחטיבת הספורט של ניסאן-NISMO. הג'וק ניסמו יוצע בישראל עם תיבה ידנית או CVT רציפה, הנעה קדמית או כפולה בהתאמה ומנוע 1.6 טורבו 200 כ"ס במחירים של 164,900 שקל לדגם הידני או 184,900 שקל לדגם האוטו'.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הג'וק ניסמו זוכה בערכה אווירודינמית, כיול מתלים ספורטיבי, חישוקי "18 עם צמיגי ContiSport Contact5 225/45/R18, בתי מראות חיצוניות בצבע אדום ופסי עיטור סביב בסיס המכונית יאפשרו זיהוי מידי של המכונית כרכב של Nismo. גם תא הנוסעים זוכה לנגיעת NISMO על גלגל ההגה, הדוושות, לוח המחוונים, ראש ידית ההילוכים וחיפויי הדלתות הזוכים לעיצובים חדשים, שנועדו לספק את התחושה הספורטיבית במהלך הנהיגה. מושבי ספורט, בעלי שילובי זמש ותפרים אדומים, מספקים נוחות משופרת ותמיכה מוגברת בגוף הנהג.

 

אנדי פאלמר, סגן הנשיא הממונה על תכנון המוצרים הגלובאליים של ניסאן, אמר: "המהות של Nismo היא הענקת חדשנות והתרגשות לכולם, ואין ספק שנקודת הפתיחה המיטבית היא ה-Juke - הקרוסאובר הקומפקטי המצליח ועתיר המוניטין של ניסאן. עם עיצוב מוחצן ונוטף ביטחון עצמי ששבה לבבות ברחבי אירופה, ה-Juke הוא ללא ספק הבחירה הנכונה של קבוצת Nismo להדגמת כישוריה בתחומי העיצוב, ההנדסה וההתאמה האישית.

 

אורכו של ה-ג'וק ניסמו הוא 4,165 מ"מ, 30 מ"מ יותר מן הרכב הסטנדרטי. עם רוחב של 1,770 מ"מ הוא רחב יותר ב-5 מ"מ מן הדגם הסטנדרטי, ואילו הגובה ורוחק הסרנים נותרו זהים - 1,565 מ"מ ו-2,530 מ"מ בהתאמה.

 

למרות כל השינויים, תוספת המשקל היא זניחה. משקל הרכב בעל הינע 2-גלגלים (2WD) הוא 1,295 ק"ג ואילו משקל הרכב בעל הינע 4-גלגלים (4WD) הוא 1,441 ק"ג - ערכים שהם כמעט זהים לגרסאות המקבילות של הג'וק הסטנדרטי.

 

 

מנוע ה-1.6 ליטר טורבו של הג'וק ניסמו (DIG-T) הוא שיפור של המנוע המוכר עם הספק מרבי של 200 כ"ס ומומנט מרבי של 25.48 קג"מ. הג'וק ניסמו בעל הינע 2-גלגלים (2WD) ותיבת הילוכים ידנית בעלת ששה הילוכים, מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 7.8 שניות, ויש לו מהירות מרבית של 215 קמ"ש. צריכת הדלק שלו היא 6.9 ליטר/100 ק"מ במסלול נסיעה משולב, עם פליטת CO2 של 159 גרם/ק"מ - ערכים זהים לאלו של Juke בעל מנוע DIG-T סטנדרטי, שהספקו נמוך יותר.

 

גרסת הינע 4-גלגלים (4WD) המצוידת בתיבת הילוכים רציפה (CVT) מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 8.2 שניות, ויש לה מהירות מרבית של 200 קמ"ש. צריכת הדלק היא 7.4 ליטר/100 ק"מ במסלול נסיעה משולב, עם פליטת CO2 של 169 גרם/ק"מ.

 

DIG-T

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • BMW

    נכון שהמחירים בארץ הבוהים משאר העולם ודופקים אותנו פה במחיר כל הזמן אבל מישהו יכול להסביר ,למה מוכרים לנו RENO CLIO בתחפושת שיש רכב כמו BMW 116 מנוע 1.6 טורבו 140 כ"ס ומומנט מרבי של 23.0 קג"מ.במחירים של 164,900 שקל לדגם תיבת 8 הילוכים אוטו' או 183,000 שקל לדגם118 תיבת 8 הילוכים אוטו' . 170 כ"ס ומומנט מרבי של 25.0 קג"מ.אני מת על הרכב הזה . גם חזק וגם חסכוני.<br />איפה הגיון לקנות זבל הזה?????

    כתובת URL מקוצרת:
  • פאדי

    אגף, 20 grand זה עשרים אלף $ לגרסה הרגילה! <br />20000$ כמעט 74000ש״ח!

    כתובת URL מקוצרת: