ניסאן קשקאי 2014 החדש נחשף רשמית

ניסאן חושפת את הקשקאי 2014 החדש: גדול יותר, איכותי יותר ועם שני מנועי טורבו חדשים כולל מנוע 1.6 ליטר טורבו 150 כ"ס עם צריכת דלק של 17.8 ק"מ לליטר שיחליף את מנוע ה-2.0 ליטר של הדגם הנוכחי.

ניסאן קשקאי 2014 החדש - גדול יותר, איכותי יותר ועם מנועי טורבו חדשים

לאחר אין ספור קדימונים, ניסאן חשפה היום (יום ה') לראשונה את הקשקאי 2014 החדש, הדור השני של הקרוסאובר הקומפקטי של ניסאן המתחרה במאזדה CX-5, קיה ספורטאז' ועוד. הקשקאי החדש צפוי לנחות בישראל במהלך המחצית השנייה של 2014.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הדור הראשון של הקשקאי שהוצג ב-2007, היה למעשה הקרוסאובר הראשון של ניסאן שמתוכנן ומיוצר במיוחד עבור השוק האירופאי עם דגש רב על יכולות כביש כמו של רכב משפחתי ממוצע וההצלחה (והמהפכה שיצרנים אחרים הלכו בעקבותיה) הייתה מידית. מאז הצגתו, ניסאן מכרה מהקשקאי 2.0 מיליון יחידות כאשר 1.5 מיליון מתוכם נמכרו באירופה בלבד, מה שהפך את הקשקאי לקרוסאובר הנמכר באירופה והדגם הנמכר ביותר של ניסאן, אי פעם, ביבשת.

 

עם ההצלחה של הקשקאי היוצא, על הקשקאי 2014 החדש למלא נעליים גדולות ולכן הוא מעוצב יותר, גדול ומרווח יותר ובנוי על בסיס פלטפורמה חדשה (CMF המודולרית של רנו-ניסאן), תא הנוסעים איכותי יותר והוא יוצע עם מנועי טורבו חדשים – בנזין ודיזל. למרות השיפור, המחיר באירופה גבוה רק במעט מהדגם הנוכחי. בניגוד לעבר, הקשקאי החדש ישווק בגרסת 5 מושבים בלבד ולא יוצע יותר בגרסת 7 מושבים (קשקאי 2+), את תפקיד השבעה מושבים של הדגם ממלא מעתה ה-X טרייל החדש שהוצג לאחרונה.

 

הקשקאי החדש מציע מידות של: 4,379 מ"מ אורך, 1,800 מ"מ רוחב ו-1,600 מ"מ גובה, לעומת הקשקאי היוצא הוא ארוך יותר ב-49 מ"מ, רחב יותר ב-20 מ"מ ונמוך יותר 15 מ"מ לטובת מקדם גרר נמוך יותר העומד בדגם החדש על 0.32. נפח תא המטען גדל ב-20 ליטר לכדי 430 ליטר, עדיין מהקטנים בסגמנט. למרות הגידול במידות, הקשקאי החדש קל בממוצע בכ-40 ק"ג מהדגם הנוכחי המוחלף.

 

 

ניסאן קשקאי החדש – מנועים וצריכת דלק:

את הקשקאי החדש ישרתו כאמור מנועי בנזין ודיזל - חדשים וחסכוניים מבעבר. מנועי ה-1.6 ליטר ו-2.0 ליטר האטמוספריים המוכרים מהדגם הנוכחי, מוחלפים במנועי טורבו 4 צילינדרים של רנו שהותאמו ע"י ניסאן במיוחד לקשקאי: 1.2 ליטר 115 כ"ס ו-1.6 ליטר 150 כ"ס שיוצע עם הדגם רק לקראת סוף 2014. המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית או CVT רציפה - Xtronic החדשה וכולם יוצעו כסטנדרט עם מערכת עצור/סע. לשוק האירופאי יוצעו שני מנועי דיזל, גם הם של רנו: 1.5 ליטר 110 כ"ס ו-1.6 ליטר 130 כ"ס. הרוכשים יוכלו לבחור בין הנעה קדמית בלבד או כפולה ALL MODE 4x4-i . בהמשך, ניסאן תציע את הקשקאי החדש גם בגרסה היברידית.

 

מנוע 1.2 DIG-T 1.6 DIG-T 1.5 dCi 1.6 dCi
תיבת הילוכים 6M 6M 6M 6M/CVT
הספק (כ"ס/סל"ד) 4500/115 -/150 4000/110 4000/130
מומנט/סל"ד 19.4/2000 24.5/- 28.5/1750 32.6/1750
מהירות מרבית (קמ"ש)
183 - 180 190/182
0-100 קמ"ש (ש')
11.3 - 12.4 10.5/10.7
צריכת דלק ק"מ/ליטר 17.85 17.85 26.3 21.7/20.4

 

לפי ניסאן, תיבת ה-CVT מהדור החדש, תציע תחושה הדומה יותר לתיבת הילוכים אוטו' רגילה, כולל תחושה של מעבר הילוכים ועלייה רצופה בסל"ד עם הגברת המהירות. בנוסף לכך, ניסאן מציינת שהיא טיפלה בנושא רעש החיכוך המאפיין את התיבות הרציפות כך שהתיבה החדשה תהיה שקטה יותר מזו הנוכחית.

קשקאי 2014 - אבזור ובטיחות:

בכדי להמשיך ולהוביל את השוק האירופאי, ניסאן ציידה את הקשקאי החדש במגוון רחב של טכנולוגיות חדישות בתחום הנוחות/האבזור והבטיחות. כסטנדרט או כאפוציה הקשקאי 2014 יוצע עם מערכות כגון מערכת בלימה אוטו', מערכת זיהוי תמרורים, מערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, התראה על עצמים באזורים מתים, זיהוי תנועה חוצה מאחור, החלפת תאורת מעבר/דרך אוטו', מתלים אדפטיביים, תאורת LED ראשית מלאה (במקום קסנון), מערכת חניה אוטו', מערכת מולטימדיה מתקדמת "7 עם כניסות USB+AUX ואינטגרציה של אפליקציות סלולריות ומערך מצלמות היקפי.

 

כפי שהעיצוב החיצוני כמעט וזהה לעיצוב ה-X טרייל החדש, גם תא הנוסעים של הקשקאי 2014 נלקח ישירות מאותו הדגם שפותח במקביל אך מציע 7 מושבים ומיועד בעיקר לשוק האמריקאי. איכות החומרים והגימור בתא הנוסעים של הקשקאי שופרה משמעותית לעומת הדגם היוצא עם שפע של חומרים איכותיים רכים למגע, תאורת תא נוסעים ייחודית ועוד. ניסאן התקינה מושבים חדשים שפותחו באמצעות טכנולוגיה שמקורה ב-NASA והם אמורים להציע נוחות גבוהה עם תמיכה משופרת לגוף. כל הדגמים יוצעו עם בלם יד חשמלי במקום מכני.

 

ניסאן מבטיחה שהקשקאי החדש ימשיך להציע התנהגות כביש טובה כמו של רכב משפחתי רגיל. כל הגרסאות יוצעו עם מתלה קדמי מסוג מקפרסון, דגמי ההנעה הקדמית מצוידים במתלה אחורי מסוג קורת פיתול ואילו דגמי ההנעה הכפולה מצוידים במתלה אחורי רב חיבורי. בנוסף לכך, ניסאן התקינה מערכת היגוי חדשה בתגבור חשמלי (EPAS) ולפי ניסאן, המערכת החדשה מספקת תחושה טבעית יותר והיא מהירה יותר הודות לקיצור יחס ההעברה ב-5%.

 

כמו הדגם היוצא, הקשקאי החדש ייוצר במפעלי ניסאן בסאנדרלנד-בריטניה ולפי ניסאן. השיווק באירופה יחל בפברואר 2014 ולישראל כאמור, הדגם ידיע במהלך המחצית השנייה של 2014.

 

ניסאן קשקאי 2014:

 

ניסאן קשקאי 2010 (מתיחת פנים):

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (25)

  • מני

    אני נסעתי בקשקאי 14 דיזל. נהגתי בו בחול הרכב מדהים אני נוהג בארץ על קאיה הניסן פצצה

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלי

    היום התקשרתי לניסאן בהרצליה,כדל לעשות טריידאין עם הקשקאי שלי,,הם לקחו את פרטיי.ואמרו תוך שבועיים יגיע.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מאור ר

    1.2 טורבו עם תיבה ידנית או עם גיר רציף במחירים של 150-160 ועם מנוע 1.6 טורבו עם גיר רציף המחיר יהיה כבר באזור ה-170 כמו שאר המתחרים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דני

    כאחד שנוסע בקשקאי אני מאד מרוצה ויקנה אתה ניסאן החמשי שלי וזה בזכות המוסך שלי כי אני מרגיש כמו בבית שם והם נותנים יחס כזה טוב אז לידיעה כי גם המוסך קובע איזה רכב ליקנות לידיעה שם המוסך הטוב ניסידן שירותי רכב בעמ מאד מומלץ

    כתובת URL מקוצרת:
  • אדי

    העם דורש דיזל. במידה ותביאו את דגם הדיזל אני מבטיח שאני עומד גם בתור. לא מבין את הקמצנות במספר הדגמים המיובאים ובטח לא למה לא מרחיבים את ההיצע למנועי הדיזל

    כתובת URL מקוצרת:
  • עופר

    לא יהיה דיזל בטח לא בשלב הראשון , לכל המפנטזים על 140K , גם לא יהיה , להערכתי יתחיל ב 150K ובטח ייחשף בארץ בחודשיים הקרובים..

    כתובת URL מקוצרת:
  • צדוק בר אור

    הנהלת ניסן שלום ציבור קונה הקשקאי לא מקבלים תגובה ולו הקטנה ביותר נראה לכם שזה מתאים לציבור הנאמן שלכם

    כתובת URL מקוצרת:
  • מעוניין

    האם הדגם הגיע לישראל ? ומה מחירו

    כתובת URL מקוצרת:
  • סימה

    אודה להנהלת ניסן לפרסום תאריך הגעת הקשקאי והדגמים ממש לא בסדר שמשאירים אותנו תלויים באויר ללא רמז קטן שהוא הרי אנחנו לקוחות שלכם מדוע אתם מתעלמים בכל הכבוד הראוי סימה

    כתובת URL מקוצרת:
  • תמיר

    אם יגיע הדיזל ין מחיר לא יעבור את המאה וארבעים אלף שקל תהיה עצירה בכל מכירות המכוניות בארץ יחכו בתור לפחות שנתיים כמו שחיכו בזמנו לסוברו

    כתובת URL מקוצרת:
  • urixo

    בצכיה.יפה כמו נסיכה .מושלמת.ידנית 6 הילוכים.המחיר שם<br />420000 קרונות לדיזל 6 הילוכים דגם בסיסי<br />כלומר 65000 שקלים מחורבנים.<br />למה הקראסוס לא חושבים דיזל??? אני אישית הייתי קונה שתי מכוניות.<br />האם יש למישהוא כתובתטלפון של יבואן אישי.???

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריק

    זה קשקאי השלישי שלי ואני ימשיך עם קשקאי רק בגלל השרות שאני והיחס שאני מקבל בעיקר מהמוסך כמובן שהאוטו טוב אמין וכייפי ממתין לחדש

    כתובת URL מקוצרת:
  • חיים

    אם המחיר יהיה סביב 130 עד 140 אלף שקל לדיזל לא ימכרו בארץ מכוניות יחכו בתור שנה לקבל את הקשקאי תזכרו זאת

    כתובת URL מקוצרת:
  • דניאל

    הנהלת ניסן בארץ צריכה לעשות מאמץ עליון בכדי שהרכב יגיע עד יולי 2014 אני יודע על עשרות אנשים שמחכים לדיזל וביניהם אנוכי ובמשפחתי עוד 5 אנשים עשו מאמץ מגיע כיצד פירגון ללקוחות נאמנים יישר כח הנהלת ניסן בארץ אנו סומכים עליכם

    כתובת URL מקוצרת:
  • שוקי

    הצטערתי לשמוע מהיבואן בתל אביב שהשקשקאי 2014 יגיע רק בסוף 2014 . בדצמבר 2014 לדבריו . כמי שמחזיק קשקאי כבר ארבע שנים ומרוצה מאד אני נאלץ לחפש אצל המתחרים . אם זה נכון , ניסאן תתעוררו

    כתובת URL מקוצרת:
  • תומר

    אני מכיר אישית 15 אנשים שאם יגיע הדיזל הם יקנו בהזמנה הראשונה הנהלת ניסן קדימה תחשבו עלינו

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    חשוב מאד שהנהלת ניסן תתחשב בקהל לקוחותיה הנאמנים ולהביא את הדיזל החסכונית

    כתובת URL מקוצרת:
  • דוד

    רכב סוף הדרך מקווה שלא יהיה יקר מהטריק של שברולט

    כתובת URL מקוצרת:
הצג תגובות נוספות