ניסאן קשקאי החדש 2014 בישראל – מחיר החל מ-154,900 שקל

הקשקאי החדש ישווק עם מנוע 1.2 טורבו 115 כ"ס או 1.6 טורבו דיזל 130 כ"ס המציע צריכת דלק של 21.7 ק"מ לליטר. מערכת מולטימדיה מקורית מוצעת בכל רמות הגימור.

2014 ניסאן קשקאי החדש

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, מודיעה היום (ה') על תחילת השיווק של ניסאן קשקאי 2014 החדש, דור שני לקרוסאובר המצליח של ניסאן. הקשקאי החדש ישווק בישראל בשלוש רמות גימור, עם שני מנועים חסכוניים במיוחד: 1.2 טורבו 115 כ"ס או 1.6 טורבו דיזל 130 כ"ס, ובמחירים של בין 155 אלף שקל ל-190 אלף שקל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הקשקאי 2014 מבוסס על פלטפורמה חדשה (CMF) והוא גדול, מרווח וקל יותר (בכ-40 ק"ג) מהדגם היוצא. לדגם מידות של 4,379 מ"מ אורך, 1,800 מ"מ רוחב ו-1,600 מ"מ גובה, לעומת הקשקאי היוצא הוא ארוך יותר ב-49 מ"מ, רחב יותר ב-20 מ"מ ונמוך יותר 15 מ"מ לטובת מקדם גרר נמוך יותר העומד בדגם החדש על 0.32. בסיס הגלגלים ארוך יותר ועומד על 2,646 מ"מ ונפח תא המטען גדל ב-20 ליטר לכדי 430 ליטר.

 

כאמור, הקשקאי החדש ישווק עם שני מנועים חדשים המחליפים את המנועים האטמוספריים הישנים של הדגם, שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים רציפה CVT ולמערכת עצור/סע לטובת חיסכון בצריכת הדלק. כל הדגמים מוצעים עם הנעה קדמית בלבד ללא אופציה להנעה כפולה.

 

גרסת הבנזין מוצעת עם מנוע 1.2 ליטר טורבו בספק מרבי של 115 כ"ס ומומנט מרבי של 16.8 קג"מ. צריכת הדלק עם מנוע זה עומדת על 17.8 ק"מ לליטר. המנוע זה מספק ביצועים סבירים של 12.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 173 קמ"ש.

 

גרסת הדיזל היא הגרסה האטרקטיבית יותר עם מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי גבוה של 32.6 קג"מ. צריכת הדלק עם מנוע זה עומדת על 21.7 ק"מ לליטר מה שהופך את הקשקאי החדש לקרוסאובר החסכוני ביותר בסגמנט שלו. הביצועים עם מנוע זה עומדים על 11.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 183 קמ"ש.

 

 

הקשקאי יוצע בשלוש רמות גימור. בכל רמות הגימור ניתן למצוא, בין היתר: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "7, כניסת USB, מצלמת רוורס, דיבורית BT, שליטה מההגה על השמע והטלפון, בקרת אקלים מפוצלת, 4 חלונות חשמל ומראות צד חשמליות, חיישני תאורה וגשם, מערכת לניטור לחץ האוויר בצמיגים, 6 כריות אוויר, חישוקים קלים "17 ועוד.

 

ברמות האבזור הגבוהות יותר ניתן למצוא תאורה רשית מסוג LED לראשונה בסגמנט, מפתח חכם והתנעה באמצעות כפתור, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם מצלמת 360 מעלות, חלון גג קבוע ועוד. רמות האבזור הגבוהות כוללות אבזור בטיחותי מתקדם כגון מערכת בלימה אוטו', מערכת זיהוי תמרורים, מערכת התראה על עייפות הנהג, תאורה אדפטיבית (מעבר אוטו' בין אור נמוך לגבוה) ועוד.

 

מפרט טכני מלא - ניסאן קשקאי 2014

 

קשקאי החדש 2014 מחירים:

•        1.2 בנזין אוטו' אסנטה החל מ- 154,900 שקל

•        1.2 בנזין אוטו' אסנטה SV החל מ-164,900 שקל

•        1.2 בנזין אוטו' טקנה החל מ- 174,900 שקל

•        1.6 דיזל אוטו' אסנטה החל מ- 169,900 שקל

•        1.6 דיזל אוטו' אסנטה SV החל מ- 179,900 שקל

•        1.6 דיזל אוטו' טקנה  החל מ-  189,900 שקל

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (11)

  • אוסאמה

    ניסאן קשקאי 2015

    כתובת URL מקוצרת:
  • אמיר סלונקי

    הרכב מתומחר גבוה מידי, כאשר יש לו מנוע חלש ביחס למתחרים. חשוב לזכור שקרסו זה יבואן מאוד בעייתי בכל מה שקשור לשרות.<br />המנוע המעניין הוא הדיזל אך כמובן שהוא מאוד יקר ובמחיר של 180 אלף אפשר למצוא רכבי דיזל מרווחים יותר

    כתובת URL מקוצרת:
  • שחף

    קשה לי להאמין שהוא יוכל להתחרות בקיה ספורטז' שנמכרת במחיר נמוך יותר ומציעה מנוע חזק באופן משמעותי. הגרסה הזולה ביותר הקשקאי החדשה הייתה צריכה לעלות 145 אלף כדי להיות אטראקטיבית.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מתן

    מנוע 1.6 טורבו יהיה בקרוב, הוא עדיין לא נמכר באירופה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    יהיה המתחרה הכי רציני שלהם

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלי

    מה עם מנוע 1.6TCe? הייתה יכולה להיות אחלה אופציה.<br />ודרך אגב איפה האקסטרייל החדש? (קשקאי+2)...

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    שמשודך לגיר הרציף את המומנט אז לדעתי אתה טועה כי אותו גיר רציף הרי משודך לדגם הדיזל שמייצר פי 2 מומנט: 32 קג"מ לפי הנתונים, כך שהוא כן מתוכנן לעמוד בעומסים האלה.. לדעתי זו טעות בנתוני המפרט של היבואן.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ארז

    המנוע בנזין שקול ל 1.6 ליטר שהיה מתומחר זול יותר בעבר<br />בהשוואה למתחרים יקר משמעותית

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריק

    12.9שניות מ- 0-100 זה נקרא ביצועים סבירים?<br />זה נקרא סוס מת

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני

    כתוב שם 16.8 קג"מ. יש הבדל במומנט בין הדגם הידני לבין הדגם עם הגיר הרציף.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    זה 19.4 קג"מ ולא 16.8... 190 ניוטון מטר זהו נתון המומנט ביחידות מטריות. מחלקים בG = 9.81 ומקבלים בקג"מ.... זה הרי אותו מנוע של רנו שיושב בקליאו, מגאן קופ'ה ואסטייט וגם בקפטור, כנ"ל לגבי מנוע הדיזל, שגם הוא של רנו ומשודך למגאן ולגונה באירופה אבל לא הגיע עד עכשיו לישראל. שילוב מצוין בין מנועי רנו החזקים, חסכוניים ואמינים לתיבה הרציפה האמינה של ניסן. בכלל הקשקאי נראה כחבילה מעניינת מאוד שלא כמו הקודם שלא אהבתי בעליל!

    כתובת URL מקוצרת: