סאנגיונג קוראנדו 2011 החדש, מוצע עם מנוע דיזל 175 כ"ס בלבד ותיבת 6 הילוכים. האבזור טוב והמחיר תחרותי.

סאנגיונג קורנדו החדש

טלקאר, יבואנית סאנגיונג לישראל, חוזרת לחיים ולתחרות בשוק הרכב עם תחילת שיווקו של הקרוסאובר, קורנדו החדש. לאחר היעדרות של 5 שנים, הקורנדו החדש שונה לחלוטין מהדגם הקודם, אשר יורד מהשטח ועולה על הכביש להתחרות ביונדאי ix35, קיה ספורטאז' וניסאן קשקאי.

 

הקורנדו החדש היה אמור להיות משווק באירופה כבר ב-2010, אך בשל קשיים כלכליים והעברת הבעלות לענק רכבי השטח ההודי מהינדרה, שיווקו של הקורנדו החדש נדחה בשנה. הקורנדו ישווק נכון לעכשיו עם מנוע אחד, טורבו דיזל 2.0 ליטר ועם תיבת שישה הילוכים אוטומטית (ידנית גם באירופה) והנעה קדמית או כפולה 4X4. מנוע בנזין 2.0 ליטר ישווק ברבעון הראשון של 2012. בטלקאר היבואנית, מצפים למכור בין 200-300 יחידות מדגם הדיזל במהלך 2012.

 

הבשורה החשובה של הקורנדו החדש זהו העיצוב. סאנגיונג נוטשת את העיצובים המוזרים והמשונים לטובת עיצוב מודרני וקל לעיכול אשר עליו הייתה אמונה סדנת ג'וג'ארו האיטלקית . זה אולי אומר שעכשיו הוא כבר לא "מיוחד בדרכו" ומתחרה כשווה בין שווים, אך זה גם אומר שהוא מסוגל לפנות לקהל יעד גדול בהרבה מבעבר.

 

לסאנגיונג קורנדו החדש, מידות המציבות אותו במרכז סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים עם אורך של 4,410 מ"מ, רוחב של 1,830 מ"מ, גובה של 1,710 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,650 מ"מ. נפח תא המטען תחרותי ועומד על 486 ליטר.

 

הקורנדו החדש, מיועד בעיקר להתחרות בשוק האירופאי וככזה, הוא מצויד נכון לעכשיו רק במנוע דיזל, זה מצוין לזמינות הכוח וצריכת הדלק, אך מכביד על תג המחיר. אם בעבר התגאו בסאנגיונג על כך שמלפנים שוכן מנוע של מרצדס (אך מיושן), אז גם הפעם מדובר במנוע שמקורו במרצדס, אך חדש יותר עם כל הטכנולוגיה החדישה של מרצדס ולא תראו את זה כתוב בשום מקום.

 

לקורנדו החדש מנוע בנפח 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק של 175 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט של 36.7 קג"מ המתקבל בין 2,000-3,000 סל"ד. עם מנוע זה, מציע הקורנדו החדש ביצועים של מכובדים 9.9 שניות 0-100 קמ"ש (ידני ואוטו') ומהירות מרבית של 182 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 13.7 ק"מ לליטר (16.7 ידני) עבור גרסת ההנעה הקדמית ו-13.33 ק"מ לליטר עבור גרסת ההנעה הכפולה.

 

סאנגיונקג קורנדו החדש ישווק ברמת גימור אחת נדיבה והנעה קדמית או כפולה, במחיר של 169,500 ₪ ו-179,500 ₪ בהתאמה. האבזור כולל: קישורית BT, מערכת שמע מקורית (שישה רמקולים) עם כניסות USB+AUX ושליטה מההגה, בקרת שיוט, מחשב דרך, כסאות קדמיים מחוממים, חיישני חניה, אזעקה מקורית ושמשות כהות. גרסת ההנעה הכפולה זוכה בתוספת של חלון גג פנורמי.

 

סאנגיוג קורנדו החדש 2011 - המפרט המלא

135542_full_medres
135542_full_medres
135546_full_medres
135546_full_medres
135568_full_medres
135568_full_medres
135571_full_medres
135571_full_medres
135943l
135943l
377006l
377006l
546689l
546689l
711935l
711935l
ssangyong_korando_5225_6
ssangyong_korando_5225_6
ssangyong_korando_5225_7
ssangyong_korando_5225_7
ssangyong_korando_5225_10
ssangyong_korando_5225_10
ssangyong_korando_5225_11
ssangyong_korando_5225_11
ssangyong_korando_5225_12
ssangyong_korando_5225_12
ssangyong_korando_5225_13
ssangyong_korando_5225_13
ssangyong_korando_5225_14
ssangyong_korando_5225_14
ssangyong_korando_5225_15
ssangyong_korando_5225_15
ssangyong_korando_5225_16
ssangyong_korando_5225_16
ssangyong_korando_5225_18
ssangyong_korando_5225_18
ssangyong_korando_5225_20
ssangyong_korando_5225_20
ssangyong_korando_5225_21
ssangyong_korando_5225_21
ssangyong_korando_5225_22
ssangyong_korando_5225_22
ssangyong_korando_5225_23
ssangyong_korando_5225_23
ssangyong_korando_5225_24
ssangyong_korando_5225_24
ssangyong_korando_5225_29
ssangyong_korando_5225_29
ssangyong_korando_5225_32
ssangyong_korando_5225_32
ssangyong_korando_5225_35
ssangyong_korando_5225_35
ssangyong_korando_5225_36
ssangyong_korando_5225_36
ssangyong_korando_5225_37
ssangyong_korando_5225_37
ssangyong_korando_5225_38
ssangyong_korando_5225_38
ssangyong_korando_5225_39
ssangyong_korando_5225_39
ssangyong_korando_5225_40
ssangyong_korando_5225_40
ssangyong-korando_2011_cartube_00
ssangyong-korando_2011_cartube_00
ssangyong-korando_2011_cartube_01
ssangyong-korando_2011_cartube_01
ssangyong-korando_2011_cartube_02
ssangyong-korando_2011_cartube_02
ssangyong-korando_2011_cartube_03
ssangyong-korando_2011_cartube_03
ssangyong-korando_2011_cartube_04
ssangyong-korando_2011_cartube_04
ssangyong-korando_2011_cartube_05
ssangyong-korando_2011_cartube_05
ssangyong-korando_2011_cartube_06
ssangyong-korando_2011_cartube_06
ssangyong-korando_2011_cartube_07
ssangyong-korando_2011_cartube_07
ssangyong-korando_2011_cartube_08
ssangyong-korando_2011_cartube_08
ssangyong-korando_2011_cartube_09
ssangyong-korando_2011_cartube_09
ssangyong-korando_2011_cartube_10
ssangyong-korando_2011_cartube_10
ssangyong-korando_2011_cartube_11
ssangyong-korando_2011_cartube_11
ssangyong-korando_2011_cartube_12
ssangyong-korando_2011_cartube_12
ssangyong-korando_2011_cartube_13
ssangyong-korando_2011_cartube_13
ssangyong-korando_2011_cartube_14
ssangyong-korando_2011_cartube_14
ssangyong-korando_2011_cartube_15
ssangyong-korando_2011_cartube_15
ssangyong-korando_2011_cartube_16
ssangyong-korando_2011_cartube_16
ssangyong-korando_2011_cartube_17
ssangyong-korando_2011_cartube_17
ssangyong-korando_2011_cartube_18
ssangyong-korando_2011_cartube_18

תגיות: סאנגיונג
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.