סובארו B4 לגאסי החדשה 2014 – נחשפת רשמית

סובארו חושפת את הלגאסי (B4) החדשה בתערוכת שיקגו עם מראה מצודד, מרווח גדול יותר לנוסעים, אבזור משודרג מבעבר ומערכות בטיחות מתקדמות.

2014 סובארו לגאסי B4 החדשה

לאחר שנחשפנו בתחילת השבוע לתמונות ראשונות של סובארו לגאסי (B4 אצלנו) החדשה, סובארו חושפת היום רשמית בתערוכת הרכב של שיקגו את הדור השישי והחדש של הלגאסי/B4 החוגג בהזדמנות זו 25 שנה לדגם.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הגרסה המוצגת כאן היא אמנם הגרסה לשוק האמריקאי, אך למעט נושאי תקינה, מנועים שונים ואולי גם שינויים מינוריים בעיצוב, זו אותה B4 לגאסי שנפגוש בעתיד בישראל והשאלה המעניינת היא האם ביפנאוטו/סמל"ת יחליטו לחזור לשם המקורי של הדגם כפי שנעשה עם ה-B3/אימפרזה או להמשיך לשווק את הדגם תחת השם B4 כמו בשני הדורות האחרונים של הדגם.

 

כן, דגם הייצור לא מרהיב כמו הקונספט ללגאסי שהוצג לפני מספר חודשים כקדימון לדגם החדש, אך עדיין מדובר בשיפור משמעותי לעומת הדגם הנוכחי כאשר הלגאסי B4 החדשה לובשת את שפת העיצוב העדכנית של סובארו המעניקה לדגם מראה מצודד, ספורטיבי והרמוני יותר לעומת הדגם הנוכחי.

 

למרות שהקונספט הציג מידות הגדולות משמעותית מהדגם הנוכחי, ה-B4 לגאסי 2014 כמעט וזהה במידותיה לדגם הנוכחי כאשר בסיס גלגלים נשאר על 2,750 מ"מ, הגובה קוצץ ב-5 מ"מ לכדי 1,500 מ"מ, לאורך נוספו 41 מ"מ לכדי 4,795 מ"מ ורק הרוחב גדל משמעותית יחסית, 1840 מ"מ לעומת 1780 מ"מ בדגם הנוכחי. לפי סובארו המרווח לנוסעים גדול מבעבר עם נפח תא נוסעים שגדל ב-45 ליטר ומרווח משופר לכתפיים ולרגליים. נפח תא המטען גדל ב-9 ליטר לכדי 485 ליטר (425 ליטר בתקן האמריקאי).

 

 

תא הנוסעים לפי סובארו זכה לשדרוג בתחום בידוד הרעשים, והאיכות הכוללת שופרה באמצעות שימוש בחומרים איכותיים ורכים למגע "המעניקים תחושת פרימיום". סובארו התקינה בדגם מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע מרכזי בגודל "7 במקום "6.2 בעבר וכאופציה, סובארו מציעה את מערכת הבטיחות המתקדמת של, EyeSight מהדור השני. המערכת כוללת מערכת לזיהוי הולכי רגל, מערכת בלימה אוטו', התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, התראה על סכנת התנגשות מאחור ועוד.

 

מתחת לפח סובארו ביצעה שינויים מקיפים בדגם עם תכנון מחדש למערך המתלים, חיזוקי שלדה ומערכת היגוי משודרגת. מערכת בקרת היציבות כוללת מעתה מערכת ניהוג וקטורי, מערכת המפעילה את הבלמים על הגלגל הפנימי בזמן סיבוב בהתאם לרמת האחיזה בגלגל.

 

השוק האמריקאי יקבל שני מנעים עם הלגאסי החדשה. דגם הבסיס מצויד במנוע 2.5 ליטר מעודכן בהספק של 175 כ"ס ו-24 קג"מ, הדגם הבכיר מצויד במנוע 3.6 ליטר שישה צילינדרים בוקסר בהספק של 256 כ"ס ו-34.1 קג"מ. המנועים משודכים לתיבת הילוכים רציפה Lineartronic CVT, ההנעה כפולה סימטרית כמובן. לאן נעלמו מנועי הטורבו החדשים של סובארו מהדגם? אלו כניראה יצטרפו רק בשלב מאחור יותר. באירופה וישראל היצע המנועים צפוי להיות שונה ובתקווה שנקבל כאן את הדגם עם מנוע ה-1.6 ליטר טורבו 170 כ"ס החדש של סובארו.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • משה

    היא לא מכוערת אבל יכלו להשקיע יותר בעיצוב יותר ספורטבי סובארו יותר מדי שמרנים אבל יש התקדמות,יש להם קונספקטים יפים וחבל שלא ממשיכים בדרך של הקונפקט.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס

    סוף סוף סובארו שהיא לא מכוערת.

    כתובת URL מקוצרת: