סובארו STI סדאן 2011 בישראל

סובארו STI סדאן נוחתת בישראל עם 300 כ"ס, 5.2 שניות ל-100 קמ"ש והתנהגות כביש משופרת.

סובארו STI סדאן - יפה יותר ומשופרת

את סובארו STI סדאן, זכינו לראות לפני כשנה באפריל 2010 בתערוכת ניו-יורק. סובארו שהציגה את ה-STI רק בגרסת ה-5 דלתות, חטפה חיצי ביקורת מהמעריצים המושבעים, הן על העיצוב והן על התנהגות הכביש. סובארו, לא נשארה אדישה והציגה ב-2010 את ה- STI סדאן שמעבר לעיצוב השונה, מציעה התנהגות כביש משופרת.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

התוצאה אותה השיגה גרסת הסדאן במסלול נורברגרינג בגרמניה 7:55 דקות, מאשרת את השיפורים שבוצעו ב- STI סדאן 2011. לשם ההשוואה, זו תוצאה הזהה לזו של פרארי F430 וטובה יותר בכ-4 שניות מקאדילק CTS-V בעלת הספק של 560 כ"ס.

 

אין ספק, שגרסת הסדאן ל-STI, נראית טוב בהרבה מגרסת ה-5 דלתות, שרירית, מוצקה וכבר ממש לא זאב בעור של כבש. ה"כנפיים" המנופחות, סמל STI בצבע אדום לוהט על הכנפיים הקדמיות, הפגושים הגדולים והחדשים מלפנים ומאחור הינם בעלי עיצוב ספורטיבי ואגרסיבי במיוחד, כונס האוויר על מכסה תא המנוע תורם אף הוא לאווירה הספורטיבית. ה STI כוללת חלונות אחוריים כהים, תאורת קסנון ומצוידת בחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ', עם צמיגי 245/40R18.

לסובארו STI סדאן אותו מנוע סובארו בוקסר בנפח 2.5 ליטר טורבו המפיק הספק של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 41.5 קג"מ. לרכב מערכת בקרת שסתומים האקטיבית הכפולה (Dual AVCS) השולטת בתזמון שסתומי היניקה והפליטה, לשיפור המומנט בסיבובי מנוע נמוכים וההספק בסל"ד גבוה.

 

ה-STI החדשה כוללת גם שיפורים ניכרים במנוע ובמערכת המתלים. מעבר לכך, היא מציגה שורה ארוכה של מערכות מתקדמות, כגון: דיפרנציאל מרכזי מרובה מצבים הנשלט על-ידי הנהג (Driver’s Control Center Differential – DCCD) הנהג יכול גם לבחור בארבעה מצבים נפרדים עבור הדיפרנציאל המרכזי: מצב AUTO בו הדיפרנציאל נמצא במרבית מצבי הנהיגה, מצב AUTO+ המעניק אחיזה משופרת בתנאי כביש חלקים במיוחד, מצב AUTO- מיועד לנהיגה מהירה ומאפשר לרכב להגיב במהירות לפקודות ההיגוי של הנהג, מצב MANUAL הנהג קובע בעצמו את מצב הדיפרנציאל.

 

מערכת ההנעה לכל הגלגלים – AWD – כוללת דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה (LSD) ודיפרנציאל מוגבל החלקה מסוג TORSEN מאחור. מערכת ההנעה של סובארו, SI-Drive, מציעה שלושה מצבי נהיגה: Intelligent, Sport ו-Sport Sharp המאפשרות אפיון שונה בתחושות הנהיגה השונות.

 

מערכת הבקרה הדינמית של הרכב (Vehicle Dynamic Control – VDC) מאפשרת גם היא לנהג לבחור בין שלושה מצבי נהיגה: מצב NORMAL בו המערכת שולטת על מערכות ה-ABS, TCS בקרת אחיזה ו-VDC בקרת יציבות, מצב TRACTION המערכת משהה את התערבותה של מערכת בקרת היציבות כדי לאפשר נהיגה ספורטיבית יותר מבלי להתערב במומנט המנוע. מצב OFF, בו מערכות בקרת האחיזה והיציבות אינן פועלות.

בתחום השלדה, עוברת ה- STI מספר שיפורים שנועדו לחדד את התנהגות הכביש שלה וכמובן את ההנאה מהנהיגה. מייצבים מעובים הותקנו מלפנים ומאחור (קוטר 21 מ"מ מלפנים, 19 מ"מ מאחור) שיחד עם הקשחת המתלים, ימתנו את זוויות הגלגול, הבולמים עברו כיול מחדש להגברת האחיזה, והמרכב כולו הונמך ב-5 מ"מ. הכנף האחורית שנוספה לגרסת הסדאן, תאפשר רמת אחיזה גבוהה יותר במהירויות גבוהות. בלמי ברמבו מאווררים משולבים עם מערכת SuperSports ABS  כדי להעניק בלימה מדויקת תוך שמירה על יציבות הרכב ועל השליטה בו.

גם גרסת ה-5 דלתות, עברה את אותו הטיפול הקוסמטי והמכני שמציגה גרסת הסדאן.

 

מפרט טכני

אורך x רוחב x גובה: 4,580 x 1,795  x 1,470 מ"מ. בסיס גלגלים: 2,625 מ"מ. משקל עצמי: 1,515 ק"ג. נפח מנוע: 2500 סמ"ק. הספק: 300 כ"ס ב-6,000 סל"ד. מומנט: 41.5 קג"מ ב-4,000 סל"ד. מהירות מרבית : 255 קמ"ש. תאוצה 0-100 קמ"ש : 5.2 שניות.

 

מחיר

הרכב יגיע ב-2 דגמים :

·        299,900 ₪

·        319,900 ₪ - דגם SPEC R הכולל מושבי RECARO, ג'נטים מיוחדים של BBS וגג נפתח מקורי.

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/jRqjcsQpbns?rel=0{/iframe}

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות