סובארו אימפרזה החדשה 2013 בישראל – מחיר החל מ-127 אלף שקל

סובארו אימפרזה החדשה, תשווק בישראל עם מנוע 1.6 ליטר בוקסר חדש בהספק של 114 כ"ס, תיבת הילוכים רציפה וצריכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר.

2013 סובארו אימפרזה החדשה

יפנאוטו, יבואנית סובארו לישראל, השיקה היום (יום שני) את סובארו אימפרזה 2013 החדשה – המכונית המשפחתית של סובארו שנחשפה כבר לפני למעלה משנתיים והמחליפה את ה-B3 ששיווקה הופסק די מזמן, מצב שהותיר את סובארו בישראל ללא מכונית משפחתית בהיצע למעלה משנה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

האמיפרזה סדאן החדשה תשווק בישראל בשתי רמות גימור, עם מנוע אחד - 1.6 ליטר 114 כ"ס - תיבה רציפה ובגרסת הנעה קדמית בלבד, בשלב זה, במחירים של בין 127-129 אלף שקל.

 

האימפרזה החדשה אמנם הושקה בארה"ב לפני כשנתיים, אך בשל עיכוב בייצור, רק כעת החל שיווקה בישראל ובאירופה. האימפרזה מציעה שיפור בכל התחומים לעומת ה-B3 המוחלפת, כולל תא נוסעים איכותי יותר העושה שימוש נרחב בחומרים רכים ואיכותיים מבעבר, המרווח לנוסעים שופר ותא המטען גדל בכמה עשרות ליטרים. גם מערך המתלים מתקדם יותר עם מקפרסון מלפנים ועצמות עצה כפולות מאחור.

 

האימפרזה החדשה לא שונה במיוחד ממידות ה-B3 היוצאת, אך כאמור היא מרווחת יותר לנוסעים ולמטען. מידות הדגם הן: 4,580 מ"מ אורך (האצ'בק: 4,415 מ”מ), 1,465 מ"מ גובה, 1,740 מ"מ רוחב ובסיס גלגלים של 2,645 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 460 ליטר בסדאן ו-380 בהאצ'בק (1,270 ליטר עם קיפול המושבים).

 

 

 

סובארו אימפרזה החדשה: מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

סובארו אימפרזה החדשה תשווק כאמור עם מנוע אחד בלבד: 1.6 ליטר – בתצורת בוקסר כמובן – בהספק מרבי של 114 כ"ס ב-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 15.3 קג"מ ב-4,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבה רציפה lineartronic ומספק ביצועים של 12.6 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 181 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת, הנעזרת במערכת עצור/סע, עומדת על 17.2 ק"מ לליטר – עירונית 13.6 ק"מ לליטר ובינעירונית 20.0 ק"מ לליטר.

סובארו אימפרזה החדשה - המפרט הטכני המלא.

 

באירופה משווקת האימפרזה החדשה עם אותה יחידת הנעה, אך עם הנעה כפולה כסטנדרט ובארה"ב משווק הדגם עם מנוע 2.0 ליטר 150 כ"ס בלבד ועם הנעה כפולה כסטנדרט.

 

שתי רמות גימור יוצעו עם האמיפרזה החדשה. רמת הגימור הבסיסית "סטייל" במחיר של 126,900 שקל כוללת 4 חלונות חשמל, בקרת אקלים, מראות צד חשמליות, כיוון גובה למושב הנהג, משענת מרכזית ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר "סטייל פלוס" במחיר של 128,900 שקל מוסיפה שליטה מההגה על מערכת השמע, דיבורית BT, חישוקים קלים "16 ותא נוסעים בגימור בהיר. כמו כל דגמי סובארו החדשים, גם לאימפרזה החדשה אחריות ל-5 שנים עד 150,000 ק"מ, לפי המוקדם יותר.

 

אורן חסון, מנכ"ל יפנאוטו, יבואנית סובארו בישראל אמר היום: "אחרי תקופה של ציפייה, אני שמח ונרגש להכריז על הדור הבא של הרכב המשפחתי בישראל ולהשיק את האמפרזה 2013, תוך הובלת ערכים שעומדים במרכז הווייתה ובבסיס פעילותנו: חסכונית יותר, טכנולוגית יותר, בטיחותית יותר, מעוצבת יותר ובעלת חווית נהיגה. בדומה לכל דגמי סובארו בארץ , גם האמפרזה תימכר עם 5 שנות אחריות . אני בטוח כי חווית הנהיגה החדשה תיצור מהפכה בהרגלי הצריכה והנהיגה וכי השילוב בין היכולות הטכנולוגיות המתקדמות של האמפרזה החדשה עם העיצוב החדש יעלו את הנהג הישראלי לעוצמות חדשות."

 

2013 סובארו אימפרזה סדאן:

 

2013 סובארו אימפרזה האצ'בק:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (19)

  • חוסאם

    חשבתי שאני הלכתי על רכב יוקרתי אבל לצערי זה פשוט הרבה מאוד מהציפיות שחשבתי

    כתובת URL מקוצרת:
  • בנצי

    אני חושב שסובארו היא אמינה גם מבחינת <br />המנוע והשנה ושנה הבאה הם הולכים לכבוש<br />את שוק המכוניות היא דומה בקטן לb4 .

    כתובת URL מקוצרת:
  • יורם

    נכון עלי לנהוג בסיד ולראות אולי היא בגדר היוצא מכלל הקוריאניות

    כתובת URL מקוצרת:
  • אסי

    לא שאני סנגור של סובארו<br />אני משוכנע שהמחיר גבוה מידי<br />וגם לא אהבתי את הבליטה ליושב במושב <br />האחורי באמצע

    כתובת URL מקוצרת:
  • סוברואיד

    אני חושב שלסובארו אימפרזה החדשה יש הנדסה נכונה, אבל צריך להודות שאין לרכב הזה שום סקס אפיל. אם הייתה הנעה כפולה אז היה על מה לדבר אל כך ועם האבזור הזה המכונית הזו נראית מיושנת.<br /><br />הקוריאנים עושים עבודה טובה. אולי לא ממציאים את הגלגל, אבל אין בזה שום דבר רע אם המוצר הסופי הוא מוצר טוב ומשתלם.

    כתובת URL מקוצרת:
  • רכביסט

    אני מבין שגם בוחני הרכב באירופה שבהרבה מקרים העדיפו את הסיד על פני לא מעט מתחרות תוצרת אירופה, מכוונים לטעם העדר נכון???<br />לפני שנה בוצע מבחן השוואתי באירופה בין הסיד, האסטרה, הפוקוס, המגאן, הגולף, ה-308 והלנ'ציה דלתא, ראשונה בפער של 10 נק' מהלנצ'יה הגיעה הסיד!!! <br />אז גם זה מבחן לטעם העדר?

    כתובת URL מקוצרת:
  • יורם

    אם הקוריאניות "ניצחו" משום שהבוחן כיוון את תואר המנצח ל"קהל האביזרים ברכב" ולא לחובבי ההגה הנוחות והיציבות שאינם נהנים ל"התרסק" בבורות ומהמורות ועל הבמברים בכבישי ארצנו.<br />

    כתובת URL מקוצרת:
  • אברהם

    4 חלונות חשמל... אז מה רוצים מניפה???? בושה וחרפה בלי אבזור. הכול ריק.

    כתובת URL מקוצרת:
  • רכביסט

    ברובם המכריע של מבחני הרכב שבוצעו בישראל בשנים האחרונות בין מכונית קוריאנית לבין יפנית, הקוריאניות ניצחו, גם כאשר בין העומדות מולן למבחן היו מתחרות מאירופה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אישימוטו

    למה מתכוון מנכ"ל סובארו חווית נהיגה???<br />לפי הנתונים של הרכב מדובר על עגלה מיושנת .<br />סובארו תתעוררו כבר...שוק הרכב בתחרות גדולה...<br />ולפי הנתונים אלה האימפריזה אינה תחרותית מספיק.<br />ונוסף על כל זה..היא בכלל לא מאובזרת וחבל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דור17

    רק דגם ה-4 דלתות הגיע לארץ ורק שנה הבאה יגיע דגם ה-5 דלתות לארץ והם מצפים למכור 1500 עד סוף השנה? לא יצליחו אלא רק עם הם יתנו אותה לחברות הליסינג

    כתובת URL מקוצרת:
  • אורי

    אוטו עגלה...צורה מיושנת...ומחיר בשמיים על מה ולמה?<br />לפחות שיגיע עם מולטימדיה...ואבזור מלא...אבל גם זה לא.

    כתובת URL מקוצרת:
  • קובי צ

    העיקר מדברים על תחרותיות איך אומרים בגשש עובדים עלינו ישר בעיניים

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    מתי יגיע המנוע 2 ליטר???????

    כתובת URL מקוצרת:
  • רזי

    כבר השברולט קרוז טורבו זולה יותר יפה יותר וחזקה יותר. עדיפה בהרבה ..

    כתובת URL מקוצרת:
  • יריב

    אבל אני לא רואה הייטקיסטים מחליפים אותה בפוקוס או בסיד החדש בשל רשימת אבזור דלה יחסית והרי ידוע שרוב לקוחות הליסינג האלו בוחרים ברכב לפי רשימת האבזור. <br /><br />מישהו זוכר אך הקונספט ניראה? איזה הבדל שמיים וארץ.

    כתובת URL מקוצרת:
  • חובב רכבים

    מסכים איתך בהחלט, לא רואה שום יתרון על הרכבים של חברות מתחרות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    מסכים אתך, חוץ מהקטע על קיה סיד. שום רכב קוראני לא משתווה ולא ישתווה ליפני. הקוראנים הם לא רעים בכלל - אבל בטח שלא טובים. פשוט בינוניים עם עיצוב יפה ואבזור נדיב. העניין התמוה הוא שמתמחרים אותם בארץ כאילו היו יפניים, בעוד שבעולם מחי**** נמוך מהמקבילות היפניות.<br />לגבי סובארו - חבל שלא מביאים את גירסאת ה-2.0 ליטר עם הנעה כפולה. ועדיין - סובארו היא המכונית היציבה ביותר על הכביש בזכות מנוע הבוקסר הנמוך שלה (מודה - אני משוחד ובעל סובארו B4 ידנית ומדהימה, כבר 4 שנים של תענוג רצוף).

    כתובת URL מקוצרת:
הצג תגובות נוספות