סובארו ויזיב: עתיד רכבי הפנאי של סובארו

סובארו ויזיב חושף את שפת העיצוב החדשה של סובארו ביחד עם מערכת הנעה היברידית-דיזל מבוססת מנוע בוקסר.

2013 סובארו ויזיב קונספט

סובארו חושפת בז'נבה את ה-ויזיב (VIZIV) – קונספט לקרוסאובר היברידי-דיזל המציג את העתיד של סובארו בתחום העיצוב וההנעה ואולי רומז גם על הטרייבקה העתידי.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הויזיב חושף קווי עיצוב נקיים ואופייניים לסובארו שנועדו לפי החברה לספק איזון אידאלי בין מראה חיצוני מוצק לבין מקסימום מרווח לנוסעים - כרגיל אצל סובארו, נוחות הנוסעים והפרקטיקה חשובה יותר מהעיצוב.

 

עיצוב הקופה של הקונספט, עם דלתות המספריים הנפתחות מעלה מרשים בהחלט, אך למודי אכזבות מהשוני בין הקונספט המרהיב לאימפרזה החדשה לעומת דגם הייצור, נוכל רק לקוות שבסובארו ישכילו להיות קצת יותר נועזים בכל הקשור למעבר בין דגם תצוגה לדגם ייצור. סובארו הקטנה בהחלט צריכה את זריקת הנועזות העיצובית הזו בכדי לשרוד בים של ענקים.

 

 

למרות העיצוב המרשים, החידוש העיקרי שסובארו מציגה עם הדגם זו מערכת ההנעה: דיזל-היברידית Hybrid SI-DRIVE. המערכת משלבת בין מנוע בוקסר בנפח 2.0 ליטר טורבו דיזל המשודך לתיבת CVT רציפה, לבין שלושה מנועים חשמליים – אחד מלפנים להנעה והטענה ושניים מאחור ששניים המניעים כל גלגל בנפרד. שילוב זה לפי סובארו מאפשר לא רק הנעה כפולה אלא גם שליטה מלאה בכל גלגל בנפרד לשיפור התנהגות הכביש, עם תעדוף לגלגלים מאחור, וכמובן בלי לוותר על יכול השטח.

 

כמו כמעט בכל מכונית היברידית, גם מערכת ההנעה של סובארו יכולה לספק נסיעה על בסיס הסוללות בלבד - במיוחד בתנועה עירונית. במהירויות גבוהות, עיקר ההנעה מתבצעת בעזרת מנוע הדיזל והמנועים החשמליים מצטרפים בהתאם לדרישת הנהג. בסיבובים ובהתאם לזווית הפניית ההגה, המנוע של הגלגל החיצוני האחורי יספק יותר מומנט בכדי להעניק התנהגות כביש חדה יותר והפחתת תת ההיגוי.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • עוז

    סובארו נפלו מזמן בקטע של עיצוב.

    כתובת URL מקוצרת: