סובארו פורסטר החדש 2013 בישראל – מחיר החל מ-189,900 שקל

סובארו פורסטר החדש מציע עיצוב משודרג, צריכת דלק נמוכה, ושני מנועים: 2.0 ליטר 150 כ”ס ו-2.0 ליטר טורבו 240 כ”ס.

2013 סובארו פורסטר החדש

יפנאוטו, יבואנית סובארו בישראל, משיקה את הפורסט 2013 החדש, דור רביעי לרכב הפנאי/קרוסאובר של החברה. הפורסטר החדש יוצע בישראל עם מנוע 2.0 ליטר בוקסר 150 כ"ס או 2.0 טורבו עם 240 כ”ס, תיבת הילוכים CVT רציפה או ידנית ומערכת הנעה כפולה מתקדמת. מחירי הדגמים ינועו בין 190-265 אלף שקל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

עם השקת הפורסטר החדש, מר אורן חסון, מנכ"ל יפנאוטו רכב, הכריז על המעבר של סובארו ישראל למתן אחריות מלאה! של 5 שנים לכל דגמי סובארו החדשים ׁׁׁׁ(עד 150,000 ק"מ). בצע זה סובארו הופכת למותג המעניק את האחריות המקיפה והארוכה ביותר בישראל.

 

הפורסטר החדש שומר על דמיון רב בעיצובו לדגם היוצא, אך הוא זוכה בעדכון העיצוב בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של סובארו. חדי העין יבחינו בקורת A דקה במיוחד ובתוספת של חלון צד רביעי-קדמי – שיאפשרו שדה ראיה חסר תחרות כפי שפגשנו בעבר ב-XV החדש, עליו גם מבוסס הפורסטר החדש, המבוסס בעצמו על האימפרזה החדשה. דגם הטורבו החדש אמנם נעדר את סימן הזיהוי המובהק של הדגם - כונס אוויר בולט על מכסה המנוע - אך הוא נבדל מהדגמים הרגילים בפגוש קדמי שונה וקרבי למראה, תאורת LED מלפנים וחישוקי גלגלים בעיצוב שונה ובגודל "18.

 

הפורסטר 2013 החדש מציע מידות גדולות יותר מהדגם המוחלף, עם אורך של 4,595 מ"מ (35 מ"מ+ לעומת הדגם היוצא), רוחב של 1795 מ"מ (15 מ”מ+), גובה של 1,695 מ"מ (5 מ"מ-) ובסיס גלגלים של 2,640 מ"מ (25 מ”מ+) מספק מרווח מרשים לנוסעים מאחור. מרווח הגחון זהה ל-XV ועומד על 220 מ"מ ונפח תא המטען צמח ל-505 ליטר (488 ליטר בטורבו).

 

תא הנוסעים של הפורסטר החדש, מציג דשבורד הזהה לחלוטין לזה המוצע ב-XV ולזה שתמצעו בהמשך גם באימפרזה החדשה, אך הוא נבדל ומשודרג מהם בזכות בגימור איכותי יותר. שאר תא הנוסעים שונה מה-XV ונבדל בדלתות שונות וברמת גימור גבוהה יותר המעניקה תחושה עשירה יותר.

 

 

2013 סובארו פורסטר החדש – מנועים וצריכת דלק:

הפורסטר החדש משווק בעולם עם שלושה מנועי בוקסר: 2.0 דיזל 147 כ”ס, 2.0 בנזין 150 כ"ס, 2.5 בנזין 170 כ"ס ו-2.0 טורבו עם 240-280 כ"ס בהתאם לשוק היעד. בישראל יוצע הדגם עם שני מנועי הבנזין וכל הדגמים מוצעים עם מערכת הנעה כפולה, מערכת עצור/סע ותיבת הילוכים רציפה CVT במקום תיבת 4 הילוכים אוטו' של הדגם היוצא.

 

פורסטר 2.0 ליטר:מנוע בוקסר אטמוספרי (סדרת FB) בנפח 2.0 ליטר בהספק מרבי של 150 כ"ס ב-6,200 סל"ד ומומנט מרבי של 20.0 קג"מ ב-4,200 סל"ד. מנוע זה מוצע עם תיבה ידנית או CVT רציפה ומספק ביצועים של 11.8 שניות 0-100 קמ"ש (ידני: 10.6 ש') ומהירות מרבית של 192 קמ"ש (ידני 190 קמ"ש). צריכת דלק: 14.5 ק"מ לליטר בדגם הידני או 15.3 ק"מ לליטר בדגם האוטו'-CVT (ציון ירוק 4). בזכות תיבת ה-CVT, הדגם החדש מציע שיפור משמעותי לעומת ה-12.4 שניות ו-13.3 ק"מ לליטר של הדגם היוצא.

 

פורסטר 2.0 ליטר טורבו XT :מנוע בוקסר עם מגדש טורבו עם הזרקת דלק ישירה בנפח 2.0 ליטר בהספק מרבי של 240 כ"ס ב-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ בין 2,400-3,600 סל”ד. מנוע זה מוצע עם תיבתCVT רציפה ומספק ביצועים של 7.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 221 קמ"ש. צריכת דלק: 11.7 ק"מ לליטר (ציון ירוק 12).

 

בעוד דגם ה-XV נועד יותר לשבילים, הפורסטר החדש מציע יכולת עבירות גבוהה יותר (גם מהדגם היוצא) בזכות זוויות גישה/נטישה גדולות יותר וכן באמצעות מערכת הנעה כפולה משודרגת, X-MODE (בהתאם לרמת הגימור). בלחיצה על כפתור בקונסולה המרכזית, המערכת שולטת על המומנט, תיבת ההילוכים והבלמים בכדי לספק יכולת עבירות גבוהה יותר בשטח. בנוסף, הדגמים מצוידים במערכת בקרת ירידה במדרון והדגמים XS/XT מציעים בנוסף בבורר תוכניות נהיגה (SI-DRIVE).

 

2013 סובארו פורסטר - אבזור ובטיחות:

בתחום הבטיחות, לדגם 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של ארגון EuroNCAP עם ציונים גבוהים של 91% בהגנה על מבוגרים ו-91% בהגנה על ילדים (הציון הגבוהה ביותר בסגמנט) ובנוסף, הדגם זכה בציון “הבחירה הבטוחה” של ארגון חברות הביטוח IIHS האמריקאי. הדגם מצויד כסטנדרט ב-7 כריות אוויר (אחת לברכי הנהג), מערכת בקרת יציבות, ביטול כרית אוויר קדמי אוטו' וכמובן, מערכת ההנעה הכפולה שמספקת מעטפת של בטיחות ומונעת מראש כניסה למצבים בעייתיים.

 

הפורסטר החדש ישווק בישראל בשלוש רמות גימור, X/XS בדגם האטמוספרי ו-XT בדגם הטורבו. רמת הגימור הבסיסית מציעה, בין היתר: 4 חלונות חשמל, מזגן מכני, שליטה מההגה על מערכת השמע הכוללת דיבורית BT וכניסת USB+AUX, משענת מרכזית, בקרת שיוט, חישוקי פלדה (מעוצבים ללא כיסוי) ועוד. רמת הגימור XS מוסיפה מערכת בקרת אקלים, מנופי העברת הילוכים מההגה, מערכת X-MODE, מחשב דרך מורחב, חלון גג חשמלי נפתח, חישוקי "17 קלים ועוד. רמת הגימור XT בדגם הטורבו כוללת בנוסף, חיישני תאורה וגשם, ריפודי עור, כניסה והתנעה ללא מפתח, מצלמת רוורס, תאורת LED ליום, דלת תא מטען חשמלית, חישוקי "18 קלים ובורר תוכניות נהיגה ודוושות אלומיניום.

סובארו פורסטר החדש - מפרט טכני מלא

 

מחירים:

פורסטר X 2.0 ליטר: 189,900 שקל.

פורסטר XS 2.0 ליטר: 217,900 שקל.

פורסטר 2.0 טורבו : 264,900 שקל.

 

אורן חסון, מנכ"ל יפנאוטו אמר היום: "אנו פותחים שנה חדשה בתנופה גדולה ומביאים בשורות וסטנדרטים חדשים בעולם הרכב, זאת מתוך מחויבות להחזיר את סובארו למקום שבו היא היתה וראויה להיות בשוק הרכב הישראלי. נעשה זאת בין השאר באמצעות יצירת סטנדרט חדש וייחודי בדמות מתן אחריות הטובה בישראל כיאה למותג המזוהה יותר מכל עם ערך האמינות. בנוסף נשיק השנה מספר דגמים חדשים שיריית הפתיחה הינה הפורסטר החדש הזוכה לאהדה יוצאת דופן בקרב נהגי רכבי ה-SUV"

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

  • רוני

    עד עכשיו לא הבנתי את הפולחן סביב הרכב הזה. מי שישמע, ״איזו אגדה״.... מנוע חלש, בינוני, רכב גמלוני בכביש, לא רכב שטח אמיתי, ומי שרוכש אותו וודאי לא עושה זאת כדי לרדת לשטח טכני אמיתי (אלא רוכש ג׳יפ אמיתי עם שלדת סולם דוגמת לנדקרוזר). רבותיי, הפורסטר הוא פשרה למי שאין כסף ללכת עם הלב עד הסוף. הוא קצת מכל דבר, וסך חלקיו לא עולים על השלם, אלא יוצקים פשרה סתמית.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלי

    למרות שהדגם הזה לא שונה בהרבה מהדגם היוצא, לדעתי הוא עדיין נראה קצת יותר טוב וטיפה יותר גדול. סביר להניח שגם הביצועים שלה טובים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמיר

    כבעלים של הxv ,אני משוכנע שזה רכב בעל יכולת שטח אמיתית,ורכב אמין. לא בטוח שהתימחור שלו אטרקטיבי,וחושב שאת רוב הקונים,יכולת השטח בכלל לא מעניינת.אתגר שיווקי מחכה לפיתרון...

    כתובת URL מקוצרת:
  • סוברואיד

    נכון שהוא לא הכי יפה ותא הנוסעים שלו מזכיר את ה-XV והוא לא מרגיש יוקרתי, אך כבעלים של הדגם היוצא, אין כמו הרכב הזה ואני בטוח שהחדש טוב הרבה יותר.

    כתובת URL מקוצרת: