סוזוקי בלנו החדשה 2016 נחשפת – סופרמיני פרקטית

סוזוקי בלנו היא התשובה הפרקטית והחסכונית של סוזוקי עבור אלו המחפשים סופרמיני המדברת אל השכל.

2016 סוזוקי בלנו החדשה
2016 סוזוקי בלנו החדשה - סופרמיני פרקטית ומרווחת.

סוזוקי חוזרת לעשות שימוש בשם בלנו ומציגה בתערוכת פרנקפורט את הבלנו 2016 החדשה, סופרמיני הגדולה משמעותית מהסוויפט שתתחרה בשנה הבאה בסגמנט הפופולרי ביותר באירופה שם היא תפגוש את הפולו של פולקסווגן, יונדאי i20 ועוד.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הבלנו 2016 מבוססת על הקונספט iK-2 אשר הוצג בתחילת השנה בתערוכת פרנקפורט והיא תהיה המכונית הראשונה בסוזוקי לעשות שימוש בפלטפורמה החדשה של החברה, פלטפורמה עם התנגדות גבוהה יותר לפיתול יחד עם משקל מופחת לעומת הפלטפורמה הקומפקטית הנוכחית של החברה. השלדה נשענת על מערך מתלים טיפוסי לסגמנט עם מקפרסון מלפנים ומוט פיתול מאחור. 

 

לבלנו החדשה אורך של 3,995 מ"מ, רוחב של 1,745 מ"מ, גובה של 1,470 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,520 מ"מ, מידות המציבות את הדגם בחלקו העליון יותר של סגמנט הסופרמיני. בסוזוקי מבטיחים שהדגם יציע מרווח נדיב לחמישה נוסעים, מלפנים ומאחור, יחד עם נפח תא מטען שימושי של 355 ליטר – הגדול בסגמנט. בתא הנוסעים נוכל למצוא את מערכת המולטימדיה "7 החדשה של סוזוקי הכוללת את מערכת ההפעלה של אפל לרכב Apple CarPlay.

 

יחד עם הפלטפורמה החדשה, הבלנו 2016 תהיה בנוסף המכונית הראשונה בסוזוקי לעשות שימוש במנוע השלושה צילינדרים טורבו בנפח 1.0 ליטר החדש של החברה. למנוע ה- 1.0 BOOSTERJET  הספק מרבי של 110 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 17.3 ק"מ לליטר בין 2,000-3,500 סל"ד. יחד עם מנוע זה, סוזוקי תציע את הבלנו גם עם מנוע ה-1.2 ליטר DUALJET ארבעה צילינדרים המוכר של החברה בהספק מרבי של 89 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 12.2 קג"מ ב-4,400 סל"ד. מנוע ה-1.0 טורבו משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו', מנוע ה-1.2 ליטר משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או CVT רציפה.

 

2016 סוזוקי בלנו החדשה - תא הנוסעים
תא נוסעים פשוט בעיצובו שתוכנן לספק מקסימום מרווח לנוסעים.

 

מנוע ה-1.2 ליטר יוצע גם בגרסה מיקרו-היברידית הנקראת בסוזוקי SHVS. המערכת כוללת מנוע חשמלי ISG וסוללת ליתיום-יון קטנה המותקנת מאחור, המנוע החשמלי מסייע למנוע הבנזין בזמן האצה ומשמש כגנרטור לטעינת הסוללות (מצבר הרכב+סוללה אחורית) ע"י ניצול של אנרגיית הבלימה. המנוע החשמלי מתפקד גם כמתנע של המנוע.

 

 בתחום הבטיחות, הבלנו מצוידת בשש כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות, מערכת בלימה אוטו' ומערכות מתקדמות נוספות יוצעו בדגם כאופציה. 

 

סוזוקי תחל לשווק את הבלנו החדשה לקראת סוף המחצית הראשונה של 2016.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

  • יבגני

    לכאורה למנוע 1.0 יש ביצועים טובים יותר ממנוע 1.2, איך זה? מה יתרונות של 1.2?
    אגב, באתר SUZUKI.CO.IL אין מנוע 1.0. למה?

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני

    הקרוסאובר נמכר כמו לחמניות טריות, למרות העיצוב הנוראי, ואין לי ספק שגם הבלנו תימכר היטב כמכונית זולה (יחסית) אך מאוד מרווחת ועם סמל סוזוקי שעבור רבים מסמל שמירת ערך ואמינות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • לאו

    מה עישנו המעצבים?

    כתובת URL מקוצרת:
  • איגור

    אפשר לעצב את הרכבים עוד יותר מכוער? חשבתי שהקרוסאובר היה השיא, טעיתי...

    כתובת URL מקוצרת:
  • דני

    איגור

    אתה אין לך מוסג מה זה עיצוב

    כתובת URL מקוצרת: