סוזוקי סוויפט ספורט 5 דלות מגיעה לאירופה

סוזוקי תחל לשווק באירופה גם את גרסת החמש דלתות של הסוויפט ספורט החדשה המצטרפת אל גרסת השלוש דלתות שהוצגה לפני כשנתיים.

סוזוקי סוויפט ספורט - עכשיו גם בגרסת 5 דלתות באירופה

סוזוקי, משווקת את הסוויפט ספורט החדשה בגרסת חמש דלתות או שלוש דלתות במספר מדינות בעולם כגון יפן ואוסטרליה, אך עד היום, הסוויפט ספורט שווקה באירופה רק בגרסת השלוש דלתות של הדגם בשני הדורות האחרונים.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בימים אלו, סוזוקי מתחילה לשווק באירופה גם את גרסת החמש דלתות הפרקטית יותר של הדגם, במיוחד עבור השוק הבריטי שהוא השוק הגדול באירופה למכוניות מסוגה של הסוויפט ספורט – ספורטיבית לייט במחיר עממי.

 

כמו גרסת השלוש דלתות, גם כאן נמצא מנוע 1.6 ליטר בהספק מרבי של 136 כ"ס ב-6,900 סל"ד ומומנט מרבי של 16.3 קג"מ ב-4,400 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית (ישנה גם אופציה לתיבה רציפה, אך לא באירופה) ועל משקל קל של 1060 ק"ג, מספק ביצועים חביבים למדי עם 8.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 195 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 15.6 ק"מ לליטר.

 

מעבר למנוע, הסוויפט ספורט נהנית בנוסף מכיול ספורטיבי להיגוי ולמתלים, יחד עם בלמים מוגדלים, חישוקי "17 והנמכת מרכב קטנה. מהחוץ, הדגם מקבל קיט עיצוב ספורטיבי ובתא הנוסעים, תפירה בחוט אדום על ההגה, ידית ההילוכים והמושבים הספורטיביים, משלימה את המראה הספורטיבי של הדגם.

 

עד היום, במכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל, לא ייבאו את הסוויפט ספורט לישראל אך אולי עם הגעת גרסת החמש דלתות לאירופה, הגיע הזמן שיחשבו שם להביא מכונית צעירים המספקת שילוב מצוין של מחיר עממי יחסית מול פיאסטה ST או קליאו RS היקרות יותר באופן משמעותי, זאת יחד עם ביצועים חממים והתנהגות זריזה ושובבה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • נועם

    ובקיצור, אתה מוכיח שאין סיבה שהדגם הזה לא יגיע לישראל. לי בהחלט היה מתאים מכוניות כזו. גם חסכונית יחסית וגם ביצועיסטית בלי לקרוע את הכיס על טיפולים יקרים, אוקטן 98 וכו'.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    1000 יורו יותר מהגרסה האוטומטית 1.2 ליטר הכי מאובזרת שיש, אם משליכים את זה אל ישראל זה אומר באיזור 5000 ש"ח יותר מהסוויפט GLX-I שעולה 106K.. הרכב גם לא יהיה מופנה לציי רכב כך שעם קיזוז הייקור שהצרכן הפרטי סופג מרכבים שמיועדים לציים היא אמורה לעלות באיזור ה102K גג!!!!! כלומר 22 אלף יותר! מהגרסה הידנית 1.2 שעולה 80K. באנגליה ההפרש בין 2 הדגמים עומד על 2500 יורו בלבד!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • חולה הגה

    בבקשה תביאו

    כתובת URL מקוצרת: