סוזוקי סלריו 2016 בישראל – מחיר החל מ- 59 אלף שקל

סוזוקי סלריו החדשה, מחליפת האלטו והספלאש, תשווק עם מנוע 1.0 ליטר ותיבת הילוכים ידנית או רובוטית. מחיר החל מ-59 אלף שקל לדגם הידני ו-66 אלף שקל לדגם אוטו'.

2016 סוזוקי סלריו החדשה בישראל
סוזוקי סלריו - מכונית תכלס

מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל, השיקה הבוקר את סוזוקי סלריו (Celerio), המכונית העירונית החדשה של סוזוקי שהוצגה בסוף 2014 והמחליפה את האלטו ואת הספלאש במקביל. הסלריו תשווק עם מנוע 1.0 ליטר 68 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית או רובוטית ובמחיר מחירון התחלתי של 59 אלף שקל.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הסלריו החדשה היא מכונית תכלס, כזו שנועדה לספק תחבורה בסיסית ולעשות זאת בצורה אמינה וחסכונית, את תפקיד המכונית העירונית הצבעונית בסוזוקי ממלאת האיגניס החדשה, שתשווק אצלנו בהמשך השנה. הלסריו מבוססת על פלטפורמה חדשה וכמכונית המחליפה את האלטו והספלאש במקביל, היא גדולה ומרווחת משמעותית מהאלטו והיא גדולה באופן יחסי לסגמנט המכוניות העירוניות, היא גם מציעה 5 מושבים בניגוד ל-4 בלבד באלטו.

 

עם אורך של 3,600 מ"מ, רוחב של 1,600 מ"מ, גובה של 1,540 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,425 מ"מ, הסלריו ארוכה מהאלטו ב-100 מ"מ, גבוהה ממנה ב-70 מ"מ ובעלת בסיס גלגלים ארוך יותר ב-65 מ"מ. עם משקל של 880 ק"ג, הסלריו כבדה רק במעט מהאלטו, כ-30 ק"ג יותר, וקלה משמעותית מהספלאש, כ-100 ק"ג פחות. נפח תא המטען בדגם הוא הגדול בסגמנט ועומד על 254 ליטר, 125 ליטר יותר מהאלטו, ועם קיפול המושבים מתקבל נפח של 726 ליטר.

 

2016 סוזוקי סלריו תא הנוסעים
תא נוסעים פשוט אך מרווח ומהווה קפיצת מדרגה משמעותית מהאלטו.

הסלריו מצוידת במנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים (KB10) שהוא גרסה משופרת של המנוע המוכר מהאלטו ובתקן יורו 6. המנוע מייצר הספק מרבי של 68 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 9.2 קג"מ ב-3,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית ולמערכת עצור/סע וצריכת הדלק המשולבת בדגם חסכונית במיוחד ועומדת על 23.4 ק"מ לליטר עם מנוע זה לדגם ביצועים של 13.5 שניות 0-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 155 קמ"ש. 

 

עם תיבת הילוכים רובוטית צריכת הדלק המשולבת עומדת על 23.2 ק"מ לליטר  ונתון התאוצה על 16.4 שניות. תיבת החמישה הילוכים הרובוטית של הסלריו מצוידת במנגנון "זיחלה", המנוע בנהיגה עירונית ובעיקר בפקקי תנועה את תופעת הנדנוד המוכרת מתיבות רובוטיות בעלות מצמד יחיד.

 

בתחום הבטיחות, הדגם מצויד בשש כריות אוויר, בקרת יציבות וניטור לחץ אוויר בצמיגים, הדגם זכה בציון נמוך יחסית של 3 כוכבים במבחני הריסוק האירופאים של ארגון Euro NCAP, יש לציין כי הדגם נבחן עם 4 כריות אוויר בלבד ולא עם 6 כפי שהדגם משווק אצלנו.

 

סוזוקי סלריו תשווק ברמת גימור אחת GLX הכוללת, בין היתר: מערכת שמע מקורית עם דיבורית BT ושליטה מההגה, חישוקי סגסוגת, מובילאיי, מושבים בשני גוונים ועוד. בנוסף לכך הדגם מוצע עם חבילת עיצוב שתוצע במסגרת ההשקה במחיר מיוחד. 

 

מחירון: סלריו ידנית - 58,990 שקל, סלריו אוטו' - 65,990 שקל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

  • אזרח

    ראשית, נתוני צריכת הרשום בכתבה זן נתון של יצ****, צריכת דלק אמיתית עומד בין 18.5 ל 18.9 כמו באלטו שברשותי.
    אותו מנוע, רק מראות צד חשמלי שאין באלטו, כניסת USB (צריך לבדוק מה מהירות טעינת טלפון סלולרי), מעט יותר מרווח מדגם קודם.
    אוטו מעולה, החיסרון: מחיר.

    עוד כמה חודשים המחיר יירד.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אזרח

    אזרח

    נתוני צריכת הרשום בכתבה זה נתון של יצ**** ולא נתון אמיתי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    בעעעההה....גועל נפש

    כתובת URL מקוצרת:
  • נו באמת במחיר הזה i10. היו צריכים להשאיר את המחיר על 53000 ש"ח. עכשיו תהיה להם בעיית תמורה.

    נו באמת במחיר הזה i10. היו צריכים להשאיר את המחיר על 53000 ש"ח. עכשיו תהיה להם בעיית תמורה.

    כתובת URL מקוצרת: