סטיישן מהירה: 2016 אודי S4 אוונט נחשפת

אודי S4 אוונט מציעה תא מטען שימושי בנפח של 505 ליטר יחד עם מנוע 3.0 ליטר טורבו 354 כ"ס, 4.9 שניות 0-100 קמ"ש וכיול ספורטיבי.

2016 אודי S4 סטיישן החדשה
ביצועים ושימושיות - אודי חושפת את ה-S4 אוונט החדשה

אודי חושפת לקראת תערוכת ז'נבה 2016 את ה-S4 אוונט החדשה, הגרסה הספורטיבית של ה-A4 סטיישן, זאת לאחר שחשפה את גרסת הסדאן של הדגם, ה-S4 סדאן החדשה, בחודש ספטמבר האחרון בתערוכת פרנקפורט.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כמו ב-S4 סדאן, גם כאן אנחנו מוצאים את מנוע ה-3.0 ליטר V6 טורבו TFSI החדש של אודי המייצר בדגם הספק מרבי של 354 כ"ס ומומנט מרבי של 51.0 קג"מ בין 1,300-4,500 סל"ד. עם תיבת 8 הילוכים אוטו' והנעה כפולה קוואטרו כסטנדרט, זה מספיק לדגם בכדי להשיג ביצועים של 4.9 שניות 0-100 קמ"ש ולרשום מהירות מרבית, מוגבלת אלקטרונית, של 250 קמ"ש. לעומת גרסת הסדאן, הסטיישן איטית יותר ב-0.2 שניות זאת בשל משקל קל יותר של גרסת הסדאן - 1,630 לעומת 1,675 ק"מ. 

 

מערכת הקוואטרו של הדגם מחלקת את המומנט בין הציר האחורי לקדמי ביחס של 60/40 לטובת הציר האחורי. בהתאם למצב האחיזה, המערכת מסוגלת להעביר עד 70% מהמומנט לציר הקדמי ועד 85% לציר האחורי. 

2016 אודי S4 סטיישן - תא הנוסעים
תא הנוסעים ממשיך את האווירה הספורטיבית של העיצוב החיצוני - באיפוק גרמני טיפוסי.

ה-S4 אוונט נבדלת מהדגם הרגיל לא רק בעיצוב ספורטיבי יותר עם חישוקי "18-”19 או במנוע חזק יותר, אלא גם בכיול ספורטיבי יותר למתלים ולהיגוי כולל הנמכת מרכב של 25 מ"מ לעומת הדגמים הרגילים. גם מערכת הבלמים בדגם שודרגה לעומת הגרסאות הרגילות ומערכת בולמים אדפטיבית CDC מוצעת כאופציה. בכל הגרסאות בורר מצבי נהיגה המאפשר לבחור בין חמישה מצבים המשנים את אופי התגובה של המנוע, תיבת ההילוכים, ההיגוי וקשיחות הבולמים – בדגמים המצוידים במערכת CDC.

 

גרסת האוונט של ה-S4 מציעה בנוסף תא מטען שימוש יותר בנפח של 505 ליטר או 1,510 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.  האבזור הסטנדרטי בדגם יכלול תאורה ראשית בטכנולוגיית LED, תאורה אחורית LED, חישוקי "18, מושבים ספורטיביים בריפוד עור משולב באלקנטרה ועוד. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • אין כמו סטיישן

    לא יודע מדוע ברכבי פרימיום בארץ תצורת הסטיישן לא קיימת, אך אני מעדיף זאת הגרסה הזו על גרסת הסדאן, יפה יותר ושימושית יותר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אין כמו סטיישן

    לא יודע מדוע ברכבי פרימיום בארץ תצורת הסטיישן לא קיימת, אך אני מעדיף זאת הגרסה הזו על גרסת הסדאן, יפה יותר ושימושית יותר.

    כתובת URL מקוצרת: