סיאט טולדו החדשה בישראל – מחיר החל מ-103,900 שקל

סיאט טולדו 2013 החדשה, האחות התאומה של סקודה ראפיד, נוחתת בישראל ותוצע עם מנוע 1.2TSI ידני או 1.4TSI אוטו' DSG ומציעה צריכת דלק של 18.5-17.2 ק"מ לליטר בהתאמה.

2013 סיאט טולדו החדשה בישראל

חטיבת סיאט בישראל, מבית צ'מפיון מוטורס, מרחיבה את היצע הדגמים בישראל ומשיקה את סיאט טולדו 2013 החדשה, המשפחתית הקומפקטית החדשה של סיאט והאחות התאומה לראפיד של סקודה שהושקה מוקדם יותר השנה כאן בישראל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חזרתה של הטולדו, מסיימת עשור ללא משפחתית סדאן בהיצע הדגמים של סיאט בישראל ומגדילה את הציע הדגמים של סיאט בישראל לחמישה דגמים: סיאט מי Mii, אלהמברה, איביזה, לאון וכעת גם הראפיד. בחודשים הקרובים, תצטרף להיצע סיאט לאון החדשה.

 

סיאט תשווק את הטולדו בישראל עם שתי יחידות הנעה: 1.2TSI עם 105 כ"ס ותיבה ידנית בלבד או 1.4TSI עם 122 כ"ס ותיבת DSG-7. לרוכשי הטולדו, בתקופת ההשקה, תוצע חבילת מולטימדיה הכוללת, מסך מגע בגודל "7, BT, מצלמת וחיישני רוורס בשווי של 5,000 שקל במתנה.

 

• מחיר סיאט טולדו  1.4TSI DSG, ברמת גימור Style החל מ- 116,900 שקל

• מחיר סיאט טולדו 1.2TSI ידני, ברמת גימור Style החל מ- 103,900 שקל

 

כמו הראפיד, גם הטולדו החדשה מציעה מרווח משפחתי (למעט מידת הרוחב) עם 4,482 מ"מ אורך, 1,703 מ"מ רוחב, 1,461 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,602 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 550 ליטר ועד 1,490 ליטר בקיפול המושבים האחוריים.

 

 

סיאט טולדו 2013 החדשה – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

סיאט טולדו 1.2TSI: מנוע 1.2 ליטר טורבו בהספק של 105 כ"ס בין 4,500-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 17.8 קג"מ בין 1,400-3,500 סל"ד (1,400-4,000 באוטו'). מנוע זה מוצע עם תיבה ידנית בלבד ומערכת עצור/סע ומספק ביצועים של 10.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 195 קמ"ש. צריכת הדלק: 18.5 ק"מ לליטר.

 

סיאט טולדו 1.4TSI: מנוע 1.4 ליטר טורבו בהספק של 122 כ"ס בין 5,000-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ בין 1,400-4,000 סל"ד. מנוע זה מוצע עם תיבת DSG-7 בלבד ומספק ביצועים של 9.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 206 קמ"ש. צריכת הדלק: 17.2 ק"מ לליטר.

 

סיאט טולדו החדשה 2013 - המפרט הטכני המלא.

 

הטולדו החדשה מוצעת ברמת גימור אחת נדיבה STYLE (מה שהופך את הטולדו למאובזרת וזולה יותר מהראפיד) הכוללת כסטנדרט מערכת בקרת אקלים, מערכת בקרת שיוט, 4 חולונות חשמל, מערכת שמע מקורית על שליטה מההגה (4 רמקולים) עם כניסת AUX, משענת יד קדמית ואחורית, ציפוי עור לידית ההילוכים וגלגל ההגה חישוקים קלים ועוד.

 

בתחום הבטיחות לטולדו 6 כריות אוויר (ניתוק קדמית צד נוסע), מערכת סיוע לזינוק בעליה, פנסי ערפל עם סיוע פנייה, בקרת יציבות ועוד. הדגם זכה בציון מרבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק EuroNCAP.

 

"השקת הטולדו הינה אירוע חשוב עבור מותג סיאט בישראל. לאחר כמעט עשור בו המותג לא פנה אל סגמנט המשפחתיות, שהינו המרכזי בשוק, סיאט חוזרת עם הטולדו עם התצורה הקלאסית עבור השוק הישראלי. לפני כחמש שנים, החל המותג בדרך אחרת ופנייה ייחודית לקהל הלקוחות הפרטי. היום, עם שליטה בסגמנט הסופר מיני בזכות האיביזה והכניסה לעוד סגמנטים פופולריים עם ה- Mii והלאון החדשה, ועכשיו עם השקת הטולדו, אנו עומדים בפני עידן חדש" כך אומר גל מזור מנהל חטיבת סיאט בישראל "הטולדו מציעה מכונית סופר שימושית, הכוללת את ה- DNA המוכר של סיאט, במטרה לשלב בין דרישות התועלות הקיימות כיום בשוק לבין הרצון בחווית נהיגה, אבזור ועיצוב השונה מהסטנדרט הקיים בקטגוריה. עם מרחב פנים בסטנדרט משפחתי לכל דבר, תא מטען אדיר מימדים ללא תחרות ומנועי TSI חזקים וחסכוניים".

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

  • רזי

    עוד כישלון של צ'מפיון מוטורס, וכמובן יגידו לך שזה רכב מצליח, כי זו חברת בת.. בקיצור לא להתקרב לשם הגיר DSG שווה לתחת..

    כתובת URL מקוצרת:
  • מיכאל

    רזי

    אתה ממזדה?..

    כתובת URL מקוצרת:
  • אודי

    מה גם שבעולם הרכב הזה לא להיט בלשון המעטה

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    הבאתם ראפיד זולה יותר ומאבוזרת הרבה יותר! כל הכבוד לכם, עכשיו שווה לשקול לרכוש את הדגם הידני.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    לפי תמונות...

    כתובת URL מקוצרת: