סיאט לאון SC – החשיפה הרשמית

סיאט חושפת רשמית את הלאון SC, גרסת השלוש דלתות של הלאון החדשה, עם הבטחה להתנהגות כביש "שובבה".

סיאט לאון SC החדשה

מוקדם יותר היום, חשפנו את התמונות הרשמיות הראשונות של סיאט לאון SC החדשה וכעת, סיאט חושפת רשמית את גרסת השלוש דלתות של הלאון החדשה, גרסה שלא הייתה קיימת בדור הקודם של הדגם (בהמשך תוצג אף גרסת סטיישן).

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

סיאט לאון SC (קיצור של Sports Coupé), תוכננה מתוך מחשבה על מראה ספורטיבי, פרקטיקה ונוחות יום יומית וכיאה לדגם 3 דלתות האצ'בק, גם עם התנהגות כביש "שובבה" יותר לעומת דגם החמש דלתות המשפחתי יותר באופיו.

 

בכל הקישור לעיצוב ולמראה הספורטיבי המובטח ולמרות שסיאט מזכירה בהודעתה לעיתונות את הקונספט IBE קופה המרשים, בסיאט כניראה שהעניקו משקל רב יותר לסעיף השני, הפרקטיות, ולכן המראה קצת "חלבי" מהמצופה בעיקר בשל העובדה שצמד הדלתות (וקורת B) לא נמשכו מספיק לאחור ליצירת המראה הנכון והשרירי. למרות זאת, עדיין מדובר במכונית נאה למראה עם קריצה ספורטיבית כמו רוב דגמי סיאט.

 

כאמור, הצד הפרקטי תועדף על חשבון העיצוב ובזכות זה, לפי סיאט, הלאון SC תציע את אותו נפח תא מטען של 380 ליטר וגם המרווח הראש לנוסעים לא השתנה, למרות שהאורך ובסיס הגלגלים התקצרו ב-30 מ"מ ו -35 מ"מ בהתאמה לעומת דגם החמש דלתות. מרווח הברכיים כניראה שכן הצטמצם במעט. קיצור בסיס הגלגלים, מביא אותנו לסעיף השלישי, הבטחה להתנהגות כביש "שובבה”. בסיס הגלגלים קצר יותר, אמור לאפשר ללאון SC להיות "קלת רגליים" עם תגובה מהירה יותר ונחושה יותר לשינויי כיוון או הרפיית דוושה לעומת דגם החמש דלתות. בסיאט לא מציינים אם כיול המתלים שונה בהתאם לאופי המובטח.

 

 

סיאט לאון SC תוצע עם מבחר גדול של מנועי בנזין ודיזל כמו דגם החמש דלתות, למעט גרסת ה-85 כ”ס שלא תוצע עם ה-SC. מנועי הבנזין (1.2TSI, 1.4TSI,1.8TSI) יציעו הספקים של בין 105-180 כ"ס ומנועי בדיזל הספקים של בין 105-184 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים כפולת מצמדים DSG.

 

כמו דגם החמש דלתות, גם הלאון SC מבוססת על פלטפורמת MQB המודולרית של קבוצת פולקסווגן שאיפשרה בנוסף להפחתת משקל ברכיבים נוספים (מנועים, תיבת הילוכים ועוד) להפחית את משקל הדגם בכ-100 ק"ג לעומת הדגם היוצא. דגמים בעלי הספק הנמוך מ-150 כ"ס יוצעו עם מתלה אחורי מסוג קורת פיתול ומעל הספק זה עם מתלה רב חיבורי.

 

הלאון SC תוצע גם היא ברמת גימור FR - המספקת מראה ספורטיבי יותר לדגם (גם הקשחת מתלים) באמצעות שבכת כוורת שונה לגריל ולכונס האוויר, פנסי ערפל בעיצוב שונה, פגוש אחורי מושחר עם צמד מפלט בולטים, חישוקים קלים בעיצוב ייחודי לגרסה זו ובתא הנוסעים: גלגל הגה ספורטיבי עם לוגו FR ותפירה בחוט אדום בולט על ההגה והמושבים. גרסת/רמת הגימורFR מוצעת רק בדגמים החזקים יותר.

 

סיאט תציג את הלאון SC על הבימה בתערוכת ז'נבה בחודש הבא ובהמשך השנה היא תשווק כאן בישראל ביחד עם דגם החמש דלתות.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות