סיאט לאון החדשה בישראל – מחיר החל מ-114,400 שקל

סיאט לאון 2013 החדשה תשווק בישראל עם מנועי TSI בהספקים של 105-180 כ"ס, תיבת DSG או ידנית וצריכת דלק החסכונית בסגמנט עם 20.8 ק"מ לליטר בדגם 1.2TSI.

סיאט לאון 2013 החדשה

חטיבת סיאט מבית צ'מפיון מוטורס, יבואנית מכונית סיאט בישראל, השיקה הבוקר (יום ג') בהרצליה את סיאט לאון 2013 החדשה, המשפחתית האצ'בק של סיאט אשר הוצגה בעולם לפני כשנה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הלאון החדשה תוצע בישראל בשתי רמות גימור, במרכב חמש דלתות האצ'בק ושלוש דלתות SC. דגמי החמש דלתות יוצעו עם מנועי 1.2TSI ו-1.8TSI וגרסאות ה-SC שלוש דלתות עם מנועי 1.4TSI (ידנית בלבד) או 1.8TSI. מחירי הדגם החל מ-114,400 שקל ועד 159,400 שקל. גרסת הסטיישן ST של הלאון החדשה, המוצעת לראשונה בדגם, תגיע לישראל ברבעון השני של שנה הבאה ביחד עם גרסת 1.4TSI אוטו' (DSG). גרסת הביצועים של הדגם, הקופרה, תנחת במהלך השנה הבאה.

 

הלאון החדשה, כמו הגולף החדשה, מבוססת על פלטפורמת MQB המודולרית, כוללת את מנועי ה-TSI החדשים מסדרת EA211 הקלים והחסכוניים יותר מה שאפשר ללאון להפחית משקל של כ-100 ק"ג בממוצע לעומת הדור היוצא של הדגם. כמו בגולף, הדגמים החלשים מצוידים במתלה אחורי מסוג קורת פיתול ובדגמים החזקים יותר במתלה אחורי מסוג רב חיבורי.

 

סיאט לאון החדשה גדולה יותר מהדגם אותו היא מחליפה עם 4,263 מ"מ אורך, 1,784 מ"מ רוחב, 1,459 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,636 מ"מ.היא אמנם קצרה ב-52 מ"מ מהדגם היוצא, אך מרווחת יותר לנוסעים בזכות תוספת של 12 מ"מ לרוחב ו-58 מ"מ שנוספו לבסיס הגלגלים. נפח המטען עומד על 380 ליטר, תוספת של 39 ליטרים לעומת הדגם היוצא. איכות החומרים בתא הנוסעים שופרה משמעותית לעומת הדגם היוצא עם חומרים מהאיכות הגבוהה ביותר בסגמנט.

 

 

סיאט לאון החדשה – מנועים ביצועים וצריכת דלק:

שלושה מנועי טורבו בנזין יוצעו עם תחילת השיווק של הלאון החדשה בישראל: 1.2TSI עם 105 כ"ס, 1.4TSI עם 122 כ"ס ו-1.8TSI עם 180 כ"ס. גרסת 1.2TSI מוצעת עם תיבה ידנית או DSG-7, גרסת 1.4TSI מוצעת בדגם השלוש דלתות בלבד ותוצע עם תיבה ידנית בלבד וגרסת 1.8TSI מוצעת עם תיבת DSG-7 בלבד. כל הדגמים מוצעים עם מערכת עצור/סע ובלימה רגנרטיבית לטובת חיסכון בצריכת הדלק.

 

סיאט לאון 1.2TSI: מנוע 1.2 ליטר טורבו בהספק של 105 כ"ס בין 4,500-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 17.8 קג"מ בין 1,400-3,500 סל"ד (1,400-4,000 באוטו'). מנוע זה מוצע עם תיבת DSG-7 או תיבת 6 הילוכים ידנית ומספק ביצועים של 10.0 שניות 0-100 קמ"ש (10.1 ש' ידני) ומהירות מרבית של 191 קמ"ש. צריכת הדלק: 20.8 ק"מ לליטר בדגם האוטו' ו-20.4 ק"מ לליטר בדגם הידני.

 

סיאט לאון  שלוש דלתות 1.4TSI: מנוע 1.4 ליטר טורבו בהספק של 122 כ"ס בין 5,000-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ בין 1,400-4,000 סל"ד. מנוע זה מוצע עם תיבה ידנית בלבד ומספק ביצועים של 9.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 202 קמ"ש. צריכת הדלק: 19.2 ק"מ לליטר.

 

סיאט לאון 1.8TSI: מנוע 1.8 ליטר טורבו בהספק של 180 כ"ס בין 4,000-6,200 סל"ד ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ בין 1,500-3,900 סל"ד. מנוע זה מוצע עם תיבה DSG-7 בלבד ומספק ביצועים של 7.1 שניות 0-100 קמ"ש  (7.2  ש' בדגם 3 דלתות) ומהירות מרבית של 224 קמ"ש (ידני:226 קמ”ש). צריכת הדלק: 17.5 ק"מ לליטר .

 

סיאט לאון 2013 החדשה - המפרט המלא

 

בתחום הבטיחות, כל הדגמים מוצעים כסטנדרט עם 6 כריות אוויר (8 ברמת הגימור FR), מערכת בקרת יציבות ESC, מערכת סיוע לזינוק בעליה HAC, מערכת בקרת לחץ אוויר בצמיגים ועוד. דפירנציאל XDS (מוגבל החלקה אלקטרוני) מוצע ברמת הגימור סטייל ו-FR בלבד. הדגם זכה בציון מרבי של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של ארגון EuroNCAP והוא הדגם עם הציונים הגבוהים ביותר כיום בסגמנט המשפחתיות: 94% בהגנה על נוסעים מבוגרים ו-92% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות.

 

סיאט תציע את הלאון החדשה בשתי רמות גימור: סטייל הבסיס ו-FR הספורטיבית. רמת הגימור הבסיסית כוללת מערכת בקרת אקלים דו אזורית, בקרת שיוט, חיישני אורות וגשם, כניסות USB+AUX, מראות צד חשמליות, 4 חלונות חשמל, חישוקי "16 קלים, מסך מגע "5 עם דיבורית BT, שליטה מההגה על מערכת השמע והדיבורית, 6 רמקולים ועוד. רמת הגימור FR מוסיפה חלון גג חשמלי, 8 רמקולים למערכת השמע, חישוקי "17, העברת הילוכים מההגה (בדגמי DSG), מושבים עם ריפוד בד משולב בעור ועוד. ברמת הגימור FR, יש אפשרות לבחירה בין 4 מצבי נהיגה - NORMAL, SPORT, ECO ומצב מותאם אישית. הבחירה באחד המצבים משנה את ניהול המנוע ותגובת דוושת הגז, תאורת הפנים וצליל המפלט.

 

במסגרת ההשקה, רמת הגימור סטייל תוצע עם חלון גג חשמלי וברמת גימור FR יוצעו חישוקי "18 קלים ותאורת LED קדמית ואחורית.

 

סיאט לאון החדשה מחירים:

1.2TSI ידנית חמש דלתות סטייל: 114,400 שקל.

1.2TSI DSG אוטו' חמש דלתות סטייל: 123,400 שקל.

1.8TSI DSG אוטו' FR חמש דלתות : 159,400 שקל.

1.4TSI ידני FR שלוש דלתות: 128,400 שקל.

1.8TSI DSG אוטו' FR שלוש דלתות: 157,400 שקל.

 

סיאט לאון האצ'בק 5 דלתות:

 

סיאט לאון SC שלוש דלתות:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (36)

  • כפיר

    שזה 69,300 שקלים. באירופה מוכרים כמעט את כל הרכבים 80% עם תיבת הילוכים ידנית.

    כתובת URL מקוצרת:
  • עמנואל ב.

    ביטוח בשמים ל לאון 1.8 2014 החדשה 9500שח<br />בדוק!: ביטוח 2014 לסיאט ליאון 1.2:<br />ביטוח קבוצתי גאמה-גולן שומרה:<br />חובה: 1257 ש"ח<br />מקיף: 2252 ש"ח<br />אצל סוכן שומרה: <br />חובה: 1359 ש"ח<br />מקיף: 2641 ש"ח

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    גם אני נתתי אמון ביבואן המזויע הזה ואכלתי אותה מי שלא רוצה ליפול בפח שישמע את הכתבה ששודרה בקול ברמה הקלאץ ששבר ויבין

    כתובת URL מקוצרת:
  • דורוןדורון

    עלות הביטוח בשמים ללאון 1.8 2014 החדשה 9500שח<br />לא נורמלים

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי לוי

    רק אוקטביה חדשה אולי עומדת מולה אבל תכלס זה אותו אוטו

    כתובת URL מקוצרת:
  • דגן הגדול

    בטח שלא היפניות והקוריאניות המשעממות

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    לא שמים OPS, באסה, אבל יש מלא דברים אחרים...

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    לא שמים בארץ את חישיני החנייה המקוריים, Optical Parking System?

    כתובת URL מקוצרת:
  • אדהם

    יום ראשון אני שם בלי פנסי לד במחיר הזה לא קונה

    כתובת URL מקוצרת:
  • אילון

    הלך לי גיר אחרי 20 אלף ק"מ והגעתי למרכז שלהם לא היו מוכנים לתקן באחריות כי אמרו שאני משתולל עם הרכב. מה זה השטויות האלה??? עכשיו אני בתביעה איתם וקיבלתי איביזה חלופי 1.2 טורבו אוטו מגניב לאללה

    כתובת URL מקוצרת:
  • אייל טובי

    אני אוהב את האופל אבל נראה לי שהלאון מאובזרת יותר והמחיר שלה נמוך יותר. לפי נתוני יצ**** היא גם חסכונית יותר. מה אתם אומרים?

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריק סיבוני

    114,000 ש"ח על לאון ידנית 1200 טורבו מאובזרת עם סאנרוף זה אחלה מחיר. מישהו יודע אם הן עושים טרייד אין על מיצובישי לנסר 2008?

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    בתור בעלים של איביזה פלואו, אני מגיע לצריכה של 1:18! <br />אני עדין מאוד עם הגז ומשתמש הרבה בבקרת שיוט. מנוע טורבו קטן עם גיר נציל יכולים לספק צריכה מצויינת אם הנהג רוצה בכך. אם תלחץ על הגז תקבל ביצועים ותשלם על הדלק, פשוט מאוד.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אליקו

    מכיר חבר עם אוקטביה 1.2 - האוטו עם 105 כוח סוס אבל מומנט מטורף שאוכל לארוחת בוקר את כל היפניות והקוריאניות עם 130 כוח סוס

    כתובת URL מקוצרת:
  • רמי ספיר

    נחמד גם שיש אופציה של גיר רגיל למי שמתלבט

    כתובת URL מקוצרת:
  • איביזה

    חבל שלא דאגו להוציא 1.4 אוטומטית עם שלוש דלתות. <br />מתכונן?

    כתובת URL מקוצרת:
  • דור

    אל תשוו את הלאון הקודמת לזו הלאון הקודמת היתה מיושנת מאוד וזאת לעומת זאת שיפור אדיר במחיר כזה <br />הייתי קונה

    כתובת URL מקוצרת:
  • אישימוטו

    לא למהר ולקנות כרגע...בקרוב סיאט תוזיל את המחיר...כי תכלס מי קונה סיאט???

    כתובת URL מקוצרת:
הצג תגובות נוספות