לובנסקי מכניסה מתמודדת נוספת לשוק המיני המתחמם בישראל ומתחילה בשיווק ה-C1 המקבילה לפיג'ו 107 שיחדיו יתחרו בסוזוקי אלטו.

סיטרואן C1 מגיעה לישראל להתחרות בסוזוקי אלטו

לובינסקי מכניסה מתחרה חדשה לשוק רכבי המיני הזולים הפורח בישראל. סיטרואן C1, המקבילה הסיטרואנית לפיג'ו 107 ולטויוטה אייגו באיחור לא אופנתי של 6 שנים (עברה מתיחת פנים ב-2009). סיטרואן C1 מתומחרת במחיר תחרותי מאוד של 64,900 ש"ח וזולה מפיג'ו 107 בלא פחות מ-7000 ש"ח למרות שלמעשה מדובר בכמעט אותה המכונית.

 

לסיטרואן C1 מנוע בנפח 1.0 ליטר ובהספק של 68 כ"ס, המספק ביצועים הדומים ל-107 עם 13.7 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 157 קמ"ש. המנוע משודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית וצריכת הדלק עומדת על 22.2 ק"מ לליטר, הטובה במקצת מזו של ה-107. סיטרואן C1 מציגה מידות חיצוניות של 3.43 מטר אורך, 1.63 מטר רוחב, 1.47 מטר גובה ובסיס גלגלים של 2.34 מטר. לסיטרואן C1 הגה כוח המשתנה בהתאם למהירות הנסיעה, רדיו דיסק מובנה עם כניסת AUX ובנוסף למערכת ה-ESP מצוידת ה-C1 גם במערכת לשמירה על היציבות בבלימה בזמן פניה.

 

המתחרה הישירה של ה-C1 היא כמובן הסוזוקי אלטו הנמכרת ב-60,000 ש"ח עם תיבה ידנית, אך מאובזרת פחות מה-C1. יש לה 4 כריות אוויר לעומת ה-C1 ו-3 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק האירופאיים NCAP לעומת 4 לסיטרואן.

 

סיטרואן C1 מבט פנים וחוץ (צרפתית)

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/4ouaFo8YSxs?rel=0{/iframe}

סיטרואן C1 - זולה אבל מספקת תחושה צעירה בתא הנוסעים

תגיות: סיטרואן
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.