סקודה אוקטביה 1.8 TSI בישראל – מחיר החל מ-154,990 שקל

האוקטביה 1.8TSI עם 180 כ"ס נוחתת בישראל, יחד איתה מגיעות גם גרסאות הדיזל של הדגם: אוקטביה 1.6TDI והאוקטביה 2.0TDI.

סקודה אוקטביה 2014

חטיבת סקודה מבית צ'מפיון מוטורס, מרחיבה לקראת פתיחת שנת 2014 את היצע גרסאות האוקטביה בישראל ואל גרסאות ה-1.2TSI ו-1.4TSI של האוקטביה החדשה המשווקות מזה מספר חודשים, מצטרפת גרסת הבנזין 1.8TSI עם 180 כ"ס לשוק הפרטי וכן שתי גרסאות דיזל, 1.6TDI ו-2.0TDI, המיועדות בעיקר עבור שוק המוניות והשוק המוסדי.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

האוקטביה 1.8TSI תשווק ברמת הגימור הגבוהה Elegance בלבד ותוצע במחיר של 154,990 שקל. לדגם מנוע 1.8 ליטר טורבו בהספק מרבי של 180 כ"ס בין 5,100 – 6,200 סל"ד ומומנט מרבי של 25.4 קג"מ בין 1,250 – 5,000 סל"ד. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת DSG בת 7 יחסי העברה ומערכת עצור/סע ומספק ביצועים של 7.4 שניות 0-100 קמ"ש. צריכת הדלק לנסיעה משולבת עומדת על 17.54 ק"מ לליטר.

 

רמת האבזור בדגם כוללת, בין היתר, מערכת מולטימדיה מקורית עם קישורית BT וכניסת USB, שליטה מההגה על מערכת השמע והטלפון, בקרת שיוט, חישוקים קלים "17, משענת יד קדמית ואחורית, מערכת בקרת אקלים דו אזורית, גימור כרום מסביב לפתחי האוורור, מחשב דרך מתקדם עם תצוגת Maxi Dot משופרת, קיפול חשמלי למראות הצד שחמליות ועוד.

 

כאמור, אל האוקטביה 1.8TSI מצטרפות שתי גרסאות הדיזל של הדגם. גרסת ה-1.6 TDI מציעה הספק מרבי של 104 כ"ס ומומנט מרבי של 25.4 קג"מ בין 1500 ל- 2500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים DSG. צריכת הדלק עומדת על 26.3 ק"מ לליטר ו-25.3 ק"מ ליטר בהתאמה.

 

גרסת הדיזל הבכירה, 2.0TDI, מציעה הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ בין 1750 ל- 3000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת שישה הילוכים DSG. צריכת הדלק בדגם זה עומדת על 22.2 ק"מ לליטר. בשני הדגמים מותקנת מערכת עצור/סע לטובת חיסכון בצריכת הדלק העירונית. גם גרסאות אלו מוצעות ברמת הגימור הגבוהה Elegance בלבד.

 

מחיר גרסאות הדיזל: 1.6TDI ידני ב-168,500 שקל; 1.6TDI אוטו' DSG-7 ב-177,500 שקל; 2.0TDI אוטו' DSG-6 ב-208,990 שקל.

 

 

ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס: "עם למעלה מ- 14,500 כלי רכב שמהווים שיא מכירות אי פעם בישראל עבור סקודה, והפיכתנו למותג האירופאי המוביל בישראל ברור לנו ששנה הבאה נצטרך להתאמץ יותר כדי לשמור על הקיים ובטח אם ברצוננו להמשיך ולצמוח. בדיוק לשם כך אנו מתחילים שיווק של מספר דגמים חדשים אשר יאפשרו לנו להמשיך ולהתרחב גם בשנה הבאה, ולהגיע לפלחים וקהלים חדשים".

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

  • משה

    הרכב פשוט מטוס, הזכיר לי את האלפא רומיאו שהייתה לי.<br />קשה לתאר במילים את הכוח והעוצמה שיש לרכב, בערך כמו לפני שהמטוס ממריא פשוט נדבקים למושב...<br /><br />מומלץ בחום!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • אפרים

    כיתבו קלאץ קאדי ותשמעו מה זה השירות של צמפיון לא תאמינו עד שתשמעו

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריאל

    רכשתי 2.0 tdi. איזה אבזור, איזה כוח אבל המחיר....המחיר!!!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    היבואן מביא לארץ את הדגמים הכי פשוטים שניתן למצוא מבחינת אותו סגמנט ודורש כאילו מרצדס<br />את הלדים בפנסים היבואן לא מביא כי כנראה זה לוקח מהרווח שלו וכנ"ל לגבי איבזור שבחו"ל הוא בא כסטנדרט ופה לוקחים הון כדי לקבלו<br />כבעל סקודה אני לא מבין איך ניתן לשלם על סקודה סכומים גבוהים כל כך <br />הלו תתעוררו זו רק סקודה

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    בחו"ל בדגם יש אופציה ל9 כריות אוויר (אפילו באחת התמונות כאן רואים הוכחה לכך - כרית צד במושב האחורי). למה לא מביאים את זה לארץ?!<br /><br />למה לא נותנים לצרכן להחליט אם הוא מוכן לשלם יותר על הבטיחות שלו?!

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    שכחת לכתוב שזאת האוקטביה היחידה עם מתלה אחורי רב זרועי - רק בדגם עם מנוע ה1.8 יש מתלה אחורי כזה!<br /><br />זה כבר צויין פה באתר בעבר, לכן מפתיע שדווקא הפעם שכחת לציין את הפרט החשוב הזה.

    כתובת URL מקוצרת: