סקודה אוקטביה III החדשה – נחשפת רשמית

סקודה מסירה את הלוט מעל האוקטביה III החדשה לשנת 2013: גדולה יותר, איכותית יותר, חסכונית יותר וצפויה להיות מכונית הסדאן הנמכרת באירופה.

סקודה אוקטביה III החדשה לשנת 2013

סקודה, חשפה היום (יום ג') רשמית את האוקטביה III החדשה לשנת 2013, מכונית הסדאן (נוצ'בק) המשפחתית של החברה. האוקטביה, היא לא רק המכונית הנמכרת ביותר של סקודה והדגם הנמכר ביותר במרכז ומזרח אירופה, אלא זו המכונית שאמורה להצעיד את סקודה צעד נוסף לעבר כיבוש מערב אירופה. לישראל תגיע האוקטביה III החדשה במהלך המחצית השנייה של 2013.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

העיצוב של האוקוטביה III החדשה לא מפתיע ו"כסוס העבודה" בקבוצת פולקסווגן, העיצוב שמרני, אך מכובד על גבול הסאלוני/יוקרתי וסוג של אבולוציה לדגם הנוכחי בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של סקודה כפי שראינו בעבר בדגמי הקונספט (VisionD) ומיושמת בפועל בראפיד החדשה, ששיווקה בישראל יחל כבר בקרוב.

 

מה שהעיצוב, השמרני משהו, לא מסגיר, זו העובדה שהאוקטביה III היא מכונית חדשה לחלוטין, איכותית מבעבר ומרווחת במיוחד המבוססת על הפלטפורמה המודולרית החדשה של קבוצת פולקסווגן (MQB) המשרתת גם את פולקסווגן גולף החדשה, אודי A3 החדשה וסיאט לאון החדשה. האוקטביה החדשה תוצע בתחילה בתצורת נוצ'בק (האצ'בק במראה סדאן) ובקיץ 2013 יוצג דגם הסטיישן.

 

האוקטביה III החדשה גדולה באופן משמעותי מהדגם היוצא ולפי סקודה, היא המכונית המרווחת בסגמנט. לאוקטביה החדשה מידות של: 4,659 מ"מ אורך, 1,814 מ"מ רוחב, בסיס גלגלים של 2,686 מ”מ ונפח תא מטען עצום של 590 ליטר. לעומת הדגם היוצא (אוקטביה II), האוקטביה החדשה ארוכה ב-90 מ”מ, רחבה ב-45 מ”מ ובסיס הגלגלים התארך בלא פחות מ-108 מ”מ. למרות הגידול המשמעותי במידות של הדגם, בזכות הפלטפורמה החדשה האוקטביה III קלה בממוצע בכ-100 ק"ג מהדגם הנוכחי.

 

 

כפי שניתן לראות בתמונת תא הנוסעים, זה מעוצב בדומה לראפיד החדשה וברוח קבוצת פולקסווגן - פשטות אלגנטית ופרקטית. למרות שסקודה הוא המותג "העממי" בקבוצת פולקסווגן, תא הנוסעים שופע חומרים רכים ואיכותיים כמותם תמצאו בגולף החדשה. בתחום האבזור (בהתאם לרמת הגימור) תוכלו למצוא מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, ACA, מערכת תאורה אוטו' – מעבר אוטו' בין אורות מעבר לדרך, כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת זיהוי תמרורים, מערכת חנייה אוטו' בניצב ובמקביל.

 

סקודה אוקטביה III החדשה - המנועים:

האוקטביה החדשה תוצע עם מבחר גדול של מנועי בנזין ודיזל, חמישה מנועי בנזין וחמישה מנועי דיזל. בתחום מנועי הבנזין תצויד האוקטביה החדשה במנועי TSI בהספקים של החל מ-86 כ"ס ממנוע 1.2TSI ועד ל-180 כ"ס ממנוע 1.8TSI. מנוע הביניים הוא 1.4TSI חדש שיוצע בהספק של 140 כ”ס. בעתיד, יוצעו דגמי הנעה כפולה (סקאוט) ואוקטביה vRS ספורטיבית עם מנוע 2.0TSI בהספק של 220 כ"ס, אותו מנוע המשרת את הגולף GTI החדשה.

 

בתחום מנועי הדיזל תצויד האוקטביה III במנועי TDI בהספקים של בין 90כ"ס ל-150 כ"ס. כל המנועים מוצעים עם מערכת עצור/סע ומציגים צריכת דלק נמוכה יותר מהדגם הנוכחי. הדגם החסכוני ביותר של האוקטביה החדשה – אוקטביה GreenLine 1.6TDI – יציע צריכת דלק של 29.4 ק"מ לליטר. בעתיד הקרוב, תוצג גם גרסת גז טבעי דחוס CNG לאוקטביה III, תחום הצובר פופולריות באירופה (במיוחד באיטליה) ותחום בו קבוצת פולקסווגן משקיעה לאחרונה מאמצים רבים.

 

המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית (5 או 6 הילוכים) או לתיבת DSG כפולת מצמדים, שבעה הילוכים בכל הדגמים למעט דגם הדיזל החזק (150 כ"ס) שיוצע עם תיבת DSG-6. כמו כל הרכבים החדשים בקבוצת פולקסווגן העושים שימוש בפלטפורמת MQB (למעט אאודי), דגמים בהספקים של עד 150 כ"ס יצוידו במתלה אחורי מסוג זרוע נגררת ובדגמים החזקים יותר יוצע מתלה רב חיבורי.

 

בתחום הבטיחות, האוקטביה III החדשה תוצע עם לא פחות מתשע כריות אוויר, כולל אחת לברכי הנהג ושתי כריות צד אחוריות. בהתאם לרמת האבזור, יוצעו מספר מערכות בטיחות מתקדמות כולל מערכת בלימה אוטו', מערכת התרעה סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת התרעה על נקודות מתות, מערכת זיהוי והתרעה על עייפות הנהג ועוד.

 


ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (14)

  • מומי

    ידוע על מחיר?

    כתובת URL מקוצרת:
  • יצחק

    הדגם של 6 הילוכים DSG6 הוא הדגם המוצלח , ברשותי אחת פרטית , אוטו מצוין בדיזל עושה 6.8100 קמ , לא רע מבחינת חסכון כאשר מחיר הסולר נקנה במחיר של 40 אגורות פחות מבנזין (דור בית חורון) אוטו חזק עם הרבה מומנט,

    כתובת URL מקוצרת:
  • יצחק

    רציתי לקנות את הרכב ושאלתי איזה 10 נהגי מוניות שנוסעיםפ ברכב ואמרו לי אל תתקרב לרכב בלה בלה בלה...<br />מה הסיבה המדוייקת?

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    נדב, כנראה שהסקירות הראשוניות לגבי סיאט ליאון ופולקסוואגן גולף היו של הדגמים הכי מאובזרים - הדגמים עם מתלים אחוריים נפרדים ומנועים חזקים. לא דגמי הבסיס וגם לא דגמי הביניים!<br /><br />כבר קראתי במפורש שגולף וליאון 1.2TSI יהיו עם קורה ולא מתלים נפרדים, וכך יהיה גם לגבי ה1.4TSI (מבחינת ליאון, אבל כנראה שאולי לא מבחינת הגולף - זה יהיה בידול בין ליאון לגולף בגירסאות ה1.4, ויהווה סיבה אחת לכך שהליאון תהיה זולה יותר). דגמי 1.8TSI יהיו עם מתלים נפרדים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נדב ש

    אתה צודק לגבי המתלים, אך בכל המבחנים שקראתי בחו"ל לגבי הלאון או הגולף החדשה, לא שמעתי תלונה אחת על המתלים עו על כך שהגולף לא נוחה כמו הקודמת, כך שכנראה שמישהו שם עשה עבודה מספיק טובה. <br /><br />קשה לי להאמין שבפולקסווגן היו מתפשרים על התחום הזה בגולף החדשה שהיא ביצת הזהב שלהם ומטופלת בחרדת קודם בכל דגם חדש.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    כל הכבוד לאתר כאן, על שנתת את הדיווח הכי מפורט! הרבה יותר פירוט מכל שאר האתרים הישראלים!

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    חבל שיהיו 9 כריות אוויר ולא 10 - ז"א גם כרית אוויר לברכי הנוסע מלפנים. למה לוותר על זה, אם כבר רוצים לשדרג את הבטיחות ואת מספר כריות האוויר?

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    פולקסווגן החליטו שבדור החדש של המכוניות, המבוסס על פלטפורמת הMQB, יהיו מתלים אחוריים מסוג קורה ולא מתלים נפרדים - אלא בדגמים היקרים ביותר של כל דגם.<br />ועכשיו מסתבר שכמו הגולף והליאון, גם האוקטביה תהיה כך - וזה מאוד מאכזב! חבל, כי האוקטביה יכלה להיות הכי טובה!

    כתובת URL מקוצרת:
  • נווה

    לא זכור לי שראתי פעם משהו כזה במכונית משפחתית, למרות שאני בטוח במציאות היא תראה יותר כמו מכונית סאלון קטנה. <br /><br />כתבי הרכב הצ'כים שכבר נהגו עליה אומרים שהיא סופר איכותית ברמה אחת מעל כל המשפחתיות. נשארה שאלת המחיר, כי הבנתי שהיא תהיה יקרה קצת יותר מהדגם הנוכחי, אבל עם מחיר טוב, זו המשפחתית הבאה של ישראל במקום הקופסת סרדינים שקוראים לה פוקוס.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    אגב היא דומה מאוד לאאודי A6 שני דורות אחורה...

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    זו למעשה הפולקסווגן של קבוצה 2 - ואם רוצים למכור כמו פוקוס - שיהיה מחיר כמו פוקוס (גם לליסינג, לא רק מחיר מחירון)

    כתובת URL מקוצרת:
  • יואב

    ויש לכם להיט ביד! מנסיון העבר ובטח מול הפוקוס הצפופה, זו הולכת להיות המכונית הטובה בסגמנט, אבל ראבק! מחיר מחיר מחיר, דגם 1.2TSI עם DSG שיהיה לא יותר מ-125,000 שקל ותעשו טובה, אל תהיו קמצנים באבזור, תסתכלו מה זה עשה לג'טה החדשה שלא ממש נמכרת!!!.

    כתובת URL מקוצרת:
  • פרנקל

    סקודה כבר מזמן הקלף המנצח של VW.<br />רכבים איכותיים, מפנקים ברמה גבוהה מאוד.<br />אם כבר SEAT היא עממית ולצעירים ובהתאם איכות החומרים.<br />סקודה כבר שנים רבות בליגה של הגדולות.<br /><br />אני כבר לא יכול לחכות לפאביה הבאה!

    כתובת URL מקוצרת:
  • ליאור ש

    אני ממתין לה כבר בסוכנות. הכי מרווחת בקטגוריה, עם תע מטען עצום ונגיש, מנועים חזקים וחסכוניים ונדמה שגם איכות גבוהה במיוחד לתא הנוסעים.<br /><br />אני נשמע כמו סוכן? ברור, כי למרות שהיו לי לא מעט דיעות קדומות על סקודה והאוקטביה שלי ממש רחוקה מלהיות סקסית (גם זו החדשה), גיליתי מכונית מצוינת שנותנת תמורה מעולה לכסף. רק השמחיר לא יהיה בשמיים ולא נאלץ להמתין למבצעים וכו'.

    כתובת URL מקוצרת: