סקודה אוקטביה החדשה בישראל – מחיר החל מ-131,990 שקל

2013 סקודה אוקטביה III החדשה תשווק בישראל עם מנוע 1.4TSI בהספק של 140 כ"ס וצריכת דלק של 20.0 ק”מ לליטר וכן בגרסת 1.2TSI עם 105 כ"ס ותיבת DSG.

סקודה אוקטביה החדשה 2013

חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס, השיקה היום (יום ב') בישראל את סקודה אוקטביה 2013 החדשה, המשפחתית המצליחה של סקודה המגיעה אלינו בדורה השלישי והחדש לחלוטין עם מנועי טורבו מעודכנים וחסכוניים מבעבר, עם פלטפורמת MQB הקשיחה והקלה יותר (הפחתתת משקל של כ-100 ק"ג) ועם תא נוסעים באיכות גרמנית.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

האוקטביה החדשה תשווק בתחילה עם מנוע 1.4TSI החדש בגרסת 140 כ"ס ו-25.5 קג"מ או מנוע 1.2TSI בהספק של 105 כ"ס ו-17.8 קג"מ. שני המנועים חדשים/מחודשים מסדרת EA211 העדכנית של פולקסווגן. האוקטביה החדשה תשווק בשתי רמות גימור במחירים של בין 132-145 אלף שקל. גרסת הסטיישן (קומבי) של האוקטביה החדשה תגיע בשלב מאוחר יותר.

 

האוקטביה III החדשה מרווחת וגדולה יותר מהדגם היוצא עם אורך של 4,659 מ"מ, רוחב של 1,814 מ"מ, גובה של 1,461 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,686 מ"מ. לעומת הדגם היוצא האוקטביה החדשה ארוכה ב-90 מ"מ, רחבה ב-45 מ"מ, נמוכה ב-1 מ"מ ובסיס הגלגלים התארךך בלא פחות מ-108 מ"מ. נפח תא המטען השימושי במיוחד עצום כרגיל עם נפח חסר תחרות של 590 ליטר (568 עם גלגל חלופי מלא) שגדל עם קיפול המושבים מאחור ל-1,558 ליטר.

 

כמו בשאר הדגמים המבוססים על פלטפורמת MQB (למעט דגמי אודי) דגמי 1.2TSI ו-1.4TSI מצוידים במתלה אחורי פשוט מסוג קורת פיתול ודגם 1.8TSI מצויד במתלה רב חיבורי מתקדם יותר.

 

 

2013 סקודה אוקטביה החדשה – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

שני מנועי טורבו בנזין יוצעו עם האוקטביה החדשה בישראל : 1.2TSI עם 105 כ"ס ו-1.4TSI עם 140 כ"ס (במקום גרסת 122 כ"ס בעבר). שני המנועים חסכוניים מבעבר ומשודכים לתיבת DSG שבעה הילוכים. שני הדגמים מוצעים כסטנדרט עם מערכת עצור/סע ובקבוצה ירוקה 4. בהמשך יוצעו עם האוקטביה החדשה גם מנוע 1.8TSI בהספק של 180 כ"ס וגם מנוע 1.6TDI בהספק של 110 כ"ס.

 

אוקטביה 1.2TSI: מנוע 1.2 ליטר טורבו בהספק מרבי של 105 כ"ס בין 4,500-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 17.8 קג”מ המתקבל בין1400-4000 סל"ד. מנוע זה מספק ביצועים של 10.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 196 קמ"ש. צריכת הדלק בדגם זה עומדת על 20.4 ק"מ לליטר.

 

אוקטביה 1.4TSI: מנוע 1.4 ליטר טורבו בהספק מרבי של 140 כ"ס בין 4,500-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ בין 1,500-3,000 סל"ד. מנוע זה מספק ביצועים של 8.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 215 קמ"ש. כל זאת עם צריכת דלק מרשימה של 20.0 ק"מ לליטר (קבוצת זיהום 4).

 

גרסת הדיזל לשוק המוניות תוצע עם מנוע 1.6TSI בהספק של 105 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ. צריכת הדלק עם מנוע זה עומדת על 26.3 ק"מ לליטר בדגם הידני או 25.6 ק"מ לליטר בדגם האוטו' (DSG-7).

 

2013 סקודה אוקטביה החדשה - בטיחות ואבזור:

האוקטביה החדשה זכתה בציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של ארגון EuroNCAP ומשווק עם 7 כריות אוויר (בחו"ל ישנה גרסה עם 9 כריות אוויר). בנוסף לכך הדגם מצויד במערכת בקרת יציבות, מערכת ניתור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת סיוע לזינוק בעלייה, מערכת לבלימת הרכב אחרי תאונה Multi-Collision Brake ועוד.

 

כאמור, האוקטביה החדשה תשווק בשתי רמות גימור: אמבישן הבסיסית ואלגאנס הגבוהה יותר. רשימת האבזור כוללת, בין היתר:מזגן מכני, 4 חלונות חשמל, מראות צד חשמליות (קיפול באלגנס), משענת מרכזית, מערכת שמע מקורית עם מסך מגע "5, שליטה מההגה על מערכת השמע, כניסת USB, דיבורית BT, שמונה רמקולים, מערכת בקרת שיוט, תאורת LED ליום ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר מוסיפה לרשימה חישוקים קלים "16,מושבים משודרגים עם כיוון גובה לנוע וכיוון גב תחתון, קיפול חשמלי למראות הצד, מערכת בקרת אקלים ועוד.

סקודה אוקטביה החדשה - מפרט טכני מלא.

 

סקודה אוקטביה החדשה מחירים:

אוקטביה 1.2TSI DSG אמבישן: 131,990 שקל.

אוקטביה 1.2TSI DSG אלאגנס: 137,500 שקל.

אוקטביה 1.4TSI DSG אמבישן: 139,990 שקל.

אוקטביה 1.4TSI DSG אלאגנס: 145,500 שקל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (18)

  • שלמה לב ארי

    זה היה יכול להיות הרכב המשפחתי הכי טוב שיש. אבל כשהולכים מצמדים , כבלי הצתה , שרשרת תזמון, בעיות מזגן, עידכוני גירסה כל יומיים אזי אני מוותר על התענוג המפוקפק.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיל

    נכון שהמחיר גבוה אבל צריך לחכות לימי מכירה של החברה התמורה היא עצומה הרכב מדהים במיוחד ה 1.8 עולה על גרסאות כמו B4 או טויוטה אבנסיס לא ניתן להשוות למזדה 3 או קורולה זה לא אותו רמה

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    כמו שמאיר מעלי כתב, במפרט המצורף, כתוב שיש מתלה אחורי רב-זרועי רק בדגם עם המנוע 1.8, ולא גם בדגם ה1.4 כפי שנכתב בכתבה כאן (וכמו שהמצב בגולף)!<br /><br />חבל מאוד! כי כנראה דגם ה1.8 יהיה מאוד יקר ויעלה כמו רכבים מקטגוריה גבוהה יותר (מאזדה 6, פיז'ו 508 ועוד).

    כתובת URL מקוצרת:
  • ההוא מהתגובה הקודמת

    אני כניראה צריך משקפיים חדשים:-)

    כתובת URL מקוצרת:
  • מאיר

    תוכל להיכנס למפרט דרך הלינק שבסוף הכתבה: http://www.cartube.co.il/images/stories/skoda/mifrat/octavia-2013-mifrat.pdf

    כתובת URL מקוצרת:
  • למאיר

    באתר היבואן הדגם החדש בכלל עוד לא מופיע.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מאיר

    באתר היבואן מצויין כי מתלה אחורי רב חיבורי יחודי לדגם TSI 1.8 בלבד ואינו כלול בדגמים בעלי נפח מנוע קטן יותר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    מתי תגיע הגרסה עם המנוע 1.8?<br />והאם יגיעו איתה 9 כריות האוויר?

    כתובת URL מקוצרת:
  • דניאל

    התיבה לוקה בחסר , כעבור 10,000 ק"מ התקלות בתיבה מתחילות לצוץ . <br /><br />נסיעה במהירות נמוכה מלווה בטילטולים ויוצרת בעיקר כאבי ראש ובחילות .

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלי

    עם הכבוד לסקודה, זה מחיר בסיס מוגזם למנוע כזה. אם כבר אז פלואנס דיזל - מרווחת מאווד, זולה יותר מזאת, חזקה יותר וחסרת תקלות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אישימוטו

    טויוטה קורולה החדשה כבר כאן...מאזדה 3 בדרך....יבואן סקודה בלחץ!!!!<br />אותה גברת בשינוי אדרת.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מני

    לא לקנות במחיר מחירון.חכו למבצעים.אל תהיו פרירים.המחירון מיועד כבסיס לחברות הליסינג.

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוני

    כל עוד העושק בישראל ממשיך ותופס ממדים עצומים ע"י משפחות יבואני הרכב-לא תודה אקנה מיד 2 פרטית<br />מה קרה? בהצלחה לפרייארים

    כתובת URL מקוצרת:
  • דותן

    מה זה בדיחה?

    כתובת URL מקוצרת:
  • עופר

    מחיר בסיס מופקע, ירידת ערך מטורפת ופוליסת ביטוח בחמש ספרות, כי בני דודנו מתים על האוטו הזה. לא תודה!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • אמין

    המחיר לדעתי דווקא סביר, 2000 שקל יותר מטויוטה קורולה והאבזור בסדר גמור (למרות שהמסך כמו בגולף 1.2 קטן וניראה לא שייך). אם היא טובה כמו הקודמת רק יותר מרווחת ותא נוסעים יותר איכותי, זו המשפחתית הטובה ביותר בישראל, בטח לעומת הפוקוס בדיחה שמתאימה למשפחות של גמדים ובגלל זה המון אנשים הפסיקו לקחת אותה בליסינג (ויש לה גם מלא תקלות בגיר ועוד).

    כתובת URL מקוצרת:
  • רכביסט

    היבואן ממשיך בגישה השגויה שאפיינה אותו כל השנים וזה לשווק הן את סקודה והן את סיאט כאילו הן פולקסוואגן ומהסיבה הזו ל"תקוע" להן מחירים שהצרכן הפרטי לא מוכן לשלם.<br />ולכן, עם כל הכבוד לסקודה הזו, טובה ככל שתהיה, במחיר של 129,900 ש"ח מקבלים היום את הקיה פורטה הכי משוכללת עם 7 שנות אחריות.<br />אז כן, ייתכן שהיא פחות טובה, אבל עדיין מבחינת אבזור היא נותנת למיטב הבנתי לפחות את מה שסקודה הולכת לתת ב-137,500 ש"ח אם לא יותר מכך וכאשר מוסיפים לכך את נושא האמינות ונושא האחריות, לעניות דעתי צריך להיות מטורף כדי לקנות את הסקודה הזו במחיר שכזה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • רזי

    מה יהיה עם הגיר?.( רק שיחזיק מעמד) ולמה רק שנתיים אחריות??

    כתובת URL מקוצרת: