סקודה אוקטביה החדשה: רשימת המנועים נחשפת

האוקטביה תצויד בארבעה מנועי בנזין TSI וארבעה מנועי דיזל חסכוניים מבעבר כולל דגם Green Line עם 29.4 ק"מ לליטר.

2013 סקודה אוקטביה החדשה

סקודה, שהשיקה את האוקטביה III החדשה לפני מספר שבועות, חושפת את רשימת המנועים המלאה של הדגם החדש, המבוססת כולה על מנועי טורבו, בנזין ודיזל. היצע המנועים כולל 4 מנועים בנזין בהספקים של בין 86-180 כ"ס ו-4 מנועי דיזל בהספקים של בין 90-150 כ"ס. בהמשך יוצעו מנועים נוספים וכן גם גרסת גז טבעי דחוס-CNG וגרסת vRS ספורטיבית.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

האוקטביה החדשה אמנם גדולה ומרווחת יותר מהדגם היוצא, אך בזכות השימוש הפחתת משקל כוללת בין אם באמצעות פלטפורמה קלה יותר או מנועים קלים יותר, כל הדגמים מציגים שיפור משמעותי בצריכת הדלק הנעה בין 17.5 ק"מ לליטר בדגם 1.8TSI ל-29.4 ק"מ לליטר בדגם 1.6TSI Green Line.

 

לפרטים נוספים על האוקטביה 2013 החדשה.

 

מנועי הבנזין:

מנועי הבנזין החדשים הם מסדרת EA211 עם בלוק אלומיניום, המחליפה את סדרת EA111. המנועים החדשים קלים יותר, קטנים יותר (קצרים ב-5 ס"מ), וכל חלקי המנועים והרכיבים התומכים משופרים לעומת סדרת המנועים היוצאת. למעט דגם 86 כ"ס, כל המנועים משודכים למערכת עצור/סע ובלימה רגנרטיבית (Green Tec) ולתיבת 6 הילוכים ידנית או DSG7.

 

מנוע הבסיס הוא מנוע 1.2TSI בהספק של 86 כ"ס ו-16.3 קג"מ המוצע עם תיבת חמישה הילוכים ידנית בלבד ורושם צריכת דלק של 19.2 ק"מ לליטר.

 

המנוע החשוב ביותר הוא מנוע 1.2TSI שאמנם מציע נתונים כמעט וזהים לחלוטין למנוע הנוכחי, 105 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-17.83 קג"מ בין 1,400-4,000 סל"ד, אך צריכת דלק שופרה ועומדת על 20.4 ק"מ לליטר לעומת 16.9 ק"מ לליטר בדגם הנוכחי (תיבה ידנית).

 

סקודה מדלגת על מנוע ה-1.4TSI 122 (נכון להשקת הדגם) ומציע את מנוע ה-1.4TSI החדש (ללא מערכת ACT) עם 140 כ"ס בין 4500-6000 סל"ד ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ בין 1500-3500 סל"ד. מנוע זה מציע צריכת דלק של 18.86 ק"מ לליטר זאת לעומת 15.87 ק"מ לליטר בדגם 122 כ"ס הנוכחי.

 

הגרסה החזקה ביותר (עד להגעתו של דגם ה-vRS הספורטיבי) תוצע עם מנוע 1.8TSI החדש המציע 180 כ"ס בין 4,000-6,200 סל”ד (לעומת 160 כ"ס בדגם הנוכחי) ו-25.5 קג"מ בין 1,500-3,900 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת DSG7 בלבד ומציע צריכת דלק של 17.54 קמ לליטר.

 

 

מנועי הדיזל:

גם מנועי הדיזל של קבוצת פולקסווגן זכו לשדרוג כולל ומשמעותי ומשווקים כעט תחת סדרה EA288. שני מנועים דיזל בארבעה הספקים שונים של בין 90-150 כ"ס ישרתו את האוקטביה החדשה. למעט דגם הבסיס, כל המנועים משודכים למערכת עצור/סע ובלימה רגנרטיבית.

 

דגם הבסיס 1.6TDI מציע הספק של 90 כ"ס ומשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד. צריכת הדלק: 24.4 ק"מ לליטר. מעל דגם זה נמצא דגם 1.6TDI Green Tec בהספק של 105 כ"ס בין 3,000-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ בין 1,500-2,750 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או DSG7 ורושם צריכת דלק של 26.3 ק"מ לליטר, זאת לעומת 21.3 ק"מ לליטר של הדגם הנוכחי (תיבה ידנית).

 

דגם דיזל נוסף, 2.0TDI Green Tec, מציע הבפק של 150 כ"ס בין 3,500-4,000 סל"ד (לעומת 140 כ"ס בדגם הנוכחי) ו-32.6 קג"מ בין 1,750-3,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או DSG6. צריכת דלק: 22.2 ק"מ לליטר, לעומת 18.86 ק"מ לליטר בדגם הנוכחי.

 

גם האוקטביה החדשה תוצע גרסת GreenLine סופר חסכונית, עם מנוע 1.6TDI עם 110 כ"ס, גיר שישה הילוכים ידני וצריכת דלק של 29.4 ק"מ לליטר. גרסה זו נבדלת מהגרסאות האחרות בהנמכת מרכב, שיפורים אווירודינמיים, גיר יחסי העברה ארוכים יותר ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • Tsi

    אתה רק מבלבל את המוח אין לך מושג לרכבים כנראה שאתה נוסע רק בפחנועים קוריאנים או יפנים ירודים תנסה סקודה ותראה מה זה רכב ושלא יעבדו עליכם עם אביזרים ירודים

    כתובת URL מקוצרת:
  • רכביסט

    העיצוב הן החיצוני והן הפנימי שופר קצת אבל באופן כללי עדיין נראה משעמם וחסר השראה ואם הבעיות הרבות שהיו בדגם המוחלף עם המנועים ותיבת ה-DSG תמשכנה אז צריך להיות מטורף כדי לקנות את הרכב הזה שגם ככה צונח במחירון המשומשות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • סקודה

    עם צריכת דלק כזו ואיכות של סקודה, זו הולכת להיות המשפחתית הכי איכותית בישראל! (בעלים של האוקטביה הנוכחית).

    כתובת URL מקוצרת: