סקודה יטי 2013: דגמי 1.8 ו-1.4 טורבו TSI בישראל

סקודה יטי 2013 ישווק מעכשיו גם בגרסת 1.4TSI עם 122 כ"ס וגם בגרסת 1.8TSI עם 153 כ"ס והנעה כפולה. הדגמים יוצעו במחירים של 151 ו-167 אלף שקל בהתאמה.

סקודה יטי 2013 - עכשיו גם בגרסאות 1.4 ו-1.8 TSI

חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס, מרחיבה את היצע דמי היטי בישראל ומשיקה את היטי 2013 בדגמי 1.4 טורבו 122 כ"ס ו-1.8 טורבו 153 כ"ס שיוצע עם הנעה כפולה כסטנדרט. הכנסת הדגמים החדשים היא חלק מההערכות לקראת השינויים בתקנות המיסוי הירוק שיכנסו לתוקפם בתחילת חודש הבא.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

לאור זאת, שיווק של דגם 2.0 טורבו דיזל יופסק. דגם 1.2TSI המוכר ימשיך להיות משווק בגרסה ידנית או אוטו' עם תיבת DSG-7.

 

סקודה יטי בגרסת 1.4TSI מציע הספק מרבי של 122 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט מרבי של 20.3 קג"מ החל מ-1,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים DSG ומספק ביצועים נאים של 10.6 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 182 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומד על 15.1 ק"מ לליטר. דגם זה מוצע במחיר של 151,500 שקל ברמת הגימור Ambition ו-161,500 שקל ברמת הגימור Elegance.

 

סקודה יטי בגרסת 1.8TSI ישווק עם הנעה כפולה כסטנדרט, הספק מרבי של 153 כ"ס ב-4,300 סל"ד ומומנט מרבי של 25.4 קג"מ המתקבל החל מ-1,500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים DSG ומספק ביצועים של 9.0 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 192 קמ"ש . צריכת הדלק המשולבת עומדת על 12.5 ק"מ לליטר. דגם זה מוצע במחיר של 167,500 שקל ברמת הגימור Ambition ו-176,500 שקל ברמת הגימור Elegance.

 

לתקופת ההשקה בלבד, ייהנו הלקוחות משדרוג ללא עלות של חבילת אדוונצ'ר בשווי של 5000 ש"ח המתווספת לרמת הגימור Ambition. החבילה כוללת הגה בן 3 צלעות בציפוי עור, חלונות אחוריים כהים, פסי צד דקורטיביים, ריפוד בד שחור בדוגמא ייחודית, חישוקי סגסוגת 17 אינץ' ואופציה לגג ובתי מראות בצבע שחור.

 

רמת האבזור Ambition כוללת כפתורי שליטה על הרדיו מגלגל ההגה, מראות צד מופעלות חשמלית עם איתות מובנה ומפשיר אדים, מחשב דרך, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית Climatronic, רדיו דיסק מקורי עם שקע יציאה AUX, חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ' ועוד.

 

רמת האבזור-Elegance מוסיפה מערכת בקרת שיוט, כיוון גב תחתון במושבים הקדמיים, צג נתונים דיגיטלי משופר MaxiDot, מערכת סיוע לחנייה ותאורת צד במראות לכניסה נוחה, רדיו דיסק מדגם Bolero עם תמיכה בכרטיס SD, חישוקי סגסוגת בגודל 17 אינץ' ועוד.

 

רמת הבטיחות כוללת מערכת בקרת יציבות ESP, מערכת ABS למניעת נעילת גלגלים, מערכתMSR למניעת נעילת\החלקת גלגלים, מערכת ASR למניעת החלקת גלגלים בתחילת נסיעה, מערכת בלימת עזר הידראולית, 6 כריות אוויר, פנסי ערפל, סייען תאורה אוטומאטי ( Coming home) מערכת לניטור לחץ אוויר ועוד

 

ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס: "עם עלייה של כ- 20 אחוז במכירות דגמי ה- Yeti בהשוואה לשנה שעברה, פופולריות דגם ה-SUV Light של סקודה נמצאת בשיא. אין לנו ספק כי הגדלת מספר דגמי ה- Yeti תעזור ותחזק את מותג סקודה בישראל". במקביל יופסק שיווק גרסת הדיזל בנפח 2.0 ליטר דיזל לאור עליית המחיר הצפויה בשל תקנות המיסוי הירוק החדשות.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

  • אלי

    צודק הבחור לקנות רק דגם משופר כל התוספות שסקודה מקוריים מאוד מוצלחים

    כתובת URL מקוצרת:
  • פיני

    ההתקנה מהחברה נפילה .החיישניים "כמו מקוריים " דפוקים ביחוד התקנה של רדיו מילאנו . <br />בלוטוס התקנה רשלנית. השירות אחרי המכירה גרוע ! לא מכירים אותם דקה אחרי שקניתם !<br />הרדיו נאוריגינלי לא מציאה . אין רמקולים מאחורה גם בדגם המשופר .אין מתנות חינם . אם חשקה נפשכם קנו את הדגם היקר יש לו כבר את כל השיפורים . להתקין לבד יוצא אותו מחיר כמו<br />דגם עם קורס- קונטרול. רכב מדהים מעל ומעבר למצופה .

    כתובת URL מקוצרת:
  • ערן

    למה לא מביאים עם מערכת עצור/סע המביא לחסכון גדול בדלק?<br />נקרא בחו״ל גרין ליין 2<br />יש לי יטי 1.2 אוטומטי אמביטיין - אני והמשפחה מאד נהנים. <br />שימושיות גבוהה

    כתובת URL מקוצרת:
  • אייל 2

    רכבים אלו קיימים בחו"ל כבר מ2010 ...למה רק עכשיו ?<br />ולמה באבזור דל ? כבר היום רכבים רבים (ברמות נמוכות יותר ) מגיעים באבזור נדיב (מסך מגע , בלוטוס, USB, מצלמת רוורס,ציפויים וריפודים משופרים כולל מערכות שמע איכותיות)<br />חבל....מעט מידי וקצת מאוחר מידי<br />לדעתי גג שנה מחליפים דגם

    כתובת URL מקוצרת:
  • יטי

    ועוד דברים נוספים, אבל כן, המחיר בהחלט יקר לרכב שהוא קומפקטי יחסית לקרוסאוברים מהשורה, למרות שהיטי איכותי למדי. הדבר היחידי שלא אהבתי בו ממש זו תנוחת הנהיגה. כאשר הכיסא גבוה, הישיבה מוזרה וכאשר הוא נמוך זה נוח, אבל עם קרוסאובר רוצים להרגיש קצת גבוה אז....

    כתובת URL מקוצרת:
  • ניר

    נו באמת!!!!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • א. נחליאלי

    נשגב מבינתי איך אבזור אלמנטרי כמו הנ"ל לא נמצא ברכב חדש בשנת 2013 .

    כתובת URL מקוצרת: