סקודה פאביה ידנית – רק 69,000 שקל

קבלו את הסופרמיני הזולה בישראל, סקודה פאביה 1.4 ידנית ברמת גימור אמביינט מוצעת ב-69,000 ש"ח בלבד.

סקודה פאביה

הם נלחמים, אתם מרווחים. חטיבת סקודה מבית צ'מפיון יוצאת במבצע החל מה- 15/08 בו תוצע סקודה פאביה אמביינט במחיר של 69,000 שקל בלבד !! כך יוצא שהפאביה הינה הסופר מיני הראשונה בישראל המוצעת במחיר מתחת ל- 70,000 שקל. המבצע יתקיים לתקופת זמן מוגבלת או עד גמר המלאי בכל אולמות הרשת ברחבי הארץ.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הפאביה אמביינט מצועת עם מנוע בנפח 1.4 ליטר, המציע הספק של 86 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט מרבי של 13.5 המושגים ב- 3800 סל"ד. המנוע משודך לגיר ידני חמישה הילוכים ומציע ביצועים של 12.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 174 קמ"ש יחד עם צריכת דלק משולבת של 15.4 ק"מ לליטר. לסקודה פאביה מידות של 3,992 מ"מ אורך, 1,642 מ"מ רוחב, 1,498 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,462 מ"מ.

 

אבזור הפאביה אמביינט שבמבצע לא השתנה במאומה וכולל הגה כוח מתכוונן, מראות צד מופעלות חשמליות, ארבעה חלונות חשמל, נעילה מרכזית, רדיו דיסק מקורי, משענת יד קדמי ועוד. מלבד ההטבה הכספית לרוכשי הדגם במהלך אוגוסט יוצעו גם הסדרי מימון אטרקטיביים. משמעותית לא פחות הינה האספקה המיידית עבור הרוכשים, זאת לאור זמני המתנה של לפחות מספר שבועות עבור דגמים אחרים במותג בשל ביקוש גבוה.

 

קובי בלום, מנהל חטיבת סקודה: "אנו שמחים להציע ללקוחותינו את הסופר מיני הזולה בישראל בתקופה הקרובה. אנו מאמינים ששילוב בין המחיר האטרקטיבי ביותר בישראל לבין יתרונות הפאביה המציעה עיצוב אלגנטי וסולידי, שפע מקום בתא הנוסעים ובתא המטען, אבזור מלא, וחווית נהיגה מהנה, יהפוך את המבצע ללהיט של ממש. יתרה מזאת, מתוך רצון להעניק לרוכשים את החוויה המלאה, הצלחנו במאמץ מול היצרן לשריין מראש מאות רכבים שיסופקו באופן מהיר לרוכשים הראשונים. אנו בטוחים כי מי שיחליט לרכוש אותה, לא יתחרט, ויהפוך לחלק מסיפור ההצלחה הישראלי של הפאביה".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

  • העונג כולו שלי

    גם בפאביה יש 10 ליטר נוספים במיכל הדלק, רק שהם נכללים ברזרבה (ניתן למלא אותם ע"י הלחצן בפיית הדלק)

    כתובת URL מקוצרת:
  • העונג כולו שלי

    נתפסתם על הבדלים קטנים ברמת האיבזור.<br />הפאביה עדיפה כי היא גרמנית. <br />וגם אם היא לא הייתה גרמנית, לפחות היא לא צרפתית.<br />זה לא משנה כמה איבזור תקבל בקליאו או ב206+, מדובר ברכבים צרפתיים, ורכבים צרפתיים נוסעים מצויין, רק חבל שהם לא נוסעים הרבה. וזו בכלל כבר לא סטיגמה, זו המציאות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    25 קילו, פאביה - 1035, קליאו - 1060 קילו, אבל אני מסכים שהקליאו פחות זריזה מהפאביה..

    כתובת URL מקוצרת:
  • לשי

    הקליאו כבדה יותר בכ-100 קילו ועם מונע חלש יותר זה גם אומר שצריך ללחוץ אותה יותר בכדי לקבל את אותו קצב התנועה. <br /><br />בקרת שיוט, לטעמי לפחות זה אחד האביזרים הכי מיותרים בישראל. מערכת שמע לא מקורית יכולה לפעמים להיות יתרון שכן האיכות של מערכות קבועות לא תמיד טובה.<br /><br />בסך הכל, שתי מכוניות טובות במחיר מצוין והלוואי שזה ימשיך ככה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דני

    בפאביה 45, בקליאו 55 ליטר, מה שמקנה טווח נסיעה ענק על מיכל אחד! נהג חסכוני יוכל בכיף להצליח לעשות 900 ק"מ על מיכל. כמוכן אם מישהו מתייחס גם לדרגת הזיהום כקריטריון לרכישה אז דרגה 3 לקליאו, 4 לפאביה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    הבגאז', 5 כוכבי בטיחות, 6 כריות אוויר ונוחות צרפתית שעליה אין מחלוקת אך ללא סטריאו מקורי. חלונות חשמל מאחור לדעתי לא נחוצים ל90% מהלקוחות של רכבים אלה.. דעתי לא סגורה ב100% אך אני נוטה לקליאו בראיה הכוללת. אם מישהו חולק עלי, אשמח לקרוא את סיבותיו..

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    קליאו.. התא נוסעים יותר קטן בצורה ניכרת בפאביה: הבדל של 8 ס"מ ברוחב הכללי ו12 ס"מ בבסיס הגלגלים לטובת הקליאו" 1.72 ו2.58 מטר בהתאמה. אומנם הפאביה יותר זריזה אך פחות חסכונית לפי הנתונים, יש רק שנתיים אחריות, טיפולים יקרים של צ'מפיון, רק 4 כריות אוויר, 4 כוכבי בטיחות. הקליאו מגיעה עם בקרת שיוט + מגביל מהירות, פנסי ערפל קדמיים, חלונות כהים א-טרמיים בדלתות האחוריות +

    כתובת URL מקוצרת: