סקודה ראפיד ספייסבק (האצ'בק) – הפרטים המלאים

הראפיד ספייסבק, גרסת החמש דלתות הצ'בק של הראפיד המכוונת למשפחות צעירות, הושקה בתערוכת פרנקפורט וצפויה לנחות בישראל בשנה הבאה.

2014 סקודה ראפיד ספייסבק - גרסת ההאצ'בק של הראפיד

סקודה השיקה בתערוכת פרנקפורט 2013 את גרסת ההאצ'בק החדשה של הראפידראפיד ספייסבק - אותה חשפה סקודה לראשונה לפני כחודשיים. כמו הראפיד 'סדאן', גם הספייסבק מיועדת בעיקר עבור משפחות המחפשות מכונית עם מרווח - לנוסעים ומטען - של מכונית שפחתית אך כזו הנושאת תג מחיר נמוך יותר, כאשר הספייסבק, מבין שתי גרסאות הראפיד, תנסה לקסום למשפחות צעירות ומערב אירופאיות.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

עוד לפני שניגש לתוכן, הפייסבק כוללת את העדכון הקל שעברה הראפיד לדגם 2014, עדכון הכולל אופציה לפנסי קסנון מוזלים, גלגל הגה חדש בעל 3 צלעות, גימור בשחור פסנתר מסביב למערכת השמע וגימור במספר אפשרויות לאורך הדשבורד, הדלתות וגלגל ההגה, ברמת הגימור אלגאנס. לא פחות חשוב, העדכון כולל תפעול של כל חלונות החשמל מעמדת הנהג ולא רק השניים הקדמיים כמו בדגם המשווק כיום.

 

לראפיד ספייסבק מידת אורך של 4,304 מ"מ, קצרה ב-180 מ"מ מהראפיד 'סדאן' מה שהקטין את נפח תא המטען ב-115 ליטר לכדי 415 ליטר, מהצד השני, זהו נפח הגדול מרוב המשפחתיות האצ'בק המשווקות בישראל. שאר המידות זהות בין גרסאות הראפיד כולל בסיס הגלגלים העומד על 2,602 מ"מ.

 

עם הראפיד ספייסבק, סקודה מציגה לראשונה את פנסי הקסנון המוזלים שלה (אופציה), אותם נמצא בעתיד בדגמים נוספים של החברה. לפנסים אלו עוצמת הארה של 2000 [lm], נתון זה מאפשר להתקין את הפנסים ללא צורך במערכת צידוד אוטו' או מערכת מתזים לפנסים מה שמוזיל משמעותית את מחירם. כאמור, הראפיד ספייסבק מכוונת יותר למערב אירופואים, המעדיפים את תצורת ההאצ'בק על הסדאן, ולכן היא מוצעת עם חבילת STYLE+ הכוללת חלון גג פנורמי מלא עם גימור בשחור על דלת תא המטען וחישוקי גלגלים בעיצוב ייחודי לגרסה זו (ברמת הגימור אלגאנס בלבד).

 

 

סקודה ראפיד ספייסבק - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

הראפיד האצ'בק תצויד באותם מנועים של הראפיד הרגילה: שלושה מנועי בנזין בהספקים של 75-122 כ"ס ומנוע דיזל אחד בשני הספקים של 90-105 כ"ס, כולל גרסת גרין-ליין חסכונית במיוחד עם צריכת דלק של 26.3 ק"מ לליטר. רוב הדגמים יוצעו בגרסאות 'Green tec' (עצור/סע ובלימה רגנרטיבית) המציגות שיפור של עד 5% בצריכת הדלק.

 

הראפיד האצ'בק, בזכות היותה קלה במעט מהראפיד הרגילה, מציגה קיזוז של עשירית שנייה בנתון 0-100 קמ"ש אך למרות זאת, צריכת הדלק זהה בין הגרסאות.

 

מנועי הבנזין:

מנוע 1.2MPI 1.2TSI 1.2TSI 1.4TSI
תיבת הילוכים 5M 5M 5M 7DSG
הספק (כ"ס/סל"ד) 5400/75 85/4800 105/5000 122/5000
מומנט/סל"ד 11.4/3750 16.3/1500-3500 17.8/1550-4100 20.4/1500-4000
מהירות מרבית (קמ"ש) 172 180 193 203
0-100 קמ"ש (ש') 13.8 11.7 10.2 9.4
צריכת דלק ק"מ/ליטר 17.2 19.6 18.5 17.2

 

מנועי הדיזל:

מנוע 1.6TDI 1.6TDI 1.6TDI 1.6TDI
תיבת הילוכים 5M 7DSG 5M 5M
הספק (כ"ס/סל"ד) 90/4200 90/4200 90/4200 105/4400
מומנט/סל"ד 23.4/1500-2500 23.4/1500-2500 23.4/1500-2500 25.5/1500-4000
מהירות מרבית (קמ"ש) 182 182 - 190
0-100 קמ"ש (ש') 11.9 12.1 - 10.3
צריכת דלק ק"מ/ליטר 22.7 22.2 26.3 22.7

 

בתחום הבטיחות, הראפיד ספייסבק מוצעת עם אותו אבזור בטיחות של הראפיד, אבזור הכולל 6 כריות אוויר, מערכת ניתור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת בקרת יציבות, מערכת למניעת הידרדרות ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

  • ציני

    ניראה לי שרחב טוב,,,, חוץ מעיצוב אבל יותר יפה מפאביה

    כתובת URL מקוצרת:
  • שוקי

    קצת ארוכה מדי,<br />אם היו עושים את הפאביה בדיוק ככה רק קצרה יותר הייתי רץ לקנות.<br /><br />יפה במיוחד עם הגימור השחור שנמשך עד הדלת החמישית.<br /><br />רואים שלישראלים אין טעם..מאוהבים בi30, פאר היצירה..פחח.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    קצת לשנות מאחור! זה לא הסדאן זה לא אותו האוטו

    כתובת URL מקוצרת:
  • יצחק

    בטח לא כמו הקונספט שהוצג לפני כמה שנים. כניראה שהם רצו בכלל סטיישן (ככה היא גם ניראית) אבל אז נזכרו שתהיה גם פאביה סטיישן ולא רצו מתחרה מבית שיצא להם סכום 0.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אהרון

    אך פונקציונלי ביותר .

    כתובת URL מקוצרת:
  • מיקי

    אין מכניות יותר מכוערות מסקודה ..וזאת דומה לפליסיה)

    כתובת URL מקוצרת: