עדיין כקונספט: הונדה סיוויק טייפ R החדשה

עם עיצוב עדכני וקרוב במיוחד לדגם הייצור, סיוויק טייפ R החדשה תציע הספק של כ-300 כ"ס והבטחה להיות מכונית ההנעה הקדמית המהירה ביותר על הנורבורגרינג.

2014 הונדה סיוויק טייפ R קונספט

הונדה חושפת מספר תמונות של הסיוויק טייפ R החדשה ששיווקה יחל בשנה הבאה. היא אמנם עדיין מוגדרת כקונספט ושונה רק בצביעה החיצונית מהקונספט לדגם שהונדה הציגה מוקדם יותר השנה בתערוכת ז'נבה, אך העיצוב, הדרמתי למדי יש לומר, קרוב למדי לעיצוב של גרסת הייצור שתוצג כאמור בשנה הבאה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הונדה עדיין לא חושפת מה ההספק המרבי המתקבל ממנוע ה-2.0 ליטר טורבו i-VTEC המותקן בחזית של הדגם והיא עדיין מסתפקת בהצהרה של "הספק של מעל ל-280 כ"ס". במילים אחרות, תצפו להספק מרבי של כ-300 כ"ס, גם לנוכח העובדה שהקו האדום עומד על 7,000 סל"ד גבוהים למדי עבור מנוע טורבו, ולמומנט מרבי של כ-40.8 קג"מ. הכוח אל הגלגלים הקדמיים יעבור דרך תיבת 6 הילוכים ידנית.

 

בהונדה מבטיחים שהסיוויק טייפ R החדשה תעניק "חווית נהיגה מסעירה" וכן שהיא תהיה מכונית ההנעה הקדמית המהירה ביותר על מסלול הנורבורגרינג הגרמני. זה אומר שהסיוויק טייפ R החדשה צריכה לרדת מזמן של 7 דקות ו-54.3 שניות של המגאן RS 275 טרופי R, המכונית שהחזירה לאחרונה את השיא לידי רנו מידיה של סיאט לאון קופרה החדשה.

 

ראש הפרויקט של הסוויק טייפ R החדשה מציין ש"להונדה היו ארבעה דגמי טייפ R: להשוואה סיוויק, אינטגרה, אקורד ו-NSX. המנוע המותקן בסיוויק טייפ R החדשה חסר תחרות לעומתם בכל הקשור לכוח , מומנט ותגובת מנוע." הבחירה של הונדה בתיבת הילוכים ידנית ולא בכפולת מצמדים כמו ברוחב המתחרות כיום הייתה לפי ראש הפרויקט הבחירה הברורה בכדי "למקסם את ההנאה של הנהג במכונית שכולה נועדה לנהיגה טהורה".

 

הסיוויק טייפ R החדשה תצויד בכפתור 'R+' על גלגל ההגה, לחיצה עליו תציע תגובת מנוע חדשה יותר יחד עם כיול שונה להיגוי ולמערכת הבולמים האדפטיביים. "במוד הסטנדרטי הסיוויק טייפ R היא מכונית זריזה באופן יוצא דופן, מכונית ספורט ליום יום... לחיצה על כפתור 'R+', יוצרת מכונית בעלת אופי שונה בצורה כבירה ומצב זה מיועד למסלול".

 

בנוסף לכך, הונדה התקינה בדגם מערכת מכנית 'steer axis' שנועדה לצמצם למינימום את לוחמת המומנט במערכת היגוי. הסיוויק טייפ R זוכה להנמכת מרכב של 30 מ"מ לעומת הסיוויק האצ'בק הרגילה עליה מבוסס הדגם, יחד עם תוספת נכבדה של אמצעים אווירודינמיים להגדלת כוח ההצמדה במהירויות גבוהות.

 

לצידו של הקונספט, הונדה תציג עוד כמה דגמים חשובים לא פחות, את הונדה ג'אז החדשה שתוצג לראשונה בגרסתה האירופאית, את הקרוסאובר הקומפקטי הונדה HR-V החדש וכן את מתיחת הפנים להונדה סיוויק - האצ'בק וטורר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות