פולקסווגן אפ GT – חזרתה של ה-GTI המקורית

פולקסווגן אפ GT, תצויד במנוע 1.0TSI חדש 110 כ"ס ועם נתונים כמעט וזהים לדור הראשון של גולף GTI.

פולקסווגן UP GT - חזרה למקורות של ה-GTI הראשונה

פולקסווגן, כבר אישרה, פחות או יותר, שהיא תציג בקרוב את גרסת ה-GT לפולקסווגן אפ העירונית, אותה ראינו כקונספט בתערוכת פרנקפורט האחרונה. עכשיו, נחשפים הנתונים הטכניים ראשונים של ה-אפ GT.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

פולקסווגן אפ GT, היא נסיון של פולקסווגן להחיות את הדור הראשון של הגולף GTI. בתחום המידות, הזהות כמעט מוחלטת כאשר לאפ מידות של: 3.54 מטר אורך, 1.64 מטר רוחב, 1.48 מטר גובה ובסיס גלגלים של 2.42 מ"מ ואילו ל-GTI דור ראשון (שלוש דלתות 1976) מידות של: 3,70 מטר אורך, 1.63 מטר רוחב, 1.39 מטר גובה ובסיס גלגלים של 2.40 מטר. ההבדל העיקרי בין הדגמים הוא המשקל שעמד ב-GTI המקורית על 810 ק"ג ואילו ב-אפ GT הוא צפוי לעמוד על כ-960 ק"ג (885 ק”ג פחות נהג).

 

בחרטומה של ה-אפ GT, יעמוד מנוע TSI חדש על בסיס מנוע השלושה צילינדרים של ה-אפ. ההספק יעמוד על 110 כ"ס והמומנט על 17.8 קג"מ. המנוע ישודך לתיבת שישה הילוכים ידנית ויציע ביצועים של 8.5 שניות 0-100 קמ"ש (9 שניות ב-GTI) ומהירות מרבית של 195 קמ"ש (185 קמ"ש ב-GTI ). לגולף GTI המקורית MK1, היה מנוע 1.6 ליטר עם הזרקת דלק ישירה (הראשונה לעשות שימוש בזה) בהספק של 110 כ"ס ומומנט של 14.3 קג"מ. צריכת הדלק ב-אפ GT תעמוד על 22.2 ק"מ לליטר.

 

מישהו הבוחן בימים אלו בעצמו את אפ GT קונספט, הוא לא אחר מאשר יו"ר קבוצת פולקסווגן מרטין וינטרקורן הנוהג באפ הרגילה אך שבה מותקן מנוע ה-TSI החדש עם 110 כ"ס (הרכב השחור בתמונות).

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות