פולקסווגן משיקה את הג'טה 2011 החדשה בישראל והפעם היא מגיעה מצוידת בכל מה שנדרש בכדי להתחרות בסגמנט המשפחתיות והמנהלים!.

פולקסווגן גטה החדשה 2011

פולקסווגן ג'טה החדשה (דור 6) השוקה היום (ב') ע"י חטיבת פולקסווגן בצ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל. הג'טה החדשה, שלראשונה היא דגם בפני עצמו ולא גולף סדאן, מציעה מידות של משפחתית מהשורה עם בסיס גלגלים של 2.65 מטר ומוצעת עם מבחר מנועי בנזין ודיזל ועם תיבת הילוכים ידנית או DSG אוטומטית (רובוטית).

 

בצ'מפיון מוטורס מקווים שהג'טה החדשה תצליח כמו זו היוצאת אשר מכרה כ-6000 יחידות בין השנים 2010-2011, כאשר חלק נכבד ישווק עבור ציי רכב (בגרסת 1.2 שתגיע בהמשך). בפולקסווגן מצפים למכור בשנה הראשונה להשקה, לפחות 2,500 רכבים (הקצאה מוגבלת). עם מחיר בסיס הרחוק כיום מפורד פוקוס ויונדאי i35 בצ'מפיון משווים את גרסת ה-1.4 למכוניות המנהלים כמו אוונסיס ומאזדה 6.

 

לפולקסווגן ג'טה מידות של משפחתית מכובדת וכיום היא יותר פאסאט קטנה עם אורך של 4,644 מ"מ, רוחב של 1,778 מ"מ, גובה של 1,482 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,651 מ"מ ונפח תא מטען מכובד ביותר של 510 ליטר. הג'טה החדשה, ארוכה ב-90 מ"מ, רחבה פחות ב-3 מ"מ, גבוהה ב-23 מ"מ ובסיס הגלגלים התארך ב-73 מ"מ ובנוסף, מרווח הרגליים מאחור גדל ב-67 מ"מ ומרווח הכתפיים גדל ב-14 מ"מ.

 

פולקסווגן ג'טה החדשה - מנועים,ביצועים,צריכת דלק:

הג'טה החדשה תשווק בתחילה עם מנוע בנזין אחד בשני הספקים: 1.4 TSI בהספק של 122 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט של20.4 קג"מ המתקבל בין 1,500-4,000 סל"ד. מנוע זה ישודך לתיבת שבעה הילוכים DSG אוטומטית בלבד. עם מנוע זה צריכת הדלק עומדת על כ-16.7 ק"מ לליטר והביצועים שמספק מנוע זה עומדים על 9.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 202 קמ"ש. ברמת הגימור הבסיסית מחירה של הג'טה החדשה יעמוד על 138,900 ש"ח. גרסה זו תשווק ברמת הגימור trendline בלבד.

 

הגרסה הבכירה תצויד במנוע 1.4TSI בהספק של 160 כ"ס ב-5,800 סל"ד ומומנט של 24.5 קג"מ המתקבל בין 1,500-4,000 סל"ד. צריכת הדלק עם מנוע זה ותיבת DSG-7 עומדת על 16.7 ק"מ לליטר. הביצועים שמנוע זה מספק עומדים על 8.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 221 קמ"ש. גרסה זו תשווק ברמת הגימור הגבוהה Highline בלבד במחיר של 168,900 ש"ח.

 

בחודשים הקרובים (פברואר 2012), תוסיף צ'מפיון מוטורס יחידת בסיס זולה יותר לג'טה החדש עם מנוע 1.2 TSI בהספק של 105 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט של 17.9 קג"מ המתקבל בין 1,500-4,000 סל"ד. מנוע זה ישודך לתיבת 7 הילוכים DSG אטומטית. עם מנוע זה צריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-17.5 ק"מ לליטר והביצועים שמספק מנוע זה עומדים על 10.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. המחיר צפוי להיות מעל ל-120 אלף ש"ח, ככל הנראה 124,900 ש"ח (בצ'מפיון מוטורס ציינו שלא לצפות למחיר הסטנדרטי של 120 אלף).

 

ג'טה החדשה תשווק גם בגרסת דיזל אשר תוצע בעיקר עבור שוק המוניות: 1.6 ליטר TDI בהספק של 105 כ"ס ב-4,400 סל"ד ומומנט של 25.4 קג"מ המתקבל בין 1,500-2,500 סל"ד. מנוע זה ישודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית או DSG-7, צריכת הדלק של הדגם הידני עומדת על 22.2 ק"מ לליטר ו-21.3 ק"מ לליטר עם תיבת DSG-7. הביצועים זהים עבור שתי תיבות ההילוכים: 11.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של190 קמ"ש. מחיר הבסיס של גרסת הדיזל עומד על 134,900 ש"ח עבור הדגם הידני ו-144,900 עבור דגם DSG.

 

פולקסווגן ג'טה תשווק בשתי רמות גימור עיקריות: טרנדליין והייליין. רמת הגימור הבסיסית כוללת בין היתר בקרת אקלים דו אזורית, מערכת שמע מקורית RCD 310 עם 8 רמקולים (RCD 510 ברמת הגימור הייליין) חלונות ומראות חשמל, חישוקי 16 אינץ' (קלים ברמת הגימור הייליין), משענת יד מרכזית עם תאי אחסון, גלגל ההגה בעל 3 חישורים כולל לחצני שליטה על מערכת השמע ומחשב הדרך (רק עבור דגמי הבנזין) ועוד. בתחום הבטיחות, מוצעת הג'טה החדשה עם שש כריות אוויר כסטנדרט וציון של חמישה כוכבי בטיחות במבחני הריסוק  NCAP.

פולקסווגן ג'טה החדשה - המפרט המלא

תזכורת: פולקסווגן השיקה את הג'טה החדשה עבור השוק האמריקאי (לפני כחצי שנה) ועבור השוק האירופאי בשתי גרסאות שונות. שתי הגרסאות אמנם בעלות מראה חיצוני דומה, אך אלו גרסאות שונות למדי כאשר הגרסה האירופאית היא זו המשווקת כאן בישראל והיא גם האיכותית יותר.

 

ההבדלים העיקריים בין הגרסאות הם: הגרסה האירופאי מצוידת מתלים מתקדמים יותר מאחור מסוג מתלה רב חיבורי. ההיגוי הוא אלקטרו-מכני בניגוד להידראולי בגדם האמריקאי. הבדל מכני נוסף הוא בלמי דיסק גם מאחור בדגם האירופאי לעומת תוף באמריקאי.  ישנו גם הבדל בהיצע המנועים בין הגרסאות. בעוד הגרסה האירופאית עושה שימוש במנועי בנזין מסדרת TSI, הגרסה האמריקאית עושה שימוש במנועים אטמוספריים (למעט גרסת 2.0TSI). מעבר להבדלים המכניים, ישנו הבדל גם באיכות החומרים, תא הנוסעים בגרסה האירופאית עושה שימוש בחומרי דיפון איכותיים יותר כגון הדשבורד העשוי כולו מחומר רך ואיכותי כמו בגולף המוכרת, לעומת פלסטיק קשיח בגרסה האמריקאית.

 

רמי חזן, מנהל חטיבת פולקסווגן: "עם מספרי מסירות שהוכפלו בשנתיים האחרונות, הג'טה היוצאת הצליחה לבסס את המותג בצמרת המותגים בישראל, וייצרה עבורו מספרי שיא. בניגוד לרוב הדגמים האחרים בסגמנט, הביקוש לג'טה הגיע מהקהל עצמו, כשהרכב מייצג עבור הקהל הישראלי את השילוב המוצלח והייחודי של התכונות המוכרות מבית פולקסווגן. הג'טה החדשה עשתה "קפיצת מדרגה" ושודרגה ללא היכר תוך שהיא הופכת כבר עכשיו לסיפור הצלחה עולמי עם ביקוש שעולה על הקיים. הדגם החדש גדול ומרווח יותר, עם עיצוב מלוטש המגיע מסגמנטים גבוהים יותר, חבילת בטיחות גבוהה כסטנדרט, ומנועי טורבו מתקדמים. בזכות יתרונות אלו, אנו בטוחים כי הג'טה החדשה, בשלב הראשון עם דגם ה- 1.4 ליטר, ובהמשך עם הדגם הבסיסי של ה- 1.2 ליטר, תמשיך להיות להיט בקרב קהל הלקוחות, ותבסס את המותג כמותג האירופאי המוביל בישראל".

volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0a
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0a
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0b
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0b
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0c
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0c
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0d
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0d
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0e
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0e
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0f
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0f
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_01
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_01
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_02
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_02
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_03
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_03
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_04
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_04
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_05
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_05
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_06
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_06
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_07
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_07
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_08
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_08
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_09
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_09
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_1a
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_1a
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_1b
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_1b
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_1c
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_1c
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_1d
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_1d
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_1e
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_1e
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_1f
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_1f
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_10
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_10
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_11
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_11
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_12
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_12
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_13
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_13
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_14
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_14
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_15
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_15
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_16
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_16
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_17
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_17
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_18
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_18
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_19
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_19
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_20
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_20
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_21
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_21
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_22
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_22
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_23
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_23
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_24
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_24
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_28
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_28

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 17

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.