פולקסווגן ג'טה החדשה בישראל – החל מ-138,900 שקל

פולקסווגן משיקה את הג'טה 2011 החדשה בישראל והפעם היא מגיעה מצוידת בכל מה שנדרש בכדי להתחרות בסגמנט המשפחתיות והמנהלים!.

פולקסווגן גטה החדשה 2011

פולקסווגן ג'טה החדשה (דור 6) השוקה היום (ב') ע"י חטיבת פולקסווגן בצ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל. הג'טה החדשה, שלראשונה היא דגם בפני עצמו ולא גולף סדאן, מציעה מידות של משפחתית מהשורה עם בסיס גלגלים של 2.65 מטר ומוצעת עם מבחר מנועי בנזין ודיזל ועם תיבת הילוכים ידנית או DSG אוטומטית (רובוטית).

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בצ'מפיון מוטורס מקווים שהג'טה החדשה תצליח כמו זו היוצאת אשר מכרה כ-6000 יחידות בין השנים 2010-2011, כאשר חלק נכבד ישווק עבור ציי רכב (בגרסת 1.2 שתגיע בהמשך). בפולקסווגן מצפים למכור בשנה הראשונה להשקה, לפחות 2,500 רכבים (הקצאה מוגבלת). עם מחיר בסיס הרחוק כיום מפורד פוקוס ויונדאי i35 בצ'מפיון משווים את גרסת ה-1.4 למכוניות המנהלים כמו אוונסיס ומאזדה 6.

 

לפולקסווגן ג'טה מידות של משפחתית מכובדת וכיום היא יותר פאסאט קטנה עם אורך של 4,644 מ"מ, רוחב של 1,778 מ"מ, גובה של 1,482 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,651 מ"מ ונפח תא מטען מכובד ביותר של 510 ליטר. הג'טה החדשה, ארוכה ב-90 מ"מ, רחבה פחות ב-3 מ"מ, גבוהה ב-23 מ"מ ובסיס הגלגלים התארך ב-73 מ"מ ובנוסף, מרווח הרגליים מאחור גדל ב-67 מ"מ ומרווח הכתפיים גדל ב-14 מ"מ.

 

פולקסווגן ג'טה החדשה - מנועים,ביצועים,צריכת דלק:

הג'טה החדשה תשווק בתחילה עם מנוע בנזין אחד בשני הספקים: 1.4 TSI בהספק של 122 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט של20.4 קג"מ המתקבל בין 1,500-4,000 סל"ד. מנוע זה ישודך לתיבת שבעה הילוכים DSG אוטומטית בלבד. עם מנוע זה צריכת הדלק עומדת על כ-16.7 ק"מ לליטר והביצועים שמספק מנוע זה עומדים על 9.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 202 קמ"ש. ברמת הגימור הבסיסית מחירה של הג'טה החדשה יעמוד על 138,900 ש"ח. גרסה זו תשווק ברמת הגימור trendline בלבד.

 

הגרסה הבכירה תצויד במנוע 1.4TSI בהספק של 160 כ"ס ב-5,800 סל"ד ומומנט של 24.5 קג"מ המתקבל בין 1,500-4,000 סל"ד. צריכת הדלק עם מנוע זה ותיבת DSG-7 עומדת על 16.7 ק"מ לליטר. הביצועים שמנוע זה מספק עומדים על 8.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 221 קמ"ש. גרסה זו תשווק ברמת הגימור הגבוהה Highline בלבד במחיר של 168,900 ש"ח.

 

בחודשים הקרובים (פברואר 2012), תוסיף צ'מפיון מוטורס יחידת בסיס זולה יותר לג'טה החדש עם מנוע 1.2 TSI בהספק של 105 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט של 17.9 קג"מ המתקבל בין 1,500-4,000 סל"ד. מנוע זה ישודך לתיבת 7 הילוכים DSG אטומטית. עם מנוע זה צריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-17.5 ק"מ לליטר והביצועים שמספק מנוע זה עומדים על 10.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. המחיר צפוי להיות מעל ל-120 אלף ש"ח, ככל הנראה 124,900 ש"ח (בצ'מפיון מוטורס ציינו שלא לצפות למחיר הסטנדרטי של 120 אלף).

 

ג'טה החדשה תשווק גם בגרסת דיזל אשר תוצע בעיקר עבור שוק המוניות: 1.6 ליטר TDI בהספק של 105 כ"ס ב-4,400 סל"ד ומומנט של 25.4 קג"מ המתקבל בין 1,500-2,500 סל"ד. מנוע זה ישודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית או DSG-7, צריכת הדלק של הדגם הידני עומדת על 22.2 ק"מ לליטר ו-21.3 ק"מ לליטר עם תיבת DSG-7. הביצועים זהים עבור שתי תיבות ההילוכים: 11.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של190 קמ"ש. מחיר הבסיס של גרסת הדיזל עומד על 134,900 ש"ח עבור הדגם הידני ו-144,900 עבור דגם DSG.

 

פולקסווגן ג'טה תשווק בשתי רמות גימור עיקריות: טרנדליין והייליין. רמת הגימור הבסיסית כוללת בין היתר בקרת אקלים דו אזורית, מערכת שמע מקורית RCD 310 עם 8 רמקולים (RCD 510 ברמת הגימור הייליין) חלונות ומראות חשמל, חישוקי 16 אינץ' (קלים ברמת הגימור הייליין), משענת יד מרכזית עם תאי אחסון, גלגל ההגה בעל 3 חישורים כולל לחצני שליטה על מערכת השמע ומחשב הדרך (רק עבור דגמי הבנזין) ועוד. בתחום הבטיחות, מוצעת הג'טה החדשה עם שש כריות אוויר כסטנדרט וציון של חמישה כוכבי בטיחות במבחני הריסוק  NCAP.

פולקסווגן ג'טה החדשה - המפרט המלא

תזכורת: פולקסווגן השיקה את הג'טה החדשה עבור השוק האמריקאי (לפני כחצי שנה) ועבור השוק האירופאי בשתי גרסאות שונות. שתי הגרסאות אמנם בעלות מראה חיצוני דומה, אך אלו גרסאות שונות למדי כאשר הגרסה האירופאית היא זו המשווקת כאן בישראל והיא גם האיכותית יותר.

 

ההבדלים העיקריים בין הגרסאות הם: הגרסה האירופאי מצוידת מתלים מתקדמים יותר מאחור מסוג מתלה רב חיבורי. ההיגוי הוא אלקטרו-מכני בניגוד להידראולי בגדם האמריקאי. הבדל מכני נוסף הוא בלמי דיסק גם מאחור בדגם האירופאי לעומת תוף באמריקאי.  ישנו גם הבדל בהיצע המנועים בין הגרסאות. בעוד הגרסה האירופאית עושה שימוש במנועי בנזין מסדרת TSI, הגרסה האמריקאית עושה שימוש במנועים אטמוספריים (למעט גרסת 2.0TSI). מעבר להבדלים המכניים, ישנו הבדל גם באיכות החומרים, תא הנוסעים בגרסה האירופאית עושה שימוש בחומרי דיפון איכותיים יותר כגון הדשבורד העשוי כולו מחומר רך ואיכותי כמו בגולף המוכרת, לעומת פלסטיק קשיח בגרסה האמריקאית.

 

רמי חזן, מנהל חטיבת פולקסווגן: "עם מספרי מסירות שהוכפלו בשנתיים האחרונות, הג'טה היוצאת הצליחה לבסס את המותג בצמרת המותגים בישראל, וייצרה עבורו מספרי שיא. בניגוד לרוב הדגמים האחרים בסגמנט, הביקוש לג'טה הגיע מהקהל עצמו, כשהרכב מייצג עבור הקהל הישראלי את השילוב המוצלח והייחודי של התכונות המוכרות מבית פולקסווגן. הג'טה החדשה עשתה "קפיצת מדרגה" ושודרגה ללא היכר תוך שהיא הופכת כבר עכשיו לסיפור הצלחה עולמי עם ביקוש שעולה על הקיים. הדגם החדש גדול ומרווח יותר, עם עיצוב מלוטש המגיע מסגמנטים גבוהים יותר, חבילת בטיחות גבוהה כסטנדרט, ומנועי טורבו מתקדמים. בזכות יתרונות אלו, אנו בטוחים כי הג'טה החדשה, בשלב הראשון עם דגם ה- 1.4 ליטר, ובהמשך עם הדגם הבסיסי של ה- 1.2 ליטר, תמשיך להיות להיט בקרב קהל הלקוחות, ותבסס את המותג כמותג האירופאי המוביל בישראל".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (17)

  • שלומי

    מי שלא נהג בפולקסווגן ולא הרגיש מהי איכות , מה זה תפקוד של גיר חכם שיודע להבין את ראש הנהג ואת המנוע שעובד כמו שעון שוויצרי , יכול להשוות פולקסווגן וסקודה לפורד ויונדאי או רכב יפני אחר , גם אם הרכב יקר ב 10000 ש"ח זה כלום לרכבים אלו ולא הזכרתי את צריכת הדלק שמנועי הTSI חסכוניים משמעותית

    כתובת URL מקוצרת:
  • קובי

    ואני אומר לכם שבשני המנועים 1.2 ו 1.4 TSI הרכבים מתבססים על אותה פלטפורמה במיוחד במנועים ובגיר והאוקטביה עדיפה בגלל המחיר. אז למה לקנות ג'טה אם האוקטביה זו אחותה התאומה? בגלל שהיא קצת יותר יפה? לא בטוח.. בעיני המתבונן.. אני מתלבט כרגע על רכב חדש והמועמדים שלי הם אוקטביה, יונדאי i35 והונדה וכרגע אני יותר בכיוון האוקטביה..

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוני ש

    אבל זה אחד המקרים בהם המדינה מעוורת את עיניי האזרחים בוועדת ריכוזיות בענף הרכב. במקרה של רכבים, המס הוא החלק היותר בעייתי, לאחר שזה ירד יהיה באמת ניתן לתקן את כשל השוק/ריכוזיות. למרות שגם כאן ניתן לטפל באמצעות העלאת שווי המס על רכבי ליסינג, כמו בעולם מאוזן שוק הליסינג אל צריך להיות יותר מ-30%. <br /><br />כאשר זה יקרה, כל עולם הרכב הישראלי יהיה תחרותי יותר, שרותי יותא וכו'.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דני

    מחירי רכב מופקעים הם לא גזירה משמיים.<br />זה כשל שוק חמור במאפיית ענף הרכב, בתוספת של מס שערורייתי.<br />בדיוק על זה קמה המחאה החברתית

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוני ש

    פולקסווגן יקרה יותר משאר החברות גם באירופה אז על מה התלונות? מי שרוצה משלם, מי שלא, כותב טקבקים:-)

    כתובת URL מקוצרת:
  • ניצן

    במערכת RCD 310 הבסיסית, אין חיבור USB, במערכת RDC 510 יש כניסה לכרטיס זיכרון מסוג SD. ישנה אפשרות לרכוש VW MDI שזה חיבור מקורי של פולקסווגן עבור USB או IPOD וכו' אבל זה מאוד יקר, אופציה אחרת זה של חברות אחרות כגון Dension.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני

    האם יש חיבור USB לגטה החדשה?

    כתובת URL מקוצרת:
  • נתן ש

    כבעלים של ה'טה הנוכחית, ברגע שתגיע גרסת ה-1.2 TSI, אני אעבור אליה,.<br /><br />נכון, הג'טה יקרה יחסית, אך היא גם נותנת יותר וזה לא משהו שמודדים רק בשקל, המגיבים כאן מזכירים לי פעם הישראלי היה מודד ערך של רכב לפי אורך המכונית או שקל/למטר. מי שמודד את החיים רק בכסף, שיקנה אלטו אחרת זה בזבוז.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אור

    כולם בוכים-"צדק חברתי" וממשיכים לקנות מכוניות חדשות<br />[כל חודש קרוב ל20000 מכוניות חדשות שעולות לכבישים] <br />מישהו יכול לענות לי למה אנשים בוכים?, כי אני עדיין לא הצלחתי להבי!!!ן

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריק

    מי צריך רכב מקסיקני ב-140K? יש כל כך הרבה חלופות טובות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דני

    תראה איזה דיונים טכניים כלכליים רציניים ומלומדים יש מעליך על השוואות רכבים בסיסיים וממוצעים ביותר במחירם של בית בארה"ב...

    כתובת URL מקוצרת:
  • אורי

    ב-140000 ש"ח אתה קונה באירופה אחלה מרצדס.<br />כאן דוחפים לנו משפחתית אירופאית ממוצעת, ובחצי כח קניה...!!<br />אני לא מבין את המרוץ כאן לרכב חדש במחיר מופקע.<br />ישראלים!<br />אתם כולכם טמבלים! <br />הגיע הזמן שתתעוררו!

    כתובת URL מקוצרת:
  • שביט

    זו הג'טה האירופאית ולא האמריקאית!

    כתובת URL מקוצרת:
  • רכביסט

    תודות לצ'מפיון במאזדה ובטויוטה מזה רועדים מפחד עכשיו, הרי מי יקנה עכשיו האוונסיס (הנמכרת ביותר בקבוצת מכוניות המנהלים בקרב הרוכשים הפרטיים ולא הליסינג) ב-158,000 או את ה-6 המפוארת ב-162,000 האמינות והמוערכות כשהוא יכול לקנות ב-168,000 את הג'טה הלא אמינה שספגה ביקורת קטלנית בקונסיומר ריפורט....

    כתובת URL מקוצרת:
  • לירון

    הפוקוס 2.0 ליטר לא מספקת ביצועים דומים לגרסת ב-122 כ"ס. בחיי היום יום, המומנט והזמינות שלו זה מה שחשוב!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • דויד הכי טוב

    מה שטוב ב VW זה זה שהם דואגים לעבודה במוסכים שלהם .<br />DSG = רק צרות .

    כתובת URL מקוצרת:
  • חיים בחלום

    מי יקנה מכונית עם מנוע כזה עצל(11 שניות למאה) ובלי אבזור יתר על המידה ב-140 אלף שקל כשיש את הפוקוס עם ה-2 ליטר שמאיץ ב-9 שניות למאה, עם איבזור הרבה יותר נדיב ועולה רק 126 אלף שקל, מי?!?! אני התלבטתי בין שניהם אבל הפוקוס ניצחה בלי בעיה.

    כתובת URL מקוצרת: