פולקסווגן גולף GTI החדשה 2013 – גרסת הייצור

פולקסווגן גולף GTI החדשה (MK7) תוצע עם הספק של 220 כ"ס או 230 כ"ס עם דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני ותיבה ידנית או DSG-6.

2013 פולקסווגן גולף GTI החדשה

בתערוכת פריז האחרונה בחודש אוקטובר 2012, הציגה פולקסווגן את הדור השביעי לגולף GTI כקונספט על בסיס הגולף MK7 החדשה. בתערוכת ז'נבה הקרובה הנפתחת ביום חמישי הבא (07.03), פולקסווגן תחשוף את גרסת הייצור של ה-GTI החדשה, ללא כל שינוי ניראה לעין מדגם הקונספט.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

את הגולף GTI החדשה, פולקסווגן תציע בגרסת 5 דלתות או 3 דלתות, שיש לציין שהפעם גם נראית מצוין, ועם מנוע 2.0TSI שיוצע לראשונה בשני הספקים שונים של 220 כ"ס או 230 כ"ס עם חבילת ביצועים.

 

בחרטומה של הגולף GTI החדשה ניצב אותו מנוע מוכר, אך קל יותר ומשופר, של הדגם היוצא בנפח של 2.0 ליטר טורבו (TSI) המייצר הספק מרבי של 220 כ"ס בין -4,500-6,200 סל"ד ומומנט מרבי של 35.68 קג"מ בין 1,500-4,400 סל"ד.המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או DSG כפולת מצמדים (עם מנופים על ההגה) ומספק ביצועים של 6.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 246 קמ"ש.

 

המנוע העומד כבר כיום בתקן זיהום אירו-6 (בתוקף מ-2014) ומשודך כסטנדרט למערכת עצור/סע, חסכוני מבעבר בכ-18% עם צריכת דלק של 16.7 ק"מ לליטר בדגם הידני או 15.6 ק"מ לליטר עם תיבת DSG.

 

עבור מי שזה לא מספיק ובכדי לספק סוג של מענה לגרסת הקאפ המוכשרת של המגאן RS ותשובה מוחצת יותר לפוקוס ST החדשה (ובכלל להעשיר את הקופה), פולקסווגן מציעה, לראשונה בדגם, חבילת ביצועים הכוללת תוספת הספק של 10 כ"ס: 230 כ"ס בין 4,700-6,200 סל"ד ומומנט זהה של 35.68 קג"מ בטווח רחב יותר של בין 1,500-4,600 סל"ד. תוספת ההספק מאפשרת לעצור את השעון על 6.4 שניות ואת המהירות המרבית על 250 קמ"ש. התוספות המשמעותיות והחשובות ביותר של חבילת הביצועים אלו בלמים מוגדלים ודיפרנציאל מוגבל החלקה מכני!!! (VAQ בדגם הרגיל – מוגבל החלקה אלקטרוני בנוסף ל-XDS).

 

בזכות השימוש בפלטפורמת MQB החדשה ומנוע קל יותר, הדגם החדש קל בכ-47 ק"ג מהדגם היוצא ומשקלו עומד על 1350 ק"ג בדגם הידני. זאת למרות תוספת אבזור נוחות ובטיחות ובלם יד חשמלי.

 

כסטנדרט, גולף GTI תוצע עם חישוקי "17 מדגם 'ברוקלין', קליפרים באדום, צמד יציאות מפלט בכרום, פנסים אחוריים "מעושנים", תאורת LED ללוחית הרישוי ובפנסי הערפל. כמובן שפס הקישוט האדום והמסורתי על הגריל לא נעדר גם מהדור השביעי, רק שהפעם נוסף טוויסט עיצובי כאשר אותו פס ממשיך אל הפנסים הראשיים. בתא הנוסעים, נמצא כמובן את מושבי הספורט בריפוד המסורתי בדוגמה סקוטית, ביחד עם דוושות אלומיניום, הגה ספורט ותפירה בחוט אדום על גלגל ההגה וידית ההילוכים.

 

פולקסווגן גולף GTI החדשה:

 

פולקסווגן גולף GTI MK7 "קונספט":

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • אלי

    אוטו יפה מאוד והמנועים נשמעים טובים וחזקים, חייבים לציין, גם תא הנוסעים נראה טוב חוץ מדבר אחד, שהוא לא קריטי במיוחד, אבל הבחנתי בו. ההגה של האוטו נראה לי קצת דבילי. גם נראה לי שפולקסווגן המעיטה ב״קישוטים״ של האוטו שמראים שזה דגם ספורט. חוץ מזה - יפה מאוד.

    כתובת URL מקוצרת: