פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל – מחיר החל מ-221,900 שקל

פולקסווגן גולף GTI 2013 החדשה (MK7) נוחתת בישראל, תוצע ברמת גימור אחת ועם מנוע 2.0 ליטר טורבו 220 כ"ס, 6.5 שניות 0-100 קמ"ש וצריכת דלק של 15.6 ק"מ לליטר.

פולקסווגן גולף GTI החדשה 2013 בישראל

צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן בישראל, משיקה היום (יום ב') את פולקסווגן גולף GTI החדשה לשנת 2013, גרסת הביצועים המסורתית והמצליחה של הגולף.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הגולף GTI החדשה תשווק בישראל בגרסת החמש דלתות והשלוש דלתות של הדגם ותוצע ברמת גימור אחת גבוהה ועם מנוע 2.0 טורבו 220 כ"ס ותיבת DSG כפולת מצמדים בת 6 יחסי העברה. המחיר החל מ-221,900 שקל לדגם השלוש דלתות ו-226,900 שקל לדגם החמש דלתות.

 

גולף GTI החדשה מבוססת על פלטפורמת MQB המודולרית של הדור השביעי של הגולף, מה שמאפשר ל-GTI החדשה קלה יותר ב-47 ק"ג מזו היוצאת עם משקל של 1,370 ק"ג בדגם החמש דלתות שישווק בישראל, זאת למרות תוספת אבזור נכבדה כולל בלם יד חשמלי.

 

הגולף GTI החדשה מצוידת במנוע 2.0 ליטר TSI בהספק מרבי של 220 כ"ס בין -4,500-6,200 סל"ד ומומנט מרבי של 35.68 קג"מ בין 1,500-4,400 סל"ד.המנוע משודך לתיבת 6 הילוכיםDSG כפולת מצמדים (עם מנופי תפעול על ההגה) ומספק ביצועים של 6.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 244 קמ"ש. צריכת הדלק, בסיוע מערכת עצור/סע, עומדת על 15.6 ק"מ לליטר. המנוע החדש קל יותר ומשופר לעומת המנוע של הדגם היוצא וכבר כיום עומד בתקן הזיהום אירו 6.

 

 

בתחום האבזור, ה-GTI תוצע ברמת גימור אחת בלבד הכוללת, בין היתר: כניסה והתנעה ללא מפתח, מסך מגע מרכזי "5 עם קישורית BT, כניסת USB+AUX ושליטה מההגה על מערכת השמע (8 רמקולים) והטלפון, מערכת בקרת אקלים דו אזורית, מערכת בקרת שיוט, חישוקי "17 קלים מדגם ברוקלין, חלון גג חשמלי ועוד. למפרט הטכני המלא של הדגם.

 

בתחום הבטיחות הדגם מצויד ב-7 כריות אוויר, דיפרנציאל XDS+EDL , מערכת בקרת יציבות, מערכת בקרת משיכה TSC, מערכת לבלימת הרכב אחרי תאונה Multi-Collision Brake ועוד.

 

קובי בלום, מנהל חטיבת פולקסווגן: "ה- GTI החדשה הנוחתת בימים אלו בישראל מציעה חבילה משולבת של דינמיות, חווית נהיגה מהמשובחות שיש לצד האיכויות והחוזקות של הגולף בסגמנט המכוניות הקומפקטיות. הדור השביעי חוזר למקורות ומציעHot hatch אמיתי שמחזיר עטרה ליושנה. עם מנוע חזק יותר מאי פעם, מערכת מתלים משופרת וקלה יותר, ושלל מערכות אלקטרוניות חכמות הדור השביעי של מי שהמציאה את הקטגוריה שוב קובע את הרף בסגמנט. אלו, בשילוב עם תוספת אבזור בהשוואה לעבר ומחיר דומה יאפשרו לנו להמשיך ולהוביל את סגמנט הספורטיביות בישראל".

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (8)

  • אפרים

    כנסו לכתבה על תקלות קלאץ קאדי ברדיו קול ברמה הקלאש ששבר ותבינו מה זה צמפיון

    כתובת URL מקוצרת:
  • שלומי

    הורידו איבזור שמגיע בכל העולם כסטנדרט כדי לחסוך עלויות לדו"ג פנסים קדמיים ואחוריים ועוד. חייבים לחזור לשיטה הטובה והישנה שהלקוח הייה בונה את מפרט הרכב בעצמו היום אפילו צריך לשאול עם הרכב מגיע עם שטיחים!?!?! זבליםםםםםםם..

    כתובת URL מקוצרת:
  • אסף

    פשוט מי שמנסה את הרכב הזהלא יכול להפטר מימנו בחיים...כל יום מבלים במוסך...שוק על הפנים....בקצור לזרוק כסף לפח...

    כתובת URL מקוצרת:
  • אסלאן

    פשוט מי שמנסה את הרכב הזה לא יורד ממנו בחיים.... נהיגה מהנה הכל מקסים באוטו הזה נכון שההחזקה שלו קצת יקרה ...אבל אין מה לעשות הכל ביחס ליכולות הכלכליות שלנו כמובן...

    כתובת URL מקוצרת:
  • שרון

    לנהוג עם חיוך בלי סוף ! זה מה שהרכב הזה מספק

    כתובת URL מקוצרת:
  • רזי

    המחיר מוגזם.. הגיר והמנוע דפוקים... חלפים יקרים. רכב גניב.. ושרות זבל .. מנסיון. לא מתקרב בחיים.. לפלוץ ווגן...

    כתובת URL מקוצרת:
  • mc

    תקראו לה פאסט הצ'בק וזהו.<br />מה היתרון על פני אודי A3 עם מנוע 2.0 T.<br />ועוד טוענים שהיא חוזרת להיות הוט האצ'... אמיתית...<br />לא נעים לי להגיד אבל רנו מגאן ( ואוי כמה שאני שונה את המותג הזה) כבר הרבה יותר הוט האצ' . פשוט חבל

    כתובת URL מקוצרת:
  • DSG

    DSG לא תודה אחי

    כתובת URL מקוצרת: