פולקסווגן פאסאט 2011 החדשה בישראל - החל מ-189,900 שקל

פולקסווגן פאסאט החדשה B7 מושקת בישראל, פחות עיצוב יותר טכנולוגיה ואבזור ברמת רכבי הסאלון.

פולקסווגן פאסאט 2011 החדשה בישראל

חברת צ'מפיון החלה בשיווק פולקסווגן פאסאט החדשה B7 2011. פולקסווגן פאסאט הינה דור שביעי לדגם מפואר המציין כ- 15 מיליון יחידות ב- 38 שנים לקיומו. הפאסאט החדשה מגיעה עם שורה מקיפה של שינויים בכל תחום. החל משינויי העיצוב הכוללים חרטום סולידי ואלגנטי, דרך המרחב הפנימי על איכות הגימור והאבזור העשיר ועד מנועי הטורבו בטכנולוגיית TSI או מנועי TDI בטכנולוגיית ה- Blue Motion.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הפאסאט B7 החדשה מציעה שורה של פיתוחים טכנולגיים, חלקם ייחודים בסגמנט, כמו מערכת התראת עייפות - Fatigue Detection, מערכת start&stop, מערכת חניה אוטומטית דור שני ועוד.

 

1) הפאסאט החדשה מציעה שורה מקיפה של שינויים ופיתוחים טכנולוגיים, חלקם ייחודים בסגמנט, כמו מערכת התראת עייפות, מערכת start&stop, מערכת חניה אוטומטית דור שני ועוד.

2) דגמי הפאסאט מוצעים בשתי רמות גימור (קומפורטליין ופרימיום) המצויידים במנועי L1.8 TSI בהספק 160 כ"ס, או מנועי L2.0 TDI 140 כ"ס לראשונה בישראל בטכנולוגיית ה- Blue Motion המהפכנית.

3)מחיר הפאסאט B7 החדשה החל מ 189,900 שקל.

 

חטיבת פולקסווגן תשווק את הפאסאט B7 בשתי גרסאות. גרסת מנוע טורבו 1.8 TSI בהספק של 160 כ"ס, וגרסת מנוע דיזל TDI 2.0 ליטר מסילה משותפת עם טכנולוגיית ה- Blue Motion. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים DSG, גרסת הבנזין לתיבה בעלת שבעה יחסי העברה, וגרסת הדיזל לתיבה בת שישה הילוכים.

 

מחיר דגמי פולקסווגן פאסאט החדשה B7 2011 מתחיל מ - 189,900 שקל לרמת גימור Comfortline ועבור רמת גימור Premium תאלצו להוסיף כ-40,000 ש"ח.

 

פולקסווגן פאסאט החדשה B7: פלטפורמה משודרגת ועיצוב חיצוני חדש

פולקסווגן פאסאט 2011 החדשה  - אותו עיצוב חומרים ואבזור משודרגיםה- פולקסווגן פאסאט החדשה B7 בעלת מרכב מבוסס על הפלטפורמה של הדגם היוצא עם שידרוגים המיועדים לשיפור מרווח פנים, נוחות וחיסכון בצריכת הדלק. כך יוצא שהפאסאט החדשה מתארכת ל- 4,769 מ"מ (תוספת של 4 מ"מ לעומת הדגם הקודם) כשמרחק הסרנים צומח מעט ל- 2,712 מ"מ (3+). גובה הרכב נמוך יותר בכ 2 מ"מ וגובהו כעת - 1,470 מ"מ לשיפור האוירודינמיות ונתוני צריכת דלק.

 

הפאסאט B7 מוצעת עם גרסת מנוע טורבו 1.8 TSI בהספק של 160 כ"ס, וגרסת מנוע הדיזל החדש של פולקסווגן TDI 2.0 ליטר מסילה משותפת בתוספת טכנולוגיית  Blue Motion . שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים DSG, גרסת הבנזין לתיבה בעלת שבעה יחסי העברה, וגרסת הדיזל לתיבה בת שישה הילוכים. נתוני ההספק והמומנט של גרסת ה- 1.8 של הרכב עומדים על הספק מירבי של 160 כ"ס עם 25.5 קג"מ המושג ב- 1550 עד 4500 סל"ד. הביצועים עם מנוע זה עומדים על 8.5 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 220 קמ"ש, צריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.3 ק"מ לליטר.

 

גרסת הדיזל מציעה אף היא צריכה ופליטה נמוכה בזכות טכנולוגיית המסילה המשותפת המאפשרת זמן תגובה מהיר עם 6 הזרקות למהלך ואופן הפעלה מדויק יותר מבעבר. יתרה מזאת גרסת הדיזל של הפאסאט החדשה שקטה משמעותית מכל מתחרותיה בזכות המנוע השקט, כתוצאה מהטכנולוגיה החדישה. מנוע הפאסאט 2.0 ליטר TDI, מציע הספק של 140 כ"ס, ומומנט העומד על 32.6 קג"מ ב 4200 סל"ד. הביצועים עם מנוע זה עומדים על 9.8 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 211 קמ"ש, צריכת הדלק המשולבת עומדת על 19.23 ק"מ לליטר.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/o2y6SsLnN0s?rel=0{/iframe}

שינויי העיצוב החיצוניים כוללים חרטום סולידי ואלגנטי עם פנסים ראשיים חדשים בהתאם לקווי עיצוב החזית החדשים של היצרן הגרמני. הפנסים הנמתחים לאחור משתלבים היטב עם הסבכה המאורכת, הכוללת באמצעה את סמל פולקסווגן, ומעניקים לפאסאט את החזית הגלובלית של פולקסווגן. להשלמת המראה האלגנטי והסולידי הפאסאט מציעה מסגרת כרום לסבכה הקדמית, פסי כרום מסביב לשמשות הצדיות ובצד הדלתות, ופנסי ערפל ותאורת יום מאורכים שנוספו לדגם החדש (מגרסת הבסיס). גם עיצוב החלק האחורי השתנה עם פנסים אחוריים מאורכים ברוח העיצוב החדשה של היצרן. את המראה החיצוני משלימים חישוקי סגסוגת 16 אינץ ומנורות איתות במראות הצד.

 

שילוב של חומרי הרכבה איכותיים מבעבר, ביחד עם איכות גימור מוקפדת יוצרים בפאסאט B7 החדשה סטנדרטים חדשים בסגמנט. הפאסאט החדשה שקטה באופן יוצא דופן בזכות איכות החומרים, כך למשל השמשה הקדמית כוללת שכבת PVB אקוסטית לבידוד רעשים המפחיתה את רעש הרוח בכ- 2 עד 4 דציבל.

 

סביבת הנהג והנוסע מופרדות לשניים בעזרת פס דמוי אלומיניום הזורם בקו אלגנטי מהקונסולה המרכזית ועד לדלתות הנוסעים הקדמיים, כשלוח השעונים משתלב בצד הנהג. להשלמת המראה האלגנטי מציעה הפאסאט מעל הקונוסולה המרכזית שעון אנלוגי מוקפד. ההגה בעל 3 חישורים כולל בקרת שמע ושיוט, מושבי נהג ונוסע בעל כוונון חשמלי (ברמת הפרימיום בלבד) ומשענת יד מרכזית עם תאי אחסון. לחובבי הסאונד והניווט מציעה הפאסאט מערכת מולטי מדיה מתקדמת בטכנולוגית טאץ' המציעה שורה של פונקציות: מתמיכה בקבצי MP3, WMA , דרך תצוגת חיישני חניה ומערכת המיזוג ועד חריץ לכרטיס SD עד 32 ג'יגה. המערכת נשלטת באמצעות ההגה הרב תיפקודי. בנוסף לכך מציגה הפאסאט שפע של אביזרי נוחות: בלם חניה חשמלי, תא כפפות מקורר ומואר, תא אחסון במשענת מאחור כולל מחזיקי כוסות מראות צד חשמליות עם הפשרת אדים, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת "קלימטרוניק", 8 רמקולים מקוריים עוד.

 

פולקסווגן פאסאט החדשה 2011הפאסאט החדשה כוללת מבחר טכנולוגיות בטיחות מתקדמות המציבות אותה בשורה הראשונה בהגנה על חיי הנוסעים בסגמנט המנהלים. הפאסאט מציעה השקה עולמית של מערכת התראת עייפות Fatigue Detection שהינה הראשונה מסוגה ומוצעת כסטנדרט ברמת הגימור הבסיסית. מערכת זיהוי עייפות ייחודית יכולה באמצעות חיישן זווית ומהירות סיבוב ההגה, לזהות דפוס נהיגה חריג ומתריעה קולית וויזואלית לנהג עם המלצה ל"עצירת קפה".

 

הפאסאט מציעה 6 כריות אוויר ובנוסף את כל מערכות הבטיחות הידועות: ABS, EDL, TCS, BAS, ESP, Auto Hold. למרות שכבר בדגם הקודם השיגה הפאסאט 5 כוכבי בטיחות, הדגם החדש מציע בטחון משופר עם אפשרויות ושיפורים שונים כדוגמת כיוונון אופקי של משענות הראש להפחתת הנזק במקרה של תאונת "צליפת שוט", מערכת משופרת להתראה על ירידת לחץ אויר בצמיגים הכוללת זיהוי מוקדם יותר של ירידת לחץ אויר בצמיג, זיהוי של ירידת לחץ אויר במספר גלגלים במקביל וכל גלגל בנפרד ועוד.

 

עם הפאסאט החדשה הלקוח הפרטי מקבל שורה ארוכה של מערכות חדשניות בתחום הבטיחות והטכנולוגיה, כשסטנדרט היוקרה מעולם לא זלג יותר אל עבר רכבי המנהלים. בתחום האבזור והנוחות הפאסאט החדשה מציגה עליית מדרגה לעומת הדגם היוצא. למשל (ברמת הפרימיום) מערכת חניה אוטומטית PARK ASSIST דור שני, היודעת לבצע חניה במקביל למדרכה וגם למקום חנייה הניצב למדרכה, זאת בנוסף לשיפור בזיהוי גודל המרווח המאפשר חניה ע"י המערכת (ביחס לדור 1).

 

מערכת נוספת לטובת הנהג היא מערכת תאורת Coming Home & Leaving Home העוזרת לנהג למצוא את דרכו בזמן הגעה או עזיבת הרכב בשעות החשיכה. בדגמי הדיזל מציעה הפאסאט את מערכת ה- Start&Stop המסייעת לחיסכון בדלק בכל עצירה של הרכב זאת כחלק מטכנולגיית הBlueMotion -. לאלו אפשר להוסיף את חיישן הגשם לויסות אוטומטי של מהירות פעולת המגבים הקדמיים, ועוד.

 

מנהל חטיבת פולקסווגן רמי חזן: "הגרסה החדשה של הפאסאט מגדירה את התפיסה של פולקסווגן בנוגע למכוניות המנהלים. הפאסאט החדשה מציגה שפע של מערכות טכנולוגיות ואבזור שהיה מוכר בחלקו, עד היום, בסגמנט היוקרה בלבד. החל מהעיצוב האלגנטי ויוקרתי, דרך מערכות הבטיחות המתקדמות והייחודיות, מנועי הטורבו העוצמתיים והחסכוניים של פולקסווגן, והאבזור העשיר, החבילה שמציעה הפאסאט החדשה היא ללא תחרות. אנו בטוחים שכל מי שיבחן את הפאסאט פעם אחת פשוט יתמכר אליה. אין לנו ספק כי שפע היתרונות שהיא מציעה יהפכו אותה למכונית מובילה בשוק רכבי המנהלים".

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • ליאור

    נכון שלא מדובר בקפיצת מדרגה של ממש, אך לדעתי, היא מכונית פרמיום אמתית.

    כתובת URL מקוצרת: