פורד מונדיאו 2011 – רשימת המנועים והביצועים המלאה

פורד חושפת את מתיחת הפנים למונדיאו 2011 בתערוכת מוסקבה יחד עם רשימת מנועים מרשימה וחסכונית.

פורד מונדיאו 2011  - מתיחת פנים בעיקר מתחת למכסה המנוע

את מתיחת הפנים למונדיאו החדשה 2011 ראינו כבר לפני מספר חודשים. כעת פורד חושפת את הפרטים המלאים על המונדיאו המחודשת יחד עם החשיפה הרשמית בתערוכת מוסקבה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

נחזור בקצרה על החידושים היעקריים:

  1. עדכון עיצובי עם תוספת של תאורת LED מלפנים ומאחור ועיטורי כרום בגרסאות הבכירות.
  2. מערכת התרעה על סטייה מנתיב.
  3. תאורה קדמית אדפטיבית.
  4. גריל קדמי עם תריס לשיפור מקדם הגרר.
  5. מערכת לשימור אנרגיית בלימה לטעינת המצבר.
  6. שני מנועים חדשים, בנזין 2.0 ליטר 240 כ"ס, 2.2 ליטר דיזל 200 כ"ס.

 

עכשיו נעבור ברשותכם ללחם ולחמאה, כי עיקר החידוש במתיחת הפנים למונדיאו נמצא בכלל במקום שלא רואים, מתחת למכסה המנוע. מתחת למכסה המנוע שני חידושים עיקריים, תיבת הילוכים כפולת מצמדים בת 6 יחסי העברה (PowerShift) ומנוע 2.0 ליטר מסדרת EcoBoost עם מגדש טורבו והספק של 240 כ"ס. כל המנועים עומדים בתקן יורו 5 ומציגים שיפור בצריכת הדלק ופליטת המזהמים.

 

 

המנועים שיעמדו לרשות המונדיאו החדשה הם:

 

מנועי בנזין:

1.6L Duratec – הספק של 120 כ"ס ומומנט של16.3 קג”מ. 12.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 195 קמ"ש. צריכת דלק משולבת של 14.7 ק"מ לליטר.תיבת 5 הילוכים ידנית בלבד.

 

2.0L Duratec - הספק של 145 כ"ס ומומנט של19.4 קג”מ. 9.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 210 קמ"ש. צריכת דלק משולבת של 12.7 ק"מ לליטר. תיבת 5 הילוכים אוטומטית (MTX-75)

 

2.0L EcoBoost - הספק של 203 כ"ס ומומנט של 30.6 קג”מ (4500 – 1750 סל”ד). 7.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 235 קמ"ש. צריכת דלק משולבת של 13 ק"מ לליטר. תיבת PowerShift.

 

2.0L EcoBoost - הספק של 240 כ"ס ומומנט של34.7 קג”מ (3500 – 1900 סל”ד). 7.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 246 קמ"ש. צריכת דלק משולבת של 13 ק"מ לליטר. תיבת PowerShift.

 

 

מנועי דיזל:

 

2.0L Duratorq TDCi - הספק של 115 כ"ס ומומנט של30.6 קג”מ. 11.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 192 קמ"ש. צריכת דלק משולבת של 18.9 ק"מ לליטר. תיבת 6 הילוכים ידנית בלבד(MMT6).

 

2.0L Duratorq TDCi - הספק של 140 כ"ס ומומנט של32.6 קג”מ. 9.5 שניות 0-100 קמ"ש (10.2 שניות עם תיבת powershift) ומהירות מרבית של 210 קמ"ש (205 קמ”ש). צריכת דלק משולבת של 18.9 ק"מ לליטר (17.9 ק”מ לליטר). תיבת 6 הילוכים ידנית (MMT6) או PowerShift .

 

2.0L Duratorq TDCi - הספק של 163 כ"ס ומומנט של34.7 קג”מ. 8.9 שניות 0-100 קמ"ש (9.5 שניות עם תיבת powershift) ומהירות מרבית של 220 קמ"ש (215 קמ”ש). צריכת דלק משולבת של 18.9 ק"מ לליטר (17.9 ק”מ לליטר). תיבת 6 הילוכים ידנית (MMT6) או PowerShift .

 

2.2L Duratorq TDCi - הספק של 200 כ"ס ומומנט של42.8 קג”מ. 8.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 230 קמ"ש . צריכת דלק משולבת של 16.7 ק"מ לליטר . תיבת 6 הילוכים ידנית (M66 – משמשת את הפוקוס ST).

 

מנוע ה- 2.2 ליטר דיזל ומנועי ב-2.0 ליטר מסדרת EcoBoost, מאפשרים לנהג בעת האצה מקסימלית ועמוס גבוהה לקבל מומנט מוגבר, תוספת של 2 קג"מ למספר שניות. לא רעיון חדש, לנצ'יה דלתא HF טורבו אפשרה זאת כבר בשנות ה-80.

 

מעניין לראות שמנועי הדיזל המשודכים לתיבה כפולת המצמדים של פורד, מציגים נתוני צריכת דלק וביצועים פחות טובים מהתיבה הידנית. או שנהגי המבחן מאוד טובים או שהתיבה החדשה של פורד פשוט פחות טובה מזו של קונצרן פולקסווגן.

 

בפעם הקודמת פורד לא פרסמה תמונות של פנים הרכב. הפעם יש לנו תמונות וצריך לשחק את משחק מצא את ההבדלים. בדלתות, פס הקישוט קצת שונה. הקונסולה המרכזית, מאבדת מקישוט הדמוי אלומיניום וטוב שכך. בנוסף מסך השליטה המרכזי הוגבהה ושורת הכפתורים העליונה הורדה למטה, שינוי בטיחותי בעיקרו. מעבר לכך מדובר באותה המונדיאו המוכרת, לטוב ולרע ובעיקר לטוב עד 2013 שנזכה לראות את המחליפה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

  • בעלת מונדיאו 2010

    אם יביאו את המכונית עם רמת אבזור גבוהה יותר מהקיימת<br />ובעקר שיפור של מערכת המולטימדיה והקפדה על מיזוג חזק וחלונות כהים, אני אשדרג בקרוב ולא אפזול למתחרות 

    כתובת URL מקוצרת:
  • בעלת מונדיאו 2010

    אם יביאו את המכונית עם רמת אבזור גבוהה יותר מהקיימת<br />ובעקר שיפור של מערכת המולטימדיה והקפדה על מיזוג חזק וחלונות כהים, אני אשדרג בקרוב ולא אפזול למתחרות 

    כתובת URL מקוצרת:
  • בעל מונדיאו טיטניום 2008, רוכש פוטנציאלי

    בפעם הקודמת הוא 'הסתפק' בייבוא גרסאות מצומצמות וצמצם את רמת האבזור בצורה משמעותית (ללא בקרת שיוט אדאפטיבית עם ראדאר, חלונות כהיא אחוריים, מערכת מולטימדיה כולל DVD, מצלמה ו-GPS, פנסי קסנון מתכווננים לכיוון הפניה ועוד).<br /><br />הפעם אם יביא את המנועים הבכירים והחסכוניים (בנזין ודיזל) ויאפשר מגוון אבזור פינוק ובטיחות גבוה יותר ובתמחור מפתה (כזה שיעמיד את המתחרות הרחק מאחור) - אהיה מהראשונים בתור לטרייד-אין ומניח שכך יעשו גם נהגים אחרים וחדשים כמו גם נהגי מוניות, שנמאס להם להוציא הון על פולקסווגנים וסקודות יקרות עם שנתיים אחריות בלבד (!) וטיפולים בעלויות גבוהות ואיכויות נמוכות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • בעל מונדיאו טיטניום 2008, רוכש פוטנציאלי

    בפעם הקודמת הוא 'הסתפק' בייבוא גרסאות מצומצמות וצמצם את רמת האבזור בצורה משמעותית (ללא בקרת שיוט אדאפטיבית עם ראדאר, חלונות כהיא אחוריים, מערכת מולטימדיה כולל DVD, מצלמה ו-GPS, פנסי קסנון מתכווננים לכיוון הפניה ועוד).<br /><br />הפעם אם יביא את המנועים הבכירים והחסכוניים (בנזין ודיזל) ויאפשר מגוון אבזור פינוק ובטיחות גבוה יותר ובתמחור מפתה (כזה שיעמיד את המתחרות הרחק מאחור) - אהיה מהראשונים בתור לטרייד-אין ומניח שכך יעשו גם נהגים אחרים וחדשים כמו גם נהגי מוניות, שנמאס להם להוציא הון על פולקסווגנים וסקודות יקרות עם שנתיים אחריות בלבד (!) וטיפולים בעלויות גבוהות ואיכויות נמוכות.

    כתובת URL מקוצרת: