פורד מחדשת את היצע המנועים של המנדיאו ומוסיפה תיבה הילוכים כפולת מצמדים

פורד מונדיאו 2010פורד מונדיאו 2010

בראש ההיצע יעבוד מנוע 2.0 ליטר טורבו מסדרת Ecoboost . בהספק של 203 כ"ס המתקבל ב-5500 סל"ד ומומנט בריא של 30.5 קג"מ בטווח רחב של 1750 סל"ד עד 4500 סל"ד. יותר כוח כמובן מתבטא בביצועים, המונדיאו תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות עד למהירות מרבית של 231 קמ"ש. מנוע זה ישודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים כסטנדרט.

 

מנוע ה-2.0 ליטר טורבו, יחליף את מנוע ה-2.3 ליטר אך גם המחיר יעלה (אין עדיין תמחור לישראל), מצד שני תצרוכת הדלק שופה מאוד והמונדיאו החזקה הזו מציעה צריכת דלק משולבת של 13 ק"מ לליטר לעומת צריכה משולבת של 10.7 ק"מ לליטר עם מנוע ה-2.3 ליטר הישן.

 

באירופה, עיקר מכירות המנודאו הן גרסאות הדיזל. מעבר להספקים הקיימים כיום במנוע ה-2.0 TDCI של 115 כ"ס ו-140 כ"ס, גרסה חדשה של מנוע זה תציע הספק של 165 כ"ס וביצועים של 8.9 שניות 0-100 קמ”ש.. כל מנועי הדיזל מוצעים כסטנדרט עם תיבת 6 הילוכים ידנית וכאופציה את תיבת 6 ההילוכים כפולת המצמדים האוטומטית רק בדגמי ה-140 ו-160 כ"ס. צריכת הדלק לדגם הידני עומדת על 18.8 ק"מ לליטר ואילו לתיבה האוטומטית 17.7 ק"מ לליטר.

 

יחד עם מתיחת הפנים ושדרוג המנועים, פורד משלימה את עדכון אמצע החיים של המונדיאו.

תגיות: פורד
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.