פורד פוקוס ST החדשה 2015 – מתיחת פנים

פורד פוקוס ST זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן, שדרוג המתלים וההיגוי, אך נשארת עם אותו מנוע 2.0 ליטר טורבו 250 כ"ס. לראשונה, הדגם יוצע גם בגרסת דיזל עם מנוע בהספק של 184 כ"ס.

2015 פורד פוקוס ST

כארבעה חודשים לאחר שהציגה את הפוקוס החדשה/מחודשת לאחר מתיחת פנים, פורד חושפת היום (יום ו') את גרסת הביצועים המעודכנת של הדגם - 2015 פורד פוקוס ST החדשה. פורד תציג את הפוקוס ST החדשה בסוף השבוע הזה פסטיבל המהירות של גודווד בבריטניה, שיווקו של הדגם יחל רק בתחילת 2015.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מתיחת הפנים לפוקוס ST כוללת עדכון לעיצוב החיצוני ושדרוג תא הנוסעים, כיול מחדש להיגוי ולמתלים וצמיגים שתוכננו עם מישלין במיוחד עבור הדגם. עם מתיחת הפנים, פורד תציע לראשונה את הפוקוס ST גם בגרסת דיזל חסכונית שתתחרה בגולף GTD החדשה.

 

גרסת הדיזל של הדגם מקבלת את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו דיזל TDCi של פורד המייצר בדגם הספק מרבי של 185 כ"ס ב-3,500 סל"ד ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ בין 2,000-2,750 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית ומספק בדגם ביצועים של 8.1 שניות 0-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 217 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 22.7 ק"מ לליטר.

 

מנוע ה-2.0 ליטר טורבו אקובוסט של הדגם הנוכחי, ימשיך לשרת גם את הדגם החדש. למנוע הספק מרבי 250 כ"ס ב-5,500 סל”ד ומומנט מרבי של 36.7 קג"מ בין 2,000-4,500 סל"ד. הביצועים לא השתנו עם 6.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 248 קמ"ש. מה שכן השתנה זו תוספת של מערכת עצור/סע המשפרת את צריכת הדלק המשולבת בכ-6% לכדי 14.7 ק"מ לליטר.

 

 

בצד המכני, פורד עדכנה את כיול המתלים בדגם יחד עם קפיצים ובולמים חדשים מה שלפי פורד יאפשר "ביצועים דינמיים חדים עוד יותר". בנוסף לכך, פורד עדכנה גם את כיול מערכת ההיגוי החשמלית של הדגם (EPAS), פיתחה ביחד עם מישלין צמיגי "19 חדשים וכן עדכנה את מערכת בקרת היציבות (והדיפרנציאל המוגבל החלקה אלקטרונית) שתתאים ותחמיא לשינויים שבוצעו בדגם.

 

הפוקוס ST המחודשת, המוצעת במרכב האצ'בק 5 דלתות או סטיישן, זוכה לאותם עדכונים עיצוביים כמו בפוקוס 2014 המחודשת הרגילה עליה מתבסס הדגם. כך שלמרות שבמבט ראשון נדמה כי העיצוב החיצוני לא השתנה במיוחד, למעשה חלקה הקדמי והאחורי של ה-ST עוצבו מחדש לחלוטין. זה כולל פגוש קדמי חדש, מכסה מנוע חדש פנסים חדשים בעיצוב צר יותר ומאחור נמצא פגוש חדש, פנסים חדשים ודלת תא מטען שעוצבה מחדש.

 

אותם שינויים שבוצעו בתא הנוסעים בפוקוס הרגילה נמצאים גם כאן כמובן. עיקר השינויים הם מערכת בקרת אקלים חדשה, מערכת מולטימדיה חדשה Ford Sync 2 עם מסך מגע מרכזי “8, גלגל הגה חדש עם תחתית שטוחה והצרה של אזור תיבת ההילוכים לטובת מקום נוסף לברך ימין של הנהג. פורד תמשיך להציע את הדגם בשלוש רמות גימור/אבזור: ST1, ST2 או ST3.

 

פורד הוסיפה לדגם המחודש כמה מערכות בטיחות מתקדמות כגון תאורה ראשית אדפטיבית המשנה אוטו' את עוצמת וזווית פנסי הבי קסנון של הדגם בהתאם למהירות הרכב, זווית ההיגוי והמרחק מעצמים אחרים בכביש. גם מערכת בלימה אוטו' (עד 50 קמ"ש) ומערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה נוספו לרשימת אבזור הבטיחות בדגם.

 

מאז שהוצגה לראשונה ב-2002, פורד מכרה מגרסת ה-ST של הפוקוס מעל ל-140 אלף יחידות בכ-40 מדינות בעולם.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • משה

    יש למשהו מוסג מתי מגיעה המתיחת פנים לדגם הסדרתי?? הוצגה כבר לפני כמעט חצי שנה....

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    מושלם! למה זו תגובה קצרה??

    כתובת URL מקוצרת: