פורד פוקוס ST החדשה נחשפת לראשונה

פורד פוקוס ST החדשה 2012, המתחרה של גולף GTI, זוכה במנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 247 כ"ס.

פורד פוקוס ST החדשה לשנת 2012

פורד פוקוס ST החדשה לשנת 2012, תוצע הן במרכב 5 דלתות האצ'בק והן במרכב סטיישן לראשונה. נכון לעכשיו, פורד עדיין מתעקשת שלא תהיה גרסת 3 דלתות כמתבקש ובטוחה שדווקא גרסת הסטיישן תצליח במיוחד. פורד תחשוף רשמית את הפוקוס ST בתערוכת פרנקפורט היום, אך את רוב הפרטים היא מספקת כבר עכשיו.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

פורד מציידת את הפוקוס ST במנוע 2.0 ליטר מסדרת EcoBoost בהספק של 247 כ"ס ו-36.7 קג"מ, זאת לעומת ה-ST היוצאת שהייתה מציידת במנוע 5 צילינדרים בנפח של 2.5 ליטר שמקורו בוולוו ובהספק של 225 כוחות סוס בלבד. המנוע ישודך לתיבת שישה הילוכים ידנית כמובן שעברה אופטימיזציה הן לשיפור הביצועים והן לאפשר צריכת דלק חסכונית (הילוך שישי הוא הילך יתר מובהק).

 

פורד מציידת את הפוקוס ST החדשה בחישוקים עם חישורי ה- Y המוכרים מהדגם היוצא הנועלים צמיגי Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 במידה של 235/40R18. מבפנים, יזכו הרוכשים לתא הנוסעים המוכר של הפוקוס החדשה בתוספת מושבי ספורט מבית רקארו, כיתוב ST אדום על ההגה ושלושה שעונים על הקונסולה המרכזית עבור הגדישה. פורד הרכיבה מאחור ב-ST החדשה, ספסל חדש עם קצף איכותי שיאפשר לנוסעים מאחור להיטלטל פחות וליהנות מהנסיעה. הפוקוס החדשה הונמכה ב-10 מ"מ לעומת הפוקוס הרגילה בזכות בולמים וקפיצים חדשים והמוטות המייצבים מאחור, בעלי קוטר גדול יותר מהרגיל.

 

הפוקוס ST מצוידת כמו בפוקוס החדשה במערכת היגוי חשמלית EPAS ובמערכת פיצוי להיגוי מומנט TSC. שתי מערכות אלו עברו אופטימיזציה בכדי להקטין למינימום את היגוי המומנט בכדי לאפשר לנהג לנצל יותר טוב את כוח המנוע הן בסיבובים או במשטחים לא מאוזנים. מערכת נוספת בפוקוס ST שלא נמצאת בפוקוס הרגילה היא CUSC, מערכת בקרת תת היגוי, המוסיפה מומנט סבסוב לפי הצורך בכדי לאפשר לנהוג קרוב יותר למגבלות לפני כניסת מערכת בקרת היציבות לפעולה.

 

בפוקוס ST החדשה, פורד התקינה מערכת בקרת יציבות בעלת 3 מצבים לבחירת הנהג. במצב הראשון, המערכת עובדת בדיוק כמו בפוקוס הרגילה, במצב השני המערכת מאפשרת למכונית הרבה יותר חופש ומתערבת רק במצבי קיצון ובמצב השלישי, מערכת בקרת היציבות מנותקת לחלוטין.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות