פורד פוקוס החדשה מקבלת מנוע 1.0 ליטר

פורד פוקוס החדשה, זוכה למנוע 3 צילינדרים EcoBoost בנפח 1.0 ליטר עם 120 כ"ס וצריכת דלק של כ-19.3 ק"מ לליטר.

פורד פוקוס החדשה - בשנה הבאה גם עם מנוע שלושה צילינדרים

אם עד עכשיו פורד הציגה את המנועים החזקים של סדרת ה-EcoBoost, עכשיו הגיע תורם של המנועים החסכוניים. פורד מתחילה בהחדרת מנוע ה-3 צילינדרים טורבו החדש מסדרת EcoBoost, לכל הדגמים הקומפקטיים והקטנים שלה ובקרוב הוא ימצא החל מהפיאסטה וה-Ka ועד ל-C-MAX, הפוקוס החדשה וה-B-MAX החדשמיקרוואן על בסיס הפיאסטה, ששיווקו יחל במהלך 2012.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-3 צילינדרים טורבו עם הזרקת דלק ישירה בנפח של 1.0 ליטר, יוצע בשני הספקים של 100 כ"ס ו-120 כ"ס ולפי פורד, מנוע זה מתחרה מול כל מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי. בזכות תכנון טורבינה במגדש הטורבו המסוגלת להגיע לכ- 250,000 סל"ד כמעט ללא כל השהיית טורבו, מסוגל מנוע זה להפיק מנפח של 1.0 ליטר, מומנט של 17.3 קג"מ בטווח בין 1,300-4,500 סל"ד בגרסת ה-120 כ"ס.

 

פורד לא מפרסמת נתונים רשמיים של צריכת הדלק או ביצועים, אך מבטיחה שבפוקוס החדשה המצוידת במנוע זה, צריכת הדלק תעמוד על כ-19.3 ק"מ לליטר ופלטית CO2 של 120 גרם/ק"מ בלבד. המנוע ישודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד, חמישה הילוכים בגרסה החלשה ו-שישה הילוכים בגרסה החזקה.

 

למרות שמנוע זה מאוד מודרני, בלוק המנוע עשוי מיציקת פלדה ולא מאלומיניום מהסיבה שקצב התפשטות החום בפלדה מהיר יותר מבאלומיניום. יחד עם מערכת חימום מיוחדת, מנוע זה מגיע לטמפרטורת עבודה במחצית מהזמן הנדרש אילו היה עשוי מאלומיניום, דבר השמור מצד אחד על בלוק המנוע ומצד שני מאפשר חיסכון נוסף בצריכת הדלק.

 

פורד תשווק את הפוקוס החדשה עם מנוע ה-שלושה צילינדרים כבר בחודשים הקרובים בתחילת 2012 והוא צפוי לנחות גם כאן בישראל.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות