פורשה 718 קאיימן החדשה נחשפת

ה-718 קאיימן החדשה, מתיחת פנים לקאיימן, זוכה במנועי ארבעה צילינדרים טורבו חדשים בהספקים של 300-350 כ"ס.

2016 פורשה 718 קאיימן החדשה
718 קאיימן - שם חדש, עיצוב מעודכן ולראשונה, מנועי 4 צילינדרים טורבו.

שלושה חודשים לאחר שהציגה את ה-718 בוקסטר החדשה, פורשה חשפה הבוקר בתערוכת בייג'ין את ה-718 קאיימן החדשה. כמו במקרה של הבוקסטר, גם כאן הבשורה העיקרית היא המעבר למנועי ארבעה צילינדרים טורבו במקום מנועי השישה צילינדרים האטמוספריים של הדגם היוצא.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

למי שזקוק לתזכורת, רק נזכיר בקצרה שלפני ארבעה חודשים פורשה הודיעה על איחוד בין הקאיימן והבוקסטר, כך שבעתיד כבר לא נשתמש בשמות קאיימן ובוקסטר אלא פשוט בפורשה 718 ו-718 קבריולט - שיהוו את דגמי הכניסה לפורשה.

 

מבחינת המנועים אין כאן הפתעות ואלו אותם מנועים בדיוק של ה-718 בוקסטר - מנועי ארבעה צילינדרים טורבו  עם בוכנות אופקיות ועם מגדש בעל גאומטריה משתנה VGT ושסתום הקלה. דגם הבסיס 718 קאיימן מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 38.7 קג"מ המתקבל בטווח של 1,950 ל-4,500 סל"ד, תוספת של 35 כ"ס ו-10.2 קג"מ לעומת מנוע ה-2.7 ליטר שישה צילינדרים אטמוספרי של הדגם היוצא.

 

דגם 718 קאיימן S מצויד במנוע 2.5 ליטר טורבו בהספק מרבי של 350 כ"ס ומומנט מרבי של 42.8 קג"מ בטווח של 1,900 ל-4,500 סל"ד, תוספת של 35 כ"ס ו-6.1 קג"מ לעומת מנוע ה-3.4 ליטר אטמוספרי של הקאיימן S היוצאת.

 

עם תיבת PDK כפולת מצמדים וחבילת ספורט כרונו, לדגם הבסיס ביצועים של 4.9 שניות או 4.7 שניות 0-100 קמ"ש בשימוש בבקרת יציאה מהמקום ומהירות מרבית של 275 קמ"ש, דגם ה-S זקוק ל- 4.4 שניות או 4.2 שניות בשימוש בבקרת יציאה מהמקום והמהירות המרבית עומדת על 285 קמ"ש. שני הדגמים מוצעים עדיין עם תיבה ידנית, שהופכת לנדירה יותר ויותר בסגמנט מכוניות הספורט היוקרתיות, כאשר תיבת ה-PDK מוצעת כאופציה בלבד.  נתוני התאוצה לתיבה הידנית עומדים על 5.1 שניות ו- 4.6 שניות, בהתאמה.

 

צריך לזכור שלמרות השם החדש עדיין לא מדובר בדגם חדש לחלוטין אלא רק במתיחת פנים, גם אם מקיפה במיוחד. העיצוב החיצוני מיישר קו עם מה שפגשנו ב- 718 בוקסטר החדשה וזה המקרה גם בתא הנוסעים, כך שוויזואלית כבר לא מדובר בדגמים נפרדים אלא בגרסאות מרכב שונות לאותו הדגם (מכנית, שני הדגמים תמיד היו דומים למדי).

 

מעבר למנועים החדשים, השם המעודכן והשינויים הוויזואליים, מתיחת הפנים לדגם כוללת בנוסף עדכון למערכת ההיגוי ולמערכת בקרת השלדה PASM. זו האחרונה כוללת לראשונה בקאיימן S עם חבילת ספורט כרונו אפשרות להנמיך את המרכב ב-20 מ"מ, 10 מ"מ בדגם הרגיל. גם מערכת הבלימה שודרגה עם צלחות בילום גדולות יותר ועל גלגל ההגה החדש נוסף בורר מצבי נהיגה המאפשר בחירה בין ארבעה מצבים, שלושה מתוכנתים מראש ואחד לאפיון אישי של הנהג.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות