פורשה GT3 החדשה – כבר לא ידנית

פורשה מציגה את ה-GT3 החדשה עם 475 כ"ס והיגוי לארבעת הגלגלים, אך לראשונה ללא תיבה ידנית.

2013 פורשה 911 GT3 החדשה

פורשה הציגה בז'נבה את ה-911 GT3 החדשה, שהיא למעשה 911 למסלול אך מבלי לוותר על כל הפינוקים שגרסאות ה-911 הרגילות מציעות, בניגוד לגרסאות ה-RS הקיצוניות יותר הנעדרות אבזור פינוק ומיועדות בעיקר לסופי שבוע במסלול.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

שני חידושים עיקריים מוצגים ב-GT3 החדשה. הראשון הוא היגוי לכל ארבעת הגלגלים והשני, הוא שלראשונה הדגם לא יוצע כלל לא עם תיבה ידנית, זאת למרות שעבור ה-911 החדשה (991), פורשה פיתחה במיוחד תיבת 7 הילוכים ידנית.

 

ה-GT3, שהיא הגרסה האטמוספרית החזקה ביותר מבין דגמי ה-911, עושה שימוש במנוע ה-3.8 ליטר של הקררה S, אך כאן ההספק עומד על 475 כ"ס ב-8,250 סל"ד (לעומת 400 כ"ס בקררה S ו-40 כ”ס יותר מה-GT3 הקודמת) ומומנט מרבי העומד על 44.8 קג"מ ב-6,250 סל"ד.

 

עם תיבת PDK, זה מספיק לדגם להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות בלבד (0.6 שניות פחות מהדגם היוצא) ולהגיע למהירות מרבית של 315 קמ"ש.

 

 

ה-GT3 נבדלת מהקאררה הרגילה, בצד העיצוב, בפגוש קדמי קרבי יותר למראה בתוספת של שני כונסי אוויר ובכנס אחורית קבועה מקרבון. בצד המכני, המתלים הסירו ממשקלם כ-7 ק"ג לעומת ה-911 הרגילה בכדי להקטין את המשקל הבלתי נתמך. בנוסף הדגם מצויד כסטנדרט במערכת המתלים האדפטיבית (PASM) ומערכת בקרת המומנט עם נעילת דיפרנציאל (PTV Plus).

 

כאמור, אחד החידושים העיקריים בדגם זו מערכת היגוי לכל הגלגלים המפנה את הגלגלים מאחור הפוך לכיוון הגלגלים מלפנים עד למהירויות של 50 קמ"ש ומעל ל-80 קמ"ש במקביל לגלגלים מלפנים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות